Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.434
Κριτικές
13
Like
4.172
Πόντοι
746
Αν για οποιοδήποτε λόγο είναι απαγορευτικό νά διαγραφεί.
 

Συνημμένα

  • 20220313_033323.mp4
    25,2 MB · Εμφανίσεις: 0

cursed

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2005
Μηνύματα
253
Κριτικές
6
Like
648
Πόντοι
301

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.058
Πόντοι
34.168
Nevveroddoreven όπως γράφει κι ο φίλος πιο πάνω το "PUB 65" είναι το κλασσικό κωλόμπαρο με τις λυσσασμένες μιλφογκιλφάρες, αν είσαι φίλος του είδους που εδώ που τα λέμε είναι ο κανόνας για "ψημένους" φίλους των κωλόμπαρων ΄όρμα. Τώρα αν είσαι κι εσύ κανένας πιτσιρικάς που αναζητάς 25άρες άσ' το καλύτερα... Βέβαια σ' αυτό το μπαράκι δουλεύει και η Δώρα που τώρα πρέπει να είναι γύρω στα 35 και είναι απ' τις πιο δυνατές γυναίκες που έχουν περάσει απ' τα κωλόμπαρα, μελαχρινή μπαμπάτσικη με μεγάλα βυζιά, μεγάλο κώλο κ.λπ., ΕΓΓΥΗΣΗ και από συμπεριφορά και γενικώς, αν είσαι φίλος αυτού του σωματότυπου μην το σκέφτεσαι καν. Έχε υπ' όψη σου βέβαια ένα πράγμα: Το "PUB 65" ΔΕΝ έχει καβάτζα, μπορείς μέχρι και να γαμήσεις βέβαια στα όρθια (εγώ το ε΄χω κάνει) και για μαλακίες, πίπες κ.τ.λπ. άνετα με το κατάλληλο αντίτιμο πάντα, αλλά θα κάνεις τα πάντα σχεδόν σε κοινή θέα, το πολύ - πολύ να σε οδηγήσει η Δώρα στο βάθος της μπάρας και να κλείσει και το φως για να είστε πιο σκοτεινά αλλά σε 3-4 μέτρα από 'σένα μπορεί κάποιος να πίνει το ποτό του... Από εκεί και πέρα εσύ αποφασίζεις!

Τυπε τα χω κάνει κ εγω αυτά δυνατά σκηνικά.... δεν θα πάρει ο κάθενας την πουλάδα του Μασαζονομαχου

πρέπει να τον κοιτάζει η τσατσα να σκυλογαμάει την Δωρα ή την Σοφι στην άκρη της μπάρας ή να του παιρνει τσιμπούκι.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.058
Πόντοι
34.168
Επίσκεψη στο "Χαλαρά" ξανά απόψε και κέρασμα στην Αμάντα (Τάνια για τους παλιούς) και γαμήσι στην καβάτζα... Παιδιά ζαλίστηκα απ' το γαμήσι, είχα χρόνια να πάω μαζί της και είχα ξεχάσει πόσο λυσσασμένα γαμιέται αν και νομίζω ότι είναι "χειρότερη" κι από παλιά, μιλάμε για την απόλυτη PSE εμπειρία σε βαθμό που ξαφνιάστηκα! Οι αγαπούληδες και οι πρωτάρηδες στα κωλόμπαρα μείνετε μακριά καλύτερη για αρχή, σ' αυτήν τη γυναίκα πρέπει να πηγαίνεις προετοιμασμένος για πολύ σκληρές καταστάσεις... Πάντως νιώθω πως κάπου εδώ έκλεισε ξανά ένας κύκλος μου στο "Χαλαρά" παρότι απ' ό,τι είδα η Μαργαρίτα έχει αρχίσει να φέρνει πάλι νέες γυναίκες, απόψε ας πούμε ήταν παρούσα και μια κοντούλα αδιάφορη που δε ρώτησα καν το όνομά της. Τις επόμενες βδομάδες θα επισκεφτώ το "Kiss" και το "Life" (λειτουργεί ακόμα;) στο Περιστέρι έτσι για μια cult αλλαγή για να δω αν υπάρχει κάτι αξιογάμητο εκεί, καθώς και το "Bazoozoo" στην Γ' Σεπτεμβρίου που ήθελα να πάω πριν την πανδημία ακόμα να φανταστείτε και το "Strass" που μετά τα γαμήσια με Δώρα και Μπάρμπαρα δεν έχω πατήσει καθόλου το πόδι μου... Πιθανόν να κάνω μια επίσκεψη και στο "La luna" του Ιλίου (άλλο μαγαζί από το διάσημο "La luna" της Μιχαλακοπούλου) το οποίο έχει πατάρι μεν αλλά ελάχιστες ανέβαιναν. Στα δύο τελευταία μαγαζιά έχω ξαναπάει, στα άλλα παραδόξως για πρώτη φορά. Εδώ θα είμαστε και θα ενημερώνω για κάθε μου επίσκεψη, μοιραστείτε κι εσείς τυχόν εμπειρίες σας!

Η Δωρα που ψωλαρμενίζει αυτη την εποχή τυπε ; στην PUB 65 ; αμα πάς ψημένος φορτώνεται σε κάνα χοτελάκι για μετά ;
 

andre26

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2018
Μηνύματα
483
Like
388
Πόντοι
21
Η Σόφι απο το pub 65 γαμιεται η μονο για πιπες ειναι?
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.049
Κριτικές
2
Like
20.399
Πόντοι
5.956
Μήπως ήθελες να βάλω και φακό στην κάμερα να δείς καλύτερα?
Τί να δούμε ρε τύπε; Μας δουλεύεις και από πάνω; Βάζεις το σκότος και λες και να το διαγράψουνε; Άσε μας ρε παίκτη, ούτε βλακ μέταλ να άκουγες, πιο στο φως θα 'σουν...
 

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.434
Κριτικές
13
Like
4.172
Πόντοι
746
Οχι δεν είμουν εγώ. Άλλος συντροφομπαρόβιος γαμούσε την αμάντα. Δεν το ανέβασα για να δουλέψω κανέναν, τώρα αν εσύ έχεις την μύγα,πρόβλημα σου. Λόγο με αυτά που έγραψε ο γουμανχόλικ είπα να μην βάλω κάποιο φώς και να παίξει μόνο ήχος για να δείξω σε άλλους που δεν έχουν ιδέα με το άθλημα οτι όντως γίνεται φάση.Τώρα εσύ που είσαι ο μάστερ των ξενυχτάδικων και έχεις και 100 χρόνια πείρας στην πλάτη σου,πάρε κινηματογραφικό εξοπλισμό,φώτα και τράβα να γυρίσεις τσόντα.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Η Δωρα που ψωλαρμενίζει αυτη την εποχή τυπε ; στην PUB 65 ; αμα πάς ψημένος φορτώνεται σε κάνα χοτελάκι για μετά ;

Έτσι γράφουν πολλοί εδώ, ή τουλάχιστον έγραφαν μέχρι και το καλοκαίρι του 2020, μετά και τη μεγάλη καραντίνα όπως έγραψα και σ' ένα άλλο post περιορίστηκαν πολύ οι ανταποκρίσεις απ' τα πιο μικρά μαγαζιά και οι περισσότεροι γράφουν για "La luna", "Χαλαρά", "Πρίγκηπα" κ.λπ., τα κλασσικά δηλαδή... Έχουμε τσακωθεί με τη Δώρα γιατί μου την είχε πέσει κάποτε άγρια για θέματα που δεν έχουν σχε΄ση με τη νύχτα (κάτι προσωπικά μας) κι έχουμε χάσει επαφή, αν και ώρες - ώρες μου έρχεται στο μυαλό και είμαι στο τσακ να κάνω καμιά τρέλα και να πάω να τη βρω, έχουμε περάσει πολύ καλά και είχαμε έρθει πολύ κοντά μια εποχή μ' αυτήν την κοπέλα ρε γαμώτο... Τώρα όσον αφορά το ερώτημά σου θα 'λεγα μάλλον δύσκολο, δεν το είχα κυνηγήσει και πολύ να σου πω την αλήθεια γιατί πάντα κάναμε τα παιχνίδια μας όπου δούλευε και ξεχαρμάνιαζα, μέχρι και σε μαγαζιά που υπήρχε περισσότερη άνεση για άλλα κόλπα που στο PUB 65 δεν είναι και τόσο εφικτά... Για λεπτομέρειες πάντως αν σ' ενδιαφέρει στείλε μου PM
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Αν θες ποτάκι, κεράσματα και χουφτώματα μόνο, καλά είναι όλα. Αν θες παραπάνω υπηρεσίες , προσωπικά πάντα θα προτιμούσα το La Luna στα Ιλίσια. Μαιάνδρου 3, είναι παράλληλη της Μιχαλακοπούλου, στο ύψος της Ηριδανού. Βέβαια οι περισσότερες εργαζόμενες έχουν τα χρονάκια τους, αν ψάχνεις πιτσιρίκες αυτά τα μαγαζιά δεν προσφέρονται.

Το ίδιο θα πρότεινα κι εγώ στον φίλο, έχει και πιο πολύ "τζέρτζελο" στο "La luna" για να περάσει το σαββατόβραδό του
 

Xwristaboo

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2022
Μηνύματα
103
Κριτικές
2
Like
498
Πόντοι
21
Φίλε μάλλον ε΄χουμε χάσει όλοι μας τα ίχνη της στα μαγαζιά τουλάχιστον. Στο "Lucy 's" στην αρχή της Μεσογείων που ήταν δεν έχει αναφέρει κανείς αν την έχει δει μετά την αλλαγή του ιδιοκτήτη που το πήρε το μαγαζί ένας μαλάκας, γενικά μετά κι απ' το στραπάτσο του κορωνοϊού για τα ίδια και τα ίδια μαγαζιά γράφουμε εδώ που είναι και τα πιο γνωστά, έχουν περιοριστεί οι αναζητήσεις απ' ό,τι έχω καταλάβει και παίζουν οι πιο πολλοί με τα σιγουράκια. Εγώ έχω βέβαια και το τηλέφωνό της και το προφίλ της στο Facebook αλλά έχω τσακωθεί μαζί της και δε σκοπεύω να τα χρησιμοποιήσω για να μάθω νέα της, αν θέλεις κάτι απ' τα δύο στείλε μου PM
Καλημερα φιλε μου. Το τηλεφωνο της το εχω αλλα εχω φυγει εξωτερικό και έχω πολύ καιρό να μιλήσω μαζί της. Τελευταία φορά που μίλησα ήταν ακόμα στο Lucys αλλά την είχε καβατζωμένη άλλος συναγωνιστής και μου έκανε μουτράκια επειδή κέρασα άλλες κοπέλες (χωρίς να παιχτεί κάτι).
Τότε σκεφτόταν να αποχωρήσει από το άθλημα...
Ρε μήπως πλακώθηκε στα γυμναστήρια και πήγε στο πλευρό του Πούτιν??
Με τέτοιο πεοθηλασμό θα την ρίξουν σε μια μέρα την Ουκρανία τα ζαγάρια
 

Ivanthegreat1

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2008
Μηνύματα
16
Like
29
Πόντοι
0
Καλημέρα μαγκες,θαμαι Αρτα για λίγες μέρες παίζει κάνα κωλόμπαρο εκεί να γαμάς?
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Καλημέρα μαγκες,θαμαι Αρτα για λίγες μέρες παίζει κάνα κωλόμπαρο εκεί να γαμάς?

Φίλε εδώ γράφουμε για κωλόμπαρα της Αθήνας μόνο, ψάξε στην αναζήτηση μήπως υπάρχει κάποιο thread αποκλειστικά για την Άρτα και αν ναι κάν' το φύλλο - φτερό για να δεις μήπως γρα΄φουν κάτι, το ίδιο έκανα κι εγώ μια εποχή που πήγαινα ταξίδια στην επαρχία με τη δουλειά και ήθελα να "σπρώξω" σε κάποιο κωλόμπαρο στην εκάστοτε πόλη που πήγαινα
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Καλημερα φιλε μου. Το τηλεφωνο της το εχω αλλα εχω φυγει εξωτερικό και έχω πολύ καιρό να μιλήσω μαζί της. Τελευταία φορά που μίλησα ήταν ακόμα στο Lucys αλλά την είχε καβατζωμένη άλλος συναγωνιστής και μου έκανε μουτράκια επειδή κέρασα άλλες κοπέλες (χωρίς να παιχτεί κάτι).
Τότε σκεφτόταν να αποχωρήσει από το άθλημα...
Ρε μήπως πλακώθηκε στα γυμναστήρια και πήγε στο πλευρό του Πούτιν??
Με τέτοιο πεοθηλασμό θα την ρίξουν σε μια μέρα την Ουκρανία τα ζαγάρια

Καλά από μούτρα η Έλενα αν κεράσεις άλλη κοπέλα άλλη τίποτα, για να κάνεις sex με άλλη δεν το συζητάμε... Ένας λόγος που τσακωθήκαμε ήταν η αποκλειστικότητα που ζητούσε, από ένα σημείο και μετά που γνωριστήκαμε καλύτερα ζήλευε πολύ, κακώς βέβαια στην περίπτωσή μου γιατί πραγματικά δεν ξέρω αν στη ζωή μου γενικά έχω "κουμπώσει" τόσο πολύ σεξουαλικά με άλλη γυναίκα όσο μαζί της... Τέλος πάντων, σε κάποια φάση ήταν όντως απογοητευμένη και σκεφτόταν να αποχωρήσει, τώρα δεν ξέρω σε τί φάση είναι γιατί έχω χάσει τα ίχνη της καιρό
 

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.434
Κριτικές
13
Like
4.172
Πόντοι
746
O Σκορπιός στον πειραιά αξίζει για καταδρομική η τσάμπα τα λεφτά?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom