Άχθος Αρούρης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 7 Απρ 2021
- Μηνύματα
- 8.227
- Κριτικές
- 66
- Like
- 21.021
- Πόντοι
- 14.936
Αδερφέ συνεχίζεις το άσχημο κλίμα με τις μπουγατσες και όλα τα άλλα.Ολα καλά και με υγεία και να ξέρεις ότι αν τα οπαδικά σε έχουν δηλητηριάσει δεν φταίει ο ΠΑΟΚ αλλά εσύ και μόνο εσύ.Σου εύχομαι να είσαι καλά και κάποια στιγμή να καταλάβεις.Λοιπον για να μη μου τη λετε αδικα πουθενα δεν εβρισα τον Μπαοκ. Ασχετα αν οταν πηγαινα και εγω με τα τραινα του Κοσκωτα θυμαμαι που μας περιμενανε στο σταθμο ο Νικολας, ο Μαναβης, Ο μπακαλης ο χασαπης και δε συμαζευεται. Εγω τα εχω με τη Θεσσαλονικη και τους μπουγατσοκιμαδες. Και μια και το νημα ειναι για κωλομπαρα δε θα ξεχασω ποτε οταν ειμουνα φανταρος στο Πολυκαστρο (Σκατοκαστρο) και ειχα παει με κατι παιδια απο Αθηνα σε ενα κωλομπαρο στην Επανωμη (ας μας πουν οι Θεσσαλονιμπουγατσοκιμαδιωτες ποιο ειναι το ξερουνε) και μας ρωταει το αφεντικο ἁπο που ειστε"λεμε οι τρεις απο Αθηνα, Πειραια και λεει ο τεταρτος "Χαλκιδα" λεει το αφεντικο Ὁ χαλκιδαιος να μεινει παιδια να μην ξαναερθετε. Σε ποιο κωλομπαρο στην Αθηνα ηρθε μπουγατσοκιμας και εφαγε πορτα γιατι ειναι απο Μπουγατσονικη? Με τον Μπαοκ δεν εχω τιποτα αλλα Kostakis να σε ανοιξω απο πισω για μια μπουγατσα με τρυρι πεταει ενα πλι καλαμακι προυφαν αντε στο Πασαλιμανι να δεις αν κουνιουνται οι βαρκες και αντε και κουνησου
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Φιλε δεν εβρισα τον Μπαοκ ειπα μερικες αληθειες για Θεασσαλονικη και κομπλεξ
Φιλικά πάντα.