καλησπερα εχει κανεις διυθυνση για laluna ιλιου;Επίσκεψη στο "Χαλαρά" ξανά απόψε και κέρασμα στην Αμάντα (Τάνια για τους παλιούς) και γαμήσι στην καβάτζα... Παιδιά ζαλίστηκα απ' το γαμήσι, είχα χρόνια να πάω μαζί της και είχα ξεχάσει πόσο λυσσασμένα γαμιέται αν και νομίζω ότι είναι "χειρότερη" κι από παλιά, μιλάμε για την απόλυτη PSE εμπειρία σε βαθμό που ξαφνιάστηκα! Οι αγαπούληδες και οι πρωτάρηδες στα κωλόμπαρα μείνετε μακριά καλύτερη για αρχή, σ' αυτήν τη γυναίκα πρέπει να πηγαίνεις προετοιμασμένος για πολύ σκληρές καταστάσεις... Πάντως νιώθω πως κάπου εδώ έκλεισε ξανά ένας κύκλος μου στο "Χαλαρά" παρότι απ' ό,τι είδα η Μαργαρίτα έχει αρχίσει να φέρνει πάλι νέες γυναίκες, απόψε ας πούμε ήταν παρούσα και μια κοντούλα αδιάφορη που δε ρώτησα καν το όνομά της. Τις επόμενες βδομάδες θα επισκεφτώ το "Kiss" και το "Life" (λειτουργεί ακόμα;) στο Περιστέρι έτσι για μια cult αλλαγή για να δω αν υπάρχει κάτι αξιογάμητο εκεί, καθώς και το "Bazoozoo" στην Γ' Σεπτεμβρίου που ήθελα να πάω πριν την πανδημία ακόμα να φανταστείτε και το "Strass" που μετά τα γαμήσια με Δώρα και Μπάρμπαρα δεν έχω πατήσει καθόλου το πόδι μου... Πιθανόν να κάνω μια επίσκεψη και στο "La luna" του Ιλίου (άλλο μαγαζί από το διάσημο "La luna" της Μιχαλακοπούλου) το οποίο έχει πατάρι μεν αλλά ελάχιστες ανέβαιναν. Στα δύο τελευταία μαγαζιά έχω ξαναπάει, στα άλλα παραδόξως για πρώτη φορά. Εδώ θα είμαστε και θα ενημερώνω για κάθε μου επίσκεψη, μοιραστείτε κι εσείς τυχόν εμπειρίες σας!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κωλόμπαρα που γαμάς
- Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 8K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
καλησπερα εχει κανεις διυθυνση για laluna ιλιου;
Διεύθυνση ακριβή όχι, αλλά είναι ΑΚΡΙΒΩΣ απέναντι από τον Άγιο Φανούρη στο Ίλιον, στον δεξί πεζόδρομο που κατεβαίνει όπως έχεις την εκκλησία πίσω σου, θα το δεις. Το θέμα είναι βέβαια να βρεις τον Άγιο Φανούρη, είναι κεντρικότατη και μεγάλη εκκλησία απ' ό,τι θυμάμαι αλλά αν δεν είσαι από τα μέρη εκεί μπορεί να μπερδευτείς, εγώ είχα ταλαιπωρηθεί πολύ τότε να το βρω γιατί υπάρχει κι άλλος Άγιος Φανούρης στο Περιστέρι κι είχα χάσει τον μπούσουλα. Αν γνωρίζεις όμως τον Άγιο Φανούρη στο Ίλιον ή αν τον βρεις στο GPS, είναι μπροστά στα μάτια σου το μαγαζί... Αν πας γράψε μας εδώ καμιά ανταπόκριση και ειδικά για το αν δουλεύει ακόμα το πατάρι και ποιες ανεβαίνουν σ' αυτό
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
O Σκορπιός στον πειραιά αξίζει για καταδρομική η τσάμπα τα λεφτά?
Αν αξίζει λέει... Πήγαινε στη Δώρα με κλειστά μάτια, πρόσεξε μόνο να κάνεις από πριν συμφωνία για τα λεφτά, πόσο θα σας κοστίσει το πατάρι αν πάτε κ.τ.λπ. Ειδάλλως αν δε θέλεις να γαμήσεις, στους καναπέδες μέσα αριστερά για φραπέδες κ.τ.λπ. Πάντως μην αναφέρεις πρώτη λέξη το πατάρι μόλις πας γιατί αυτό το μπαράκι δε λειτουργεί σαν το "Χαλαρά" ή τον "Πρίγκηπα", δουλεύει κάπως πιο διακριτικά το πατάρι
El Papacito
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 3.384
- Like
- 12.749
- Πόντοι
- 2.256
Οι καναπέδες μέσα αριστερά δεν είναι μόνο για φραπέδες.Τα πάντα όλα έχω κάνει εκεί. Χρειάζεται βέβαια λίγο παραπάνω ευλυγισία, αλλά τα καταφέραμε μια χαράΑν αξίζει λέει... Πήγαινε στη Δώρα με κλειστά μάτια, πρόσεξε μόνο να κάνεις από πριν συμφωνία για τα λεφτά, πόσο θα σας κοστίσει το πατάρι αν πάτε κ.τ.λπ. Ειδάλλως αν δε θέλεις να γαμήσεις, στους καναπέδες μέσα αριστερά για φραπέδες κ.τ.λπ. Πάντως μην αναφέρεις πρώτη λέξη το πατάρι μόλις πας γιατί αυτό το μπαράκι δε λειτουργεί σαν το "Χαλαρά" ή τον "Πρίγκηπα", δουλεύει κάπως πιο διακριτικά το πατάρι
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.434
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.172
- Πόντοι
- 746
Η μαρίνα απο la luna,την ιδρώνει την φανέλα η θα πάει τσάμπα το 50ευρω;
Nubic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 8.257
- Κριτικές
- 11
- Like
- 23.183
- Πόντοι
- 6.246
Σάββατο βράδυ επίσκεψη στο La Luna στην περιοχή του Χίλτον. Μέτρησα 9-10 κοπέλες ενώ είχε πολύ πελατεία. Σχεδόν όλες μιλφ ,γενικά καλό επίπεδο.
Μαρίνα: Είχε περίοδο και μου πρότεινα πίπα αλλά επειδή ήξερα ότι θα μου τη χρεώσουν για γαμήσι ,την έστειλα. Κοντοπούτανο με πολύ ωραίο πρόσωπο, από τις πιο όμορφες εκεί μέσα, φαινόταν πάντως πολύ καυλιάρα. Ξανθό ίσιο μακρύ μαλλί, κωλάρα ,ωραία πόδια.
Μου κολλήσαν και μία Όλγα (Πολωνία, νταρτντά, ηλικιά άνω των 50) και μία Ρόζα (πολύ κυτταρίτιδα, κοντοπούτανο).
Τελικά πήρα τη Μαρία (Ελληνίδα). Μελαχροινή με βυζάρε και πολύ πιασίματα χωρίς να είναι χοντρή, μαστόρισα στην πίπα και πολύ καλό γαμήσι. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα.
Μαρίνα: Είχε περίοδο και μου πρότεινα πίπα αλλά επειδή ήξερα ότι θα μου τη χρεώσουν για γαμήσι ,την έστειλα. Κοντοπούτανο με πολύ ωραίο πρόσωπο, από τις πιο όμορφες εκεί μέσα, φαινόταν πάντως πολύ καυλιάρα. Ξανθό ίσιο μακρύ μαλλί, κωλάρα ,ωραία πόδια.
Μου κολλήσαν και μία Όλγα (Πολωνία, νταρτντά, ηλικιά άνω των 50) και μία Ρόζα (πολύ κυτταρίτιδα, κοντοπούτανο).
Τελικά πήρα τη Μαρία (Ελληνίδα). Μελαχροινή με βυζάρε και πολύ πιασίματα χωρίς να είναι χοντρή, μαστόρισα στην πίπα και πολύ καλό γαμήσι. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα.
Malaperds
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 2.815
- Κριτικές
- 14
- Like
- 5.040
- Πόντοι
- 6.495
Στα πόσα το πήδημα?Σάββατο βράδυ επίσκεψη στο La Luna στην περιοχή του Χίλτον. Μέτρησα 9-10 κοπέλες ενώ είχε πολύ πελατεία. Σχεδόν όλες μιλφ ,γενικά καλό επίπεδο.
Μαρίνα: Είχε περίοδο και μου πρότεινα πίπα αλλά επειδή ήξερα ότι θα μου τη χρεώσουν για γαμήσι ,την έστειλα. Κοντοπούτανο με πολύ ωραίο πρόσωπο, από τις πιο όμορφες εκεί μέσα, φαινόταν πάντως πολύ καυλιάρα. Ξανθό ίσιο μακρύ μαλλί, κωλάρα ,ωραία πόδια.
Μου κολλήσαν και μία Όλγα (Πολωνία, νταρτντά, ηλικιά άνω των 50) και μία Ρόζα (πολύ κυτταρίτιδα, κοντοπούτανο).
Τελικά πήρα τη Μαρία (Ελληνίδα). Μελαχροινή με βυζάρε και πολύ πιασίματα χωρίς να είναι χοντρή, μαστόρισα στην πίπα και πολύ καλό γαμήσι. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα.
Χώρια τα ποτά...
El Papacito
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 3.384
- Like
- 12.749
- Πόντοι
- 2.256
Στο μαγαζί μέσα όχι. Ο Κάβος δεν ανήκει στην κατηγορία των μαγαζιών που αφορούν αυτό το νήμα.Ρε μαγκες δεν ειμαι γνωστης του αθληματος κολομπαρα αλλα εχω περασει εξω απο τον Καβο στη μιχαλακοπουλου και εχω δει τρελα μουνακια ξερετε αν πηδιουνται αυτες η οχι ;
Τελευταία τροποποίηση:
El Papacito
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 3.384
- Like
- 12.749
- Πόντοι
- 2.256
Σωστά, έτσι είναι όσα χρόνια γνωρίζω το μαγαζί. 50 η βάση και από κει και πέρα ότι προκύψει.50 ευρώ ήταν η ελάχιστη χρέωση μου είπε ότι μπορείς να δώσεις παραπάνω αν θέλεις περισσότερο χρόνο.
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.434
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.172
- Πόντοι
- 746
50 γιούραΣτα πόσα το πήδημα?
Χώρια τα ποτά...
ξενυχτης
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2022
- Μηνύματα
- 354
- Κριτικές
- 18
- Like
- 1.169
- Πόντοι
- 371
Ρε φιλε ξερεις εαν σκασω πχ λεμε τωρα με 2 φιλαρακια εχε υποψιν ειμαστε ολοι απο 20 μεχρι 25 ηλικιακα οτι θα μας κατσει καμια καλη φαση εαν παιξουμε παιχνιδι σωστο με τα μουνακιαΣτο μαγαζί μέσα όχι. Ο Κάβος δεν ανήκει στην κατηγορία των μαγαζιών που αφορούν αυτό το νήμα.
El Papacito
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 3.384
- Like
- 12.749
- Πόντοι
- 2.256
Στον Κάβο δεν παίζει ρόλο η ηλικία και η εμφάνιση,το πόσα θα ξοδέψετε μετράει. Τώρα αν εννοείς για γνωριμία με ραντεβού έξω δεν ξέρω γιατί δεν έχω ψάξει τέτοιο εκεί, αλλά να ξέρεις ότι αυτές που δουλεύουν στο μαγαζί θεωρούνται από τα πιο δυνατά αρπακτικά σε τέτοιους χώρους.Ρε φιλε ξερεις εαν σκασω πχ λεμε τωρα με 2 φιλαρακια εχε υποψιν ειμαστε ολοι απο 20 μεχρι 25 ηλικιακα οτι θα μας κατσει καμια καλη φαση εαν παιξουμε παιχνιδι σωστο με τα μουνακια
ξενυχτης
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2022
- Μηνύματα
- 354
- Κριτικές
- 18
- Like
- 1.169
- Πόντοι
- 371
Δηλαδη με ποσα λεφτα λες καμια απαυτες να μου κατσει ποσο μπατζετ θελει να διαθεσουμεΣτον Κάβο δεν παίζει ρόλο η ηλικία και η εμφάνιση,το πόσα θα ξοδέψετε μετράει. Τώρα αν εννοείς για γνωριμία με ραντεβού έξω δεν ξέρω γιατί δεν έχω ψάξει τέτοιο εκεί, αλλά να ξέρεις ότι αυτές που δουλεύουν στο μαγαζί θεωρούνται από τα πιο δυνατά αρπακτικά σε τέτοιους χώρους.
El Papacito
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 3.384
- Like
- 12.749
- Πόντοι
- 2.256
Σου έγραψα δεν ξέρω,δεν ασχοληθεί με αυτές από εκεί μέσα πέρα από ένα δύο ποτά και κουβεντούλα. Υπάρχουν άλλα μαγαζιά που τα κάνουν όλα μέσα, στον Κάβο πήγαινα μόνο για ποτό.Δηλαδη με ποσα λεφτα λες καμια απαυτες να μου κατσει ποσο μπατζετ θελει να διαθεσουμε
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Φίλε Ξενύχτη με βάση την ηλικία σου και δεδομένου ότι για να είστε τόσο μικροί δε θα τρέχουν και τα λεφτά απ' τα μπατζάκια σας ένα μπορώ να σου πω, ΜΑΚΡΙΑ από τον Κάβο... Για το δικό σας καλό σας το λέω, για να μην κλαίτε τα λεφτά σας μεθαύριο και μας λέτε ότι δε σας προειδοποιήσαμε
που παιζει η σοφια?Σοφια ασυγκρατητο αλογο
Στο pub65 λες συναγωνιστή;Σοφια ασυγκρατητο αλογο
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 7K