Εγώ πήγα τις προάλλες, αλλά με αυτή που πήρα μου παρουσιάστηκε ως Φλωρίνα, δεν ξέρω αν είναι η ίδια λογικά.Παίδες έφτασε μια πληροφορία στ' αυτιά μου ότι επέστρεψε η Φλώρα στο "Χαλαρά", μπορεί να επιβεβαιώσει κάποιος;
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κωλόμπαρα που γαμάς
- Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 8K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Κάποιος που να γνωρίζει καλά τη Φλώρα και να πήγε μια βόλτα απ' το "Χαλαρά" και να επιβεβαιώσει;
Διαγραμμένο μέλος 204223
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2021
- Μηνύματα
- 162
- Like
- 461
- Πόντοι
- 21
Εκλεισε ανοιγει στις 21 του μηνα φιλεΠαιδιά πέρασα απόψε κατά τη 1:00 έξω από το "Kiss" στο Περιστέρι και ήταν κλειστό με ένα λουκέτο να απ' έξω, ξέρει κανείς τί παίζει; Γιατί κάποιοι συναγωνιστές είχαν αναφέρει ότι ξανάνοιξε κανονικά με το άνοιγμα της εστίασης
El Papacito
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 3.378
- Like
- 12.727
- Πόντοι
- 2.256
Η Φλώρα είναι εκεί, απλά πάει αργότερα από τις άλλες στο μαγαζί. Και φυσικά έχει και την επιστροφή της Τάνιας με μικρότερο βυζίΚάποιος που να γνωρίζει καλά τη Φλώρα και να πήγε μια βόλτα απ' το "Χαλαρά" και να επιβεβαιώσει;
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Την Τάνια εγώ δεν την ξαναπαίρνω με μικρότερο βυζί και με τα tattoos που έει κάνει, προτιμώ να τη θυμάμαι όπως τη θυμάμαι. Η Φλώρα τί ώρα πάει περίπου στο "Χαλαρά" που λες ότι αργεί, έχεις τσεκάρει; Επίσης δουλεύει με το ίδιο όνομα; Γιατί κάποιος έγραψε ότι δουλεύει πλέον με άλλο όνομαΗ Φλώρα είναι εκεί, απλά πάει αργότερα από τις άλλες στο μαγαζί. Και φυσικά έχει και την επιστροφή της Τάνιας με μικρότερο βυζί![]()
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Παίδες πήγα απόψε στο "Χαλαρά" για να ξεκαθαρίσει κάπως η κατάσταση, να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά με τα αγαπημένα μας μαγαζιά και να ξέρουμε με τί έχουμε να κάνουμε. Λοιπόν πλέον στο μαγαζί δουλεύουν τέσσερις κοπέλες πλήρως εμβολιασμένες που αν σας πω ποιες είναι δε θα εκπλαγείτε γιατί είναι όλες τους παλιές καραβάνες: Η Νανά, η Μέλη, η γνωστή μας Φλώρα ως "Φλωρίνα" και η γνωστή μας Τάνια ως "Αμάντα" πλέον με τις γνωστές αλλαγές που έχει κάνει στην εμφάνισή της. Την ώρα που πήγα οι κοπέλες κάθονταν σε τραπεζάκι έξω, εκτός από τη Φλώρα που εκείνη την ώρα ίδρωνε τη φανέλα. Ενώ σκέφτηκα να κεράσω και να παίξω με τη Μέλη που είναι η μοναδική από αυτές που δεν έχω κάνει τίποτα ποτέ μαζί της, με "άρπαξε" κυριολεκτικά η Νανά η οποία με είδε σαν ξερολούκουμο πριν προλάβει να με ψήσει καμιά τους και αφού την κέρασα πρώτα ένα διπλό ποτό πήγαμε στην καβάτζα, με δική της προτροπή μάλιστα χωρίς να θελήσει να συνεχίσει τα ποτά. Όποιος αρέσκεται στη Νανά και θέλει να μάθει τί έγινε μαζί της ας μου στείλει PM, την τακτική μου πλέον την ξέρετε, δε θέλω να γράφω για τα "ενδότερα" δημοσίως. Φεύγοντας η Φλώρα μετά από ένα μικρό διάλειμμα είχε πάει και πάλι στην καβάτζα με πελάτη, ενώ η Τάνια (Αμάντα πλέον όπως είπα) και η Μέλη προσπαθούσαν να με πείσουν να τις κεράσω από ένα ποτό και να κάτσουμε στο έξω τραπεζάκι, η Αμάντα μάλιστα μου έδειξε το sexy tattoo της στο μπούτι για να με "ψήσει" ενώ η Μέλη μου πέταξε το ένα βυζί και τη ρόγα κανονικά ενώ μου κουνούσε επιδεικτικά και το κωλαράκι της, αν δεν είχε πάει 5:00 το πρωί η ώρα κι αν δεν είχα εκτονωθεί υπέρμετρα με τη Νανά δεν το 'χα σε τίποτα να πάω και για δεύτερο γύρο με τις δυο τους... Αυτά λοιπόν τα νέα με το αγαπημένο μας μαγαζί που ομολογουμένως είχα χρόνια να πατήσω το πόδι μου γιατί κάποια στιγμή τις είχα κεράσει όλες εκεί μέσα, αλλά τώρα έχω όρεξη για νέες περιπέτειες!
Διαγραμμένο μέλος 206162
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Μαΐ 2021
- Μηνύματα
- 40
- Κριτικές
- 5
- Like
- 305
- Πόντοι
- 280
μαγκες που βρισκετε το μαγαζι χαλαρα?
soul3
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Νοε 2010
- Μηνύματα
- 4.487
- Like
- 3.175
- Πόντοι
- 456
Διαβασε πιο πανωμαγκες που βρισκετε το μαγαζι χαλαρα?
Golemis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 2.786
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.875
- Πόντοι
- 216
Φιλε χαιρομαι που βελτιωθηκε το μαγαζι (εστω και ελαφρα) απο μενα Τανια και Μελη εχουν φαει κοκκινη καρτα και κιτρινη η Φλωρα. Νανα τεραστια παρουσια αξιος Φιλε Γουμανχολικ και θα τιμηθει οταν επιστρεψω με το καλοΠαίδες πήγα απόψε στο "Χαλαρά" για να ξεκαθαρίσει κάπως η κατάσταση, να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά με τα αγαπημένα μας μαγαζιά και να ξέρουμε με τί έχουμε να κάνουμε. Λοιπόν πλέον στο μαγαζί δουλεύουν τέσσερις κοπέλες πλήρως εμβολιασμένες που αν σας πω ποιες είναι δε θα εκπλαγείτε γιατί είναι όλες τους παλιές καραβάνες: Η Νανά, η Μέλη, η γνωστή μας Φλώρα ως "Φλωρίνα" και η γνωστή μας Τάνια ως "Αμάντα" πλέον με τις γνωστές αλλαγές που έχει κάνει στην εμφάνισή της. Την ώρα που πήγα οι κοπέλες κάθονταν σε τραπεζάκι έξω, εκτός από τη Φλώρα που εκείνη την ώρα ίδρωνε τη φανέλα. Ενώ σκέφτηκα να κεράσω και να παίξω με τη Μέλη που είναι η μοναδική από αυτές που δεν έχω κάνει τίποτα ποτέ μαζί της, με "άρπαξε" κυριολεκτικά η Νανά η οποία με είδε σαν ξερολούκουμο πριν προλάβει να με ψήσει καμιά τους και αφού την κέρασα πρώτα ένα διπλό ποτό πήγαμε στην καβάτζα, με δική της προτροπή μάλιστα χωρίς να θελήσει να συνεχίσει τα ποτά. Όποιος αρέσκεται στη Νανά και θέλει να μάθει τί έγινε μαζί της ας μου στείλει PM, την τακτική μου πλέον την ξέρετε, δε θέλω να γράφω για τα "ενδότερα" δημοσίως. Φεύγοντας η Φλώρα μετά από ένα μικρό διάλειμμα είχε πάει και πάλι στην καβάτζα με πελάτη, ενώ η Τάνια (Αμάντα πλέον όπως είπα) και η Μέλη προσπαθούσαν να με πείσουν να τις κεράσω από ένα ποτό και να κάτσουμε στο έξω τραπεζάκι, η Αμάντα μάλιστα μου έδειξε το sexy tattoo της στο μπούτι για να με "ψήσει" ενώ η Μέλη μου πέταξε το ένα βυζί και τη ρόγα κανονικά ενώ μου κουνούσε επιδεικτικά και το κωλαράκι της, αν δεν είχε πάει 5:00 το πρωί η ώρα κι αν δεν είχα εκτονωθεί υπέρμετρα με τη Νανά δεν το 'χα σε τίποτα να πάω και για δεύτερο γύρο με τις δυο τους... Αυτά λοιπόν τα νέα με το αγαπημένο μας μαγαζί που ομολογουμένως είχα χρόνια να πατήσω το πόδι μου γιατί κάποια στιγμή τις είχα κεράσει όλες εκεί μέσα, αλλά τώρα έχω όρεξη για νέες περιπέτειες!
captainKirk
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Σεπ 2013
- Μηνύματα
- 6
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Παίδες δεν έχω ακόμα καταλάβει που είναι αυτό το χαλαρά αν και το έψαξα... καμιά πρόταση για απόψε στην περιοχή του Πειραιά;
Κύπρου 42Παίδες δεν έχω ακόμα καταλάβει που είναι αυτό το χαλαρά αν και το έψαξα... καμιά πρόταση για απόψε στην περιοχή του Πειραιά;
lepalaisdeversailles
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2012
- Μηνύματα
- 274
- Like
- 431
- Πόντοι
- 21
H Τζένη έχει φύγει από το Χαλαρά;
Desperado88
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Ιουλ 2015
- Μηνύματα
- 137
- Like
- 382
- Πόντοι
- 21
Μου είπαν ότι είναι Βουλγαρία και δεν έχει ενημερώσει αν θα γυρίσειH Τζένη έχει φύγει από το Χαλαρά;
Μετά το φανάρι της 25ης Μαρτίου δίπλα στο μανάβικο…στο 42…όπως ανεβαίνεις την Κύπρου και πας για Μπουρνάζι θα δεις το μαγαζί στα δεξιά σου, δεν το χάνεις. Βάλε στο GPS Κύπρου 30 και λίγο παρακάτω θα το δεις.
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Γκολέμη γιατί κόκκινη κάρτα σε Τάνια και Μέλη και κίτρινη στη Φλώρα; Αν δε θέλεις να μου γράψεις εδώ στείλε μου PMΦιλε χαιρομαι που βελτιωθηκε το μαγαζι (εστω και ελαφρα) απο μενα Τανια και Μελη εχουν φαει κοκκινη καρτα και κιτρινη η Φλωρα. Νανα τεραστια παρουσια αξιος Φιλε Γουμανχολικ και θα τιμηθει οταν επιστρεψω με το καλο
kostakis27
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 22 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 8.156
- Κριτικές
- 136
- Like
- 12.661
- Πόντοι
- 11.915
Τυπε ποσα πληρωσες γι αυτην την επισκεψη?? Αν ντρεπεσαι μην σε κακοχαρακτηρισουν οι κωλομπαρουδες μην απαντησεις.Παίδες πήγα απόψε στο "Χαλαρά" για να ξεκαθαρίσει κάπως η κατάσταση, να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά με τα αγαπημένα μας μαγαζιά και να ξέρουμε με τί έχουμε να κάνουμε. Λοιπόν πλέον στο μαγαζί δουλεύουν τέσσερις κοπέλες πλήρως εμβολιασμένες που αν σας πω ποιες είναι δε θα εκπλαγείτε γιατί είναι όλες τους παλιές καραβάνες: Η Νανά, η Μέλη, η γνωστή μας Φλώρα ως "Φλωρίνα" και η γνωστή μας Τάνια ως "Αμάντα" πλέον με τις γνωστές αλλαγές που έχει κάνει στην εμφάνισή της. Την ώρα που πήγα οι κοπέλες κάθονταν σε τραπεζάκι έξω, εκτός από τη Φλώρα που εκείνη την ώρα ίδρωνε τη φανέλα. Ενώ σκέφτηκα να κεράσω και να παίξω με τη Μέλη που είναι η μοναδική από αυτές που δεν έχω κάνει τίποτα ποτέ μαζί της, με "άρπαξε" κυριολεκτικά η Νανά η οποία με είδε σαν ξερολούκουμο πριν προλάβει να με ψήσει καμιά τους και αφού την κέρασα πρώτα ένα διπλό ποτό πήγαμε στην καβάτζα, με δική της προτροπή μάλιστα χωρίς να θελήσει να συνεχίσει τα ποτά. Όποιος αρέσκεται στη Νανά και θέλει να μάθει τί έγινε μαζί της ας μου στείλει PM, την τακτική μου πλέον την ξέρετε, δε θέλω να γράφω για τα "ενδότερα" δημοσίως. Φεύγοντας η Φλώρα μετά από ένα μικρό διάλειμμα είχε πάει και πάλι στην καβάτζα με πελάτη, ενώ η Τάνια (Αμάντα πλέον όπως είπα) και η Μέλη προσπαθούσαν να με πείσουν να τις κεράσω από ένα ποτό και να κάτσουμε στο έξω τραπεζάκι, η Αμάντα μάλιστα μου έδειξε το sexy tattoo της στο μπούτι για να με "ψήσει" ενώ η Μέλη μου πέταξε το ένα βυζί και τη ρόγα κανονικά ενώ μου κουνούσε επιδεικτικά και το κωλαράκι της, αν δεν είχε πάει 5:00 το πρωί η ώρα κι αν δεν είχα εκτονωθεί υπέρμετρα με τη Νανά δεν το 'χα σε τίποτα να πάω και για δεύτερο γύρο με τις δυο τους... Αυτά λοιπόν τα νέα με το αγαπημένο μας μαγαζί που ομολογουμένως είχα χρόνια να πατήσω το πόδι μου γιατί κάποια στιγμή τις είχα κεράσει όλες εκεί μέσα, αλλά τώρα έχω όρεξη για νέες περιπέτειες!
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
125 ευρώ μαζί με τα κερασμένα ποτά και το δικό μουΤυπε ποσα πληρωσες γι αυτην την επισκεψη?? Αν ντρεπεσαι μην σε κακοχαρακτηρισουν οι κωλομπαρουδες μην απαντησεις.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 7K