dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.434
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.174
- Πόντοι
- 746
Μόνο μουσική ακούγεταιΑν για οποιοδήποτε λόγο είναι απαγορευτικό νά διαγραφεί.
ε ναι δεν φαινονται κ πολλάΑν για οποιοδήποτε λόγο είναι απαγορευτικό νά διαγραφεί.
Τί να διαγραφεί που δε βλέπουμε τίποτα;Αν για οποιοδήποτε λόγο είναι απαγορευτικό νά διαγραφεί.
Μήπως ήθελες να βάλω και φακό στην κάμερα να δείς καλύτερα?Τί να διαγραφεί που δε βλέπουμε τίποτα;
Με όλο το σεβασμό, για ποιο λόγο το ανέβασες; Να καταλάβουμε τι;Αν για οποιοδήποτε λόγο είναι απαγορευτικό νά διαγραφεί.
Ααα… σε τσιμπουκώνουν ή γαμάς και καλά;Αν για οποιοδήποτε λόγο είναι απαγορευτικό νά διαγραφεί.
Nevveroddoreven όπως γράφει κι ο φίλος πιο πάνω το "PUB 65" είναι το κλασσικό κωλόμπαρο με τις λυσσασμένες μιλφογκιλφάρες, αν είσαι φίλος του είδους που εδώ που τα λέμε είναι ο κανόνας για "ψημένους" φίλους των κωλόμπαρων ΄όρμα. Τώρα αν είσαι κι εσύ κανένας πιτσιρικάς που αναζητάς 25άρες άσ' το καλύτερα... Βέβαια σ' αυτό το μπαράκι δουλεύει και η Δώρα που τώρα πρέπει να είναι γύρω στα 35 και είναι απ' τις πιο δυνατές γυναίκες που έχουν περάσει απ' τα κωλόμπαρα, μελαχρινή μπαμπάτσικη με μεγάλα βυζιά, μεγάλο κώλο κ.λπ., ΕΓΓΥΗΣΗ και από συμπεριφορά και γενικώς, αν είσαι φίλος αυτού του σωματότυπου μην το σκέφτεσαι καν. Έχε υπ' όψη σου βέβαια ένα πράγμα: Το "PUB 65" ΔΕΝ έχει καβάτζα, μπορείς μέχρι και να γαμήσεις βέβαια στα όρθια (εγώ το ε΄χω κάνει) και για μαλακίες, πίπες κ.τ.λπ. άνετα με το κατάλληλο αντίτιμο πάντα, αλλά θα κάνεις τα πάντα σχεδόν σε κοινή θέα, το πολύ - πολύ να σε οδηγήσει η Δώρα στο βάθος της μπάρας και να κλείσει και το φως για να είστε πιο σκοτεινά αλλά σε 3-4 μέτρα από 'σένα μπορεί κάποιος να πίνει το ποτό του... Από εκεί και πέρα εσύ αποφασίζεις!
Μπορώ να ανεβάσω οπτικοακουστικό αρχείο 3 λεπτών απο το ίδρυμα; Εικόνα είναι μαύρη διότι δεν υπάρχει φως. Μόνο ήχος.
Επίσκεψη στο "Χαλαρά" ξανά απόψε και κέρασμα στην Αμάντα (Τάνια για τους παλιούς) και γαμήσι στην καβάτζα... Παιδιά ζαλίστηκα απ' το γαμήσι, είχα χρόνια να πάω μαζί της και είχα ξεχάσει πόσο λυσσασμένα γαμιέται αν και νομίζω ότι είναι "χειρότερη" κι από παλιά, μιλάμε για την απόλυτη PSE εμπειρία σε βαθμό που ξαφνιάστηκα! Οι αγαπούληδες και οι πρωτάρηδες στα κωλόμπαρα μείνετε μακριά καλύτερη για αρχή, σ' αυτήν τη γυναίκα πρέπει να πηγαίνεις προετοιμασμένος για πολύ σκληρές καταστάσεις... Πάντως νιώθω πως κάπου εδώ έκλεισε ξανά ένας κύκλος μου στο "Χαλαρά" παρότι απ' ό,τι είδα η Μαργαρίτα έχει αρχίσει να φέρνει πάλι νέες γυναίκες, απόψε ας πούμε ήταν παρούσα και μια κοντούλα αδιάφορη που δε ρώτησα καν το όνομά της. Τις επόμενες βδομάδες θα επισκεφτώ το "Kiss" και το "Life" (λειτουργεί ακόμα;) στο Περιστέρι έτσι για μια cult αλλαγή για να δω αν υπάρχει κάτι αξιογάμητο εκεί, καθώς και το "Bazoozoo" στην Γ' Σεπτεμβρίου που ήθελα να πάω πριν την πανδημία ακόμα να φανταστείτε και το "Strass" που μετά τα γαμήσια με Δώρα και Μπάρμπαρα δεν έχω πατήσει καθόλου το πόδι μου... Πιθανόν να κάνω μια επίσκεψη και στο "La luna" του Ιλίου (άλλο μαγαζί από το διάσημο "La luna" της Μιχαλακοπούλου) το οποίο έχει πατάρι μεν αλλά ελάχιστες ανέβαιναν. Στα δύο τελευταία μαγαζιά έχω ξαναπάει, στα άλλα παραδόξως για πρώτη φορά. Εδώ θα είμαστε και θα ενημερώνω για κάθε μου επίσκεψη, μοιραστείτε κι εσείς τυχόν εμπειρίες σας!
Τί να δούμε ρε τύπε; Μας δουλεύεις και από πάνω; Βάζεις το σκότος και λες και να το διαγράψουνε; Άσε μας ρε παίκτη, ούτε βλακ μέταλ να άκουγες, πιο στο φως θα 'σουν...Μήπως ήθελες να βάλω και φακό στην κάμερα να δείς καλύτερα?
Η Δωρα που ψωλαρμενίζει αυτη την εποχή τυπε ; στην PUB 65 ; αμα πάς ψημένος φορτώνεται σε κάνα χοτελάκι για μετά ;
Αν θες ποτάκι, κεράσματα και χουφτώματα μόνο, καλά είναι όλα. Αν θες παραπάνω υπηρεσίες , προσωπικά πάντα θα προτιμούσα το La Luna στα Ιλίσια. Μαιάνδρου 3, είναι παράλληλη της Μιχαλακοπούλου, στο ύψος της Ηριδανού. Βέβαια οι περισσότερες εργαζόμενες έχουν τα χρονάκια τους, αν ψάχνεις πιτσιρίκες αυτά τα μαγαζιά δεν προσφέρονται.
Καλημερα φιλε μου. Το τηλεφωνο της το εχω αλλα εχω φυγει εξωτερικό και έχω πολύ καιρό να μιλήσω μαζί της. Τελευταία φορά που μίλησα ήταν ακόμα στο Lucys αλλά την είχε καβατζωμένη άλλος συναγωνιστής και μου έκανε μουτράκια επειδή κέρασα άλλες κοπέλες (χωρίς να παιχτεί κάτι).Φίλε μάλλον ε΄χουμε χάσει όλοι μας τα ίχνη της στα μαγαζιά τουλάχιστον. Στο "Lucy 's" στην αρχή της Μεσογείων που ήταν δεν έχει αναφέρει κανείς αν την έχει δει μετά την αλλαγή του ιδιοκτήτη που το πήρε το μαγαζί ένας μαλάκας, γενικά μετά κι απ' το στραπάτσο του κορωνοϊού για τα ίδια και τα ίδια μαγαζιά γράφουμε εδώ που είναι και τα πιο γνωστά, έχουν περιοριστεί οι αναζητήσεις απ' ό,τι έχω καταλάβει και παίζουν οι πιο πολλοί με τα σιγουράκια. Εγώ έχω βέβαια και το τηλέφωνό της και το προφίλ της στο Facebook αλλά έχω τσακωθεί μαζί της και δε σκοπεύω να τα χρησιμοποιήσω για να μάθω νέα της, αν θέλεις κάτι απ' τα δύο στείλε μου PM
Καλημέρα μαγκες,θαμαι Αρτα για λίγες μέρες παίζει κάνα κωλόμπαρο εκεί να γαμάς?
Καλημερα φιλε μου. Το τηλεφωνο της το εχω αλλα εχω φυγει εξωτερικό και έχω πολύ καιρό να μιλήσω μαζί της. Τελευταία φορά που μίλησα ήταν ακόμα στο Lucys αλλά την είχε καβατζωμένη άλλος συναγωνιστής και μου έκανε μουτράκια επειδή κέρασα άλλες κοπέλες (χωρίς να παιχτεί κάτι).
Τότε σκεφτόταν να αποχωρήσει από το άθλημα...
Ρε μήπως πλακώθηκε στα γυμναστήρια και πήγε στο πλευρό του Πούτιν??
Με τέτοιο πεοθηλασμό θα την ρίξουν σε μια μέρα την Ουκρανία τα ζαγάρια