Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Σου έστειλα PM, τσέκαρεΣυναγωνιστη, παιζει να εχουμε στοιχειωδη περιγραφη των 4 του χαλαρα που προσημειωσες ? Ευχαριστουμε
Σου έστειλα PM, τσέκαρεΣυναγωνιστη, παιζει να εχουμε στοιχειωδη περιγραφη των 4 του χαλαρα που προσημειωσες ? Ευχαριστουμε
Αν μπορείς κι εμένα παρακαλώΣου έστειλα PM, τσέκαρε
Bro μου στείλε μου κι εμένα αν γίνεται. Ευχαριστώ.Σου έστειλα PM, τσέκαρε
Φιλε Τανια κοκκινη καρτα τα εχω γραψει πιο πισω καμια 60 σελδες στο νημα. Τρελλη αναφτικη (αναφτρα για τους νεους μπαραδες η γκομενα που σου κανει μεριακ αρχικα χαμουρεματα και αμα κερασεις και δευτερο ποτο σε πρηζει για παραπανω αλλα αμα βαλεις χερι αρχιζει τα "α δεν κανω τετοια εγω") Μελη πολυ αναφτρα και σκατοχαρακτηρας απο ολες τις αποψεις Φλωρα κιτρινη γιατι ενω εγινε παιχνιδι στο μαγαζι ειχαμε κανονισει για ξενοδοχειο και εφυγε μπροστα στα ματια μου με πυρφοροπαππου που τους πετυχα μετα σε αλλο κωλομπαρο. Δεν εχω κανενα προβλημα να τα γραφω και δημοσια αλλα σε καταλαβαινω για Π.Μ. Οσο για το μπετοβλακα τον Kostakis27 δεν τον θυμασαι απο πιο παλια στο νημα που την ελεγε στο Βυζολαγνο και Μασαζονομαχο? Στο Περιστερι πριν 10 χρονια τον ειχανε παρει στο βραστοΓκολέμη γιατί κόκκινη κάρτα σε Τάνια και Μέλη και κίτρινη στη Φλώρα; Αν δε θέλεις να μου γράψεις εδώ στείλε μου PM
60 σελιδες πισω, παλια στο νημα,πριν 10 χρονια στο Περιστερι. Τυπε αυξησε την δοση στα χαπια που παιρνεις γιατι η μαλακινση σου προχωραει δυνατα. Τραβα σε κανα καπη να πεις τα παραμυθια σου, να εχεις και ανταποκριση καθυστερημενε βλακα.Φιλε Τανια κοκκινη καρτα τα εχω γραψει πιο πισω καμια 60 σελδες στο νημα. Τρελλη αναφτικη (αναφτρα για τους νεους μπαραδες η γκομενα που σου κανει μεριακ αρχικα χαμουρεματα και αμα κερασεις και δευτερο ποτο σε πρηζει για παραπανω αλλα αμα βαλεις χερι αρχιζει τα "α δεν κανω τετοια εγω") Μελη πολυ αναφτρα και σκατοχαρακτηρας απο ολες τις αποψεις Φλωρα κιτρινη γιατι ενω εγινε παιχνιδι στο μαγαζι ειχαμε κανονισει για ξενοδοχειο και εφυγε μπροστα στα ματια μου με πυρφοροπαππου που τους πετυχα μετα σε αλλο κωλομπαρο. Δεν εχω κανενα προβλημα να τα γραφω και δημοσια αλλα σε καταλαβαινω για Π.Μ. Οσο για το μπετοβλακα τον Kostakis27 δεν τον θυμασαι απο πιο παλια στο νημα που την ελεγε στο Βυζολαγνο και Μασαζονομαχο? Στο Περιστερι πριν 10 χρονια τον ειχανε παρει στο βραστο
Kostaki Kostaki το κοβεις στα δυο το χαπακι?60 σελιδες πισω, παλια στο νημα,πριν 10 χρονια στο Περιστερι. Τυπε αυξησε την δοση στα χαπια που παιρνεις γιατι η μαλακινση σου προχωραει δυνατα. Τραβα σε κανα καπη να πεις τα παραμυθια σου, να εχεις και ανταποκριση καθυστερημενε βλακα.
Παντού τα πάντα αδελφούλη!Βασικά για να πας σε κωλομπαρο πρέπει να είσαι κωλομπαρας. Εννοώ να τη βρίσκεις έτσι. Να σε φτιάχνει ολη αυτή η καλτιλα. Σαφώς με λιγότερα πας σε ένα μπουρδέλο η ακόμα και σε ένα cg. Για να φτάσεις σε σημείο να φας θα πρέπει να κερνάς ποτα κ γενικως να σε ξέρει το μαγαζί. Τουλάχιστον αυτά ίσχυαν Θεσνικη που πήγαινα με φίλο άρρωστο κωλομπαρα. Εδώ Αθήνα δε ξέρω τι παίζει αλλά πιστεύω το ίδιο ότι πιο πολύ είναι όλη η φάση παρά το ίδιο το πήδημα.
Αρχηγος εισαι!Παντού τα πάντα αδελφούλη!
Τυπε αυξησε την δοση στα χαπια που παιρνεις γιατι η μαλακινση σου προχωραει δυνατα. Τραβα σε κανα καπη να πεις τα παραμυθια σου, να εχεις και ανταποκριση καθυστερημενε βλακα.
Συνάδελφοι/συναγωνιστές στον ιερό στίβο των αγαπημένων μας μαγαζιών:Kostaki Kostaki το κοβεις στα δυο το χαπακι?
Αρχηγε μου συμφωνω αλλα ειδικα αυτος βρωμιζει το νημα. Αμα εχεις υπομονη να ψαξεις πισω σελιδες θα δεις τι εννοω. Εχει το κομπλεξ ως γνησιος μπουγατσοκιμας οτι για ολα φταιει ο Πειραιας (τι να κανουμε ετσι γα...ργαλαει ο Πειραιας). Ποναει ο λοκος του γιατι το μαυρο διαμαντι τον εχει μεγαλο? Ο Πειραιας φταιει. Δε γυρναει καλα το ταξιμετρο? Ο Πειραιας φταιει. Δε μπορω αλλους βοθρομπουγατσοκιμαδες κομπλεξικουςΣυνάδελφοι/συναγωνιστές στον ιερό στίβο των αγαπημένων μας μαγαζιών:
Τα θέματα των κωλόμπαρων είναι από τα λίγα στο forum που έμειναν καθαρά από καυγάδες, αντεγκλήσεις, σπαμαρίσματα, κλπ.
Ας τα κρατήσουμε έτσι![]()
Αν και Αθηναίος και κάτοικος της περιοχής που ήταν (και είναι) η καρδιά των κωλόμπαρων της πόλης, πρέπει να ομολογήσω ότι στα φιλόξενα μαγαζιά του Πειραιά και πέριξ έχω ζήσει στιγμές ύψιστης κωλομπαρίστικης ηδονής!!Αρχηγε μου συμφωνω αλλα ειδικα αυτος βρωμιζει το νημα. Αμα εχεις υπομονη να ψαξεις πισω σελιδες θα δεις τι εννοω. Εχει το κομπλεξ ως γνησιος μπουγατσοκιμας οτι για ολα φταιει ο Πειραιας (τι να κανουμε ετσι γα...ργαλαει ο Πειραιας). Ποναει ο λοκος του γιατι το μαυρο διαμαντι τον εχει μεγαλο? Ο Πειραιας φταιει. Δε γυρναει καλα το ταξιμετρο? Ο Πειραιας φταιει. Δε μπορω αλλους βοθρομπουγατσοκιμαδες κομπλεξικους
Φιλε τις καλες εποχες μεχρι και στο Σκορπιο γινοτανε παιχνιδι. Στον Πριγκηπα βεβαια γινονταν τετοια οργια που και ο Καλιγουλας θα φωναζε Ἁξιοι". Χαιρομαι που σε φροντισαμε στη γειτονεια μου γιατι οποιος αγαπαει τον Πειραια τον αγαπαμε και εμεις (ασχετα αν εχει γεννηθει η οχι Πειραια). Αρκει να μην ειναι βαζελος και μμμπαοκτσης. Οπως λεμε στη Θυρα 7 κερναμε μαντολατο κι αμα δεν το θες στο χωνουμε στον πατοΑν και Αθηναίος και κάτοικος της περιοχής που ήταν (και είναι) η καρδιά των κωλόμπαρων της πόλης, πρέπει να ομολογήσω ότι στα φιλόξενα μαγαζιά του Πειραιά και πέριξ έχω ζήσει στιγμές ύψιστης κωλομπαρίστικης ηδονής!!
Στο Σκορπιό έχω κάνει μερικά από τα καλύτερα παιχνίδια, και όχι μόνο παλιά, μέχρι και τον Covid. Ιδιαίτερη αδυναμία στο μαγαζί αυτό.Φιλε τις καλες εποχες μεχρι και στο Σκορπιο γινοτανε παιχνιδι. Στον Πριγκηπα βεβαια γινονταν τετοια οργια που και ο Καλιγουλας θα φωναζε Ἁξιοι". Χαιρομαι που σε φροντισαμε στη γειτονεια μου γιατι οποιος αγαπαει τον Πειραια τον αγαπαμε και εμεις (ασχετα αν εχει γεννηθει η οχι Πειραια). Αρκει να μην ειναι βαζελος και μμμπαοκτσης. Οπως λεμε στη Θυρα 7 κερναμε μαντολατο κι αμα δεν το θες στο χωνουμε στον πατο
Α γαμήσου! Εγώ είμαι ΠΑΟΚτσης και αγαπάω τον Πειραιά κι έχω και φίλους εκεί !!!Φιλε τις καλες εποχες μεχρι και στο Σκορπιο γινοτανε παιχνιδι. Στον Πριγκηπα βεβαια γινονταν τετοια οργια που και ο Καλιγουλας θα φωναζε Ἁξιοι". Χαιρομαι που σε φροντισαμε στη γειτονεια μου γιατι οποιος αγαπαει τον Πειραια τον αγαπαμε και εμεις (ασχετα αν εχει γεννηθει η οχι Πειραια). Αρκει να μην ειναι βαζελος και μμμπαοκτσης. Οπως λεμε στη Θυρα 7 κερναμε μαντολατο κι αμα δεν το θες στο χωνουμε στον πατο
Γκολέμη πρόσεξε γιατί είμαι παοκτζής, αμοιβαίος σεβασμός όπως υπήρχε μεταξύ μας μέχρι τώρα, μην τα χαλάσουμε! Και ναι, παρότι παοκτζής τον λατρεύω τον Πειραιά, τον Ολυμπιακό μόνο δεν μπορώ αλλά τί να σου κάνωΦιλε τις καλες εποχες μεχρι και στο Σκορπιο γινοτανε παιχνιδι. Στον Πριγκηπα βεβαια γινονταν τετοια οργια που και ο Καλιγουλας θα φωναζε Ἁξιοι". Χαιρομαι που σε φροντισαμε στη γειτονεια μου γιατι οποιος αγαπαει τον Πειραια τον αγαπαμε και εμεις (ασχετα αν εχει γεννηθει η οχι Πειραια). Αρκει να μην ειναι βαζελος και μμμπαοκτσης. Οπως λεμε στη Θυρα 7 κερναμε μαντολατο κι αμα δεν το θες στο χωνουμε στον πατο
Τις αρπαξες τις φαπες σου κι εδω μεσα πειραιωτη, τραβα γ@μησου κι εσυ και η πουστρομαδα σου βλακα. Τετοιους ηλιθιους σαν εσενα δεν εχουν αναγκη τα θρεντ των κωλομπαρων, το κωλομπαρο ειναι κωλομπαρο και η ομαδα ειναι ομαδα χαπακωμενε, στο εγραψαν ξεκαθαρα κι αλλοι οπως διαβασες. Αντε μπουλο τωρα, τραβα στο κωλογηπεδο σου κι ασε τα κωλομπαρα βλακα.Αρχηγε μου συμφωνω αλλα ειδικα αυτος βρωμιζει το νημα. Αμα εχεις υπομονη να ψαξεις πισω σελιδες θα δεις τι εννοω. Εχει το κομπλεξ ως γνησιος μπουγατσοκιμας οτι για ολα φταιει ο Πειραιας (τι να κανουμε ετσι γα...ργαλαει ο Πειραιας). Ποναει ο λοκος του γιατι το μαυρο διαμαντι τον εχει μεγαλο? Ο Πειραιας φταιει. Δε γυρναει καλα το ταξιμετρο? Ο Πειραιας φταιει. Δε μπορω αλλους βοθρομπουγατσοκιμαδες κομπλεξικους
Kostaki Kostaki το ξεσκονιζεις το κουραμπιεδακι?Τις αρπαξες τις φαπες σου κι εδω μεσα πειραιωτη, τραβα γ@μησου κι εσυ και η πουστρομαδα σου βλακα. Τετοιους ηλιθιους σαν εσενα δεν εχουν αναγκη τα θρεντ των κωλομπαρων, το κωλομπαρο ειναι κωλομπαρο και η ομαδα ειναι ομαδα χαπακωμενε, στο εγραψαν ξεκαθαρα κι αλλοι οπως διαβασες. Αντε μπουλο τωρα, τραβα στο κωλογηπεδο σου κι ασε τα κωλομπαρα βλακα.
Φιλε δεν εβρισα τον Μπαοκ ειπα μερικες αληθειες για Θεασσαλονικη και κομπλεξΓκολέμη πρόσεξε γιατί είμαι παοκτζής, αμοιβαίος σεβασμός όπως υπήρχε μεταξύ μας μέχρι τώρα, μην τα χαλάσουμε! Και ναι, παρότι παοκτζής τον λατρεύω τον Πειραιά, τον Ολυμπιακό μόνο δεν μπορώ αλλά τί να σου κάνω