Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 8 άτομα (1 μέλη και 7 επισκέπτες)

max1199

Μέλος
Εγγρ.
6 Μαΐ 2019
Μηνύματα
66
Like
81
Πόντοι
0
Εχει περασει κανεις απο το kiss προσφατα ? ειναι ανοιχτο ? τι παιζει τωρα _
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Γκολέμη γιατί κόκκινη κάρτα σε Τάνια και Μέλη και κίτρινη στη Φλώρα; Αν δε θέλεις να μου γράψεις εδώ στείλε μου PM
Φιλε Τανια κοκκινη καρτα τα εχω γραψει πιο πισω καμια 60 σελδες στο νημα. Τρελλη αναφτικη (αναφτρα για τους νεους μπαραδες η γκομενα που σου κανει μεριακ αρχικα χαμουρεματα και αμα κερασεις και δευτερο ποτο σε πρηζει για παραπανω αλλα αμα βαλεις χερι αρχιζει τα "α δεν κανω τετοια εγω") Μελη πολυ αναφτρα και σκατοχαρακτηρας απο ολες τις αποψεις Φλωρα κιτρινη γιατι ενω εγινε παιχνιδι στο μαγαζι ειχαμε κανονισει για ξενοδοχειο και εφυγε μπροστα στα ματια μου με πυρφοροπαππου που τους πετυχα μετα σε αλλο κωλομπαρο. Δεν εχω κανενα προβλημα να τα γραφω και δημοσια αλλα σε καταλαβαινω για Π.Μ. Οσο για το μπετοβλακα τον Kostakis27 δεν τον θυμασαι απο πιο παλια στο νημα που την ελεγε στο Βυζολαγνο και Μασαζονομαχο? Στο Περιστερι πριν 10 χρονια τον ειχανε παρει στο βραστο
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.158
Κριτικές
136
Like
12.664
Πόντοι
11.915
Φιλε Τανια κοκκινη καρτα τα εχω γραψει πιο πισω καμια 60 σελδες στο νημα. Τρελλη αναφτικη (αναφτρα για τους νεους μπαραδες η γκομενα που σου κανει μεριακ αρχικα χαμουρεματα και αμα κερασεις και δευτερο ποτο σε πρηζει για παραπανω αλλα αμα βαλεις χερι αρχιζει τα "α δεν κανω τετοια εγω") Μελη πολυ αναφτρα και σκατοχαρακτηρας απο ολες τις αποψεις Φλωρα κιτρινη γιατι ενω εγινε παιχνιδι στο μαγαζι ειχαμε κανονισει για ξενοδοχειο και εφυγε μπροστα στα ματια μου με πυρφοροπαππου που τους πετυχα μετα σε αλλο κωλομπαρο. Δεν εχω κανενα προβλημα να τα γραφω και δημοσια αλλα σε καταλαβαινω για Π.Μ. Οσο για το μπετοβλακα τον Kostakis27 δεν τον θυμασαι απο πιο παλια στο νημα που την ελεγε στο Βυζολαγνο και Μασαζονομαχο? Στο Περιστερι πριν 10 χρονια τον ειχανε παρει στο βραστο
60 σελιδες πισω, παλια στο νημα,πριν 10 χρονια στο Περιστερι. Τυπε αυξησε την δοση στα χαπια που παιρνεις γιατι η μαλακινση σου προχωραει δυνατα. Τραβα σε κανα καπη να πεις τα παραμυθια σου, να εχεις και ανταποκριση καθυστερημενε βλακα.
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
60 σελιδες πισω, παλια στο νημα,πριν 10 χρονια στο Περιστερι. Τυπε αυξησε την δοση στα χαπια που παιρνεις γιατι η μαλακινση σου προχωραει δυνατα. Τραβα σε κανα καπη να πεις τα παραμυθια σου, να εχεις και ανταποκριση καθυστερημενε βλακα.
Kostaki Kostaki το κοβεις στα δυο το χαπακι?
 
  • Like
Αντιδράσεις: Paldim
Εγγρ.
11 Ιαν 2020
Μηνύματα
417
Κριτικές
2
Like
937
Πόντοι
361
Βασικά για να πας σε κωλομπαρο πρέπει να είσαι κωλομπαρας. Εννοώ να τη βρίσκεις έτσι. Να σε φτιάχνει ολη αυτή η καλτιλα. Σαφώς με λιγότερα πας σε ένα μπουρδέλο η ακόμα και σε ένα cg. Για να φτάσεις σε σημείο να φας θα πρέπει να κερνάς ποτα κ γενικως να σε ξέρει το μαγαζί. Τουλάχιστον αυτά ίσχυαν Θεσνικη που πήγαινα με φίλο άρρωστο κωλομπαρα. Εδώ Αθήνα δε ξέρω τι παίζει αλλά πιστεύω το ίδιο ότι πιο πολύ είναι όλη η φάση παρά το ίδιο το πήδημα.
Παντού τα πάντα αδελφούλη!
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.379
Like
12.730
Πόντοι
2.256
Τυπε αυξησε την δοση στα χαπια που παιρνεις γιατι η μαλακινση σου προχωραει δυνατα. Τραβα σε κανα καπη να πεις τα παραμυθια σου, να εχεις και ανταποκριση καθυστερημενε βλακα.
Kostaki Kostaki το κοβεις στα δυο το χαπακι?
Συνάδελφοι/συναγωνιστές στον ιερό στίβο των αγαπημένων μας μαγαζιών:
Τα θέματα των κωλόμπαρων είναι από τα λίγα στο forum που έμειναν καθαρά από καυγάδες, αντεγκλήσεις, σπαμαρίσματα, κλπ.
Ας τα κρατήσουμε έτσι :wink:
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Συνάδελφοι/συναγωνιστές στον ιερό στίβο των αγαπημένων μας μαγαζιών:
Τα θέματα των κωλόμπαρων είναι από τα λίγα στο forum που έμειναν καθαρά από καυγάδες, αντεγκλήσεις, σπαμαρίσματα, κλπ.
Ας τα κρατήσουμε έτσι :wink:
Αρχηγε μου συμφωνω αλλα ειδικα αυτος βρωμιζει το νημα. Αμα εχεις υπομονη να ψαξεις πισω σελιδες θα δεις τι εννοω. Εχει το κομπλεξ ως γνησιος μπουγατσοκιμας οτι για ολα φταιει ο Πειραιας (τι να κανουμε ετσι γα...ργαλαει ο Πειραιας). Ποναει ο λοκος του γιατι το μαυρο διαμαντι τον εχει μεγαλο? Ο Πειραιας φταιει. Δε γυρναει καλα το ταξιμετρο? Ο Πειραιας φταιει. Δε μπορω αλλους βοθρομπουγατσοκιμαδες κομπλεξικους
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.379
Like
12.730
Πόντοι
2.256
Αρχηγε μου συμφωνω αλλα ειδικα αυτος βρωμιζει το νημα. Αμα εχεις υπομονη να ψαξεις πισω σελιδες θα δεις τι εννοω. Εχει το κομπλεξ ως γνησιος μπουγατσοκιμας οτι για ολα φταιει ο Πειραιας (τι να κανουμε ετσι γα...ργαλαει ο Πειραιας). Ποναει ο λοκος του γιατι το μαυρο διαμαντι τον εχει μεγαλο? Ο Πειραιας φταιει. Δε γυρναει καλα το ταξιμετρο? Ο Πειραιας φταιει. Δε μπορω αλλους βοθρομπουγατσοκιμαδες κομπλεξικους
Αν και Αθηναίος και κάτοικος της περιοχής που ήταν (και είναι) η καρδιά των κωλόμπαρων της πόλης, πρέπει να ομολογήσω ότι στα φιλόξενα μαγαζιά του Πειραιά και πέριξ έχω ζήσει στιγμές ύψιστης κωλομπαρίστικης ηδονής!!
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Αν και Αθηναίος και κάτοικος της περιοχής που ήταν (και είναι) η καρδιά των κωλόμπαρων της πόλης, πρέπει να ομολογήσω ότι στα φιλόξενα μαγαζιά του Πειραιά και πέριξ έχω ζήσει στιγμές ύψιστης κωλομπαρίστικης ηδονής!!
Φιλε τις καλες εποχες μεχρι και στο Σκορπιο γινοτανε παιχνιδι. Στον Πριγκηπα βεβαια γινονταν τετοια οργια που και ο Καλιγουλας θα φωναζε Ἁξιοι". Χαιρομαι που σε φροντισαμε στη γειτονεια μου γιατι οποιος αγαπαει τον Πειραια τον αγαπαμε και εμεις (ασχετα αν εχει γεννηθει η οχι Πειραια). Αρκει να μην ειναι βαζελος και μμμπαοκτσης. Οπως λεμε στη Θυρα 7 κερναμε μαντολατο κι αμα δεν το θες στο χωνουμε στον πατο
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.379
Like
12.730
Πόντοι
2.256
Φιλε τις καλες εποχες μεχρι και στο Σκορπιο γινοτανε παιχνιδι. Στον Πριγκηπα βεβαια γινονταν τετοια οργια που και ο Καλιγουλας θα φωναζε Ἁξιοι". Χαιρομαι που σε φροντισαμε στη γειτονεια μου γιατι οποιος αγαπαει τον Πειραια τον αγαπαμε και εμεις (ασχετα αν εχει γεννηθει η οχι Πειραια). Αρκει να μην ειναι βαζελος και μμμπαοκτσης. Οπως λεμε στη Θυρα 7 κερναμε μαντολατο κι αμα δεν το θες στο χωνουμε στον πατο
Στο Σκορπιό έχω κάνει μερικά από τα καλύτερα παιχνίδια, και όχι μόνο παλιά, μέχρι και τον Covid. Ιδιαίτερη αδυναμία στο μαγαζί αυτό.
 
Εγγρ.
11 Ιαν 2020
Μηνύματα
417
Κριτικές
2
Like
937
Πόντοι
361
Φιλε τις καλες εποχες μεχρι και στο Σκορπιο γινοτανε παιχνιδι. Στον Πριγκηπα βεβαια γινονταν τετοια οργια που και ο Καλιγουλας θα φωναζε Ἁξιοι". Χαιρομαι που σε φροντισαμε στη γειτονεια μου γιατι οποιος αγαπαει τον Πειραια τον αγαπαμε και εμεις (ασχετα αν εχει γεννηθει η οχι Πειραια). Αρκει να μην ειναι βαζελος και μμμπαοκτσης. Οπως λεμε στη Θυρα 7 κερναμε μαντολατο κι αμα δεν το θες στο χωνουμε στον πατο
Α γαμήσου! Εγώ είμαι ΠΑΟΚτσης και αγαπάω τον Πειραιά κι έχω και φίλους εκεί !!!
Μου αρέσει ο Πειραιάς και περνάμε και γαμάτα από όλες τις απόψεις!!!
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Φιλε τις καλες εποχες μεχρι και στο Σκορπιο γινοτανε παιχνιδι. Στον Πριγκηπα βεβαια γινονταν τετοια οργια που και ο Καλιγουλας θα φωναζε Ἁξιοι". Χαιρομαι που σε φροντισαμε στη γειτονεια μου γιατι οποιος αγαπαει τον Πειραια τον αγαπαμε και εμεις (ασχετα αν εχει γεννηθει η οχι Πειραια). Αρκει να μην ειναι βαζελος και μμμπαοκτσης. Οπως λεμε στη Θυρα 7 κερναμε μαντολατο κι αμα δεν το θες στο χωνουμε στον πατο
Γκολέμη πρόσεξε γιατί είμαι παοκτζής, αμοιβαίος σεβασμός όπως υπήρχε μεταξύ μας μέχρι τώρα, μην τα χαλάσουμε! Και ναι, παρότι παοκτζής τον λατρεύω τον Πειραιά, τον Ολυμπιακό μόνο δεν μπορώ αλλά τί να σου κάνω
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.158
Κριτικές
136
Like
12.664
Πόντοι
11.915
Αρχηγε μου συμφωνω αλλα ειδικα αυτος βρωμιζει το νημα. Αμα εχεις υπομονη να ψαξεις πισω σελιδες θα δεις τι εννοω. Εχει το κομπλεξ ως γνησιος μπουγατσοκιμας οτι για ολα φταιει ο Πειραιας (τι να κανουμε ετσι γα...ργαλαει ο Πειραιας). Ποναει ο λοκος του γιατι το μαυρο διαμαντι τον εχει μεγαλο? Ο Πειραιας φταιει. Δε γυρναει καλα το ταξιμετρο? Ο Πειραιας φταιει. Δε μπορω αλλους βοθρομπουγατσοκιμαδες κομπλεξικους
Τις αρπαξες τις φαπες σου κι εδω μεσα πειραιωτη, τραβα γ@μησου κι εσυ και η πουστρομαδα σου βλακα. Τετοιους ηλιθιους σαν εσενα δεν εχουν αναγκη τα θρεντ των κωλομπαρων, το κωλομπαρο ειναι κωλομπαρο και η ομαδα ειναι ομαδα χαπακωμενε, στο εγραψαν ξεκαθαρα κι αλλοι οπως διαβασες. Αντε μπουλο τωρα, τραβα στο κωλογηπεδο σου κι ασε τα κωλομπαρα βλακα.
 

Άχθος Αρούρης

Ανώτατος
Εγγρ.
7 Απρ 2021
Μηνύματα
8.227
Κριτικές
66
Like
21.021
Πόντοι
14.936
Συναγωνιστές ήρεμα ρε παλικάρια.Σαν οπαδός του ΠΑΟΚ και εγώ δεν μου αρέσει που βρίζουν την ομάδα μου αλλά ας ξεκολλήσουμε από τα οπαδικά τουλάχιστον εδώ μέσα.Ειναι για κωλομπαρακια εδώ όχι για ομαδες και το ότι δεν γουστάρουμε Ολυμπιακό δεν σημαίνει ότι μισούμε τον Πειραιά μην μπερδευομαστε.Εγω πληροφοριακά μένω ακριβώς ένα τέταρτο από Πειραιά και το τεράστιο αυτό καλτ μαγαζί που ονομάζεται Πρίγκηπας.
Όποτε...
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Τις αρπαξες τις φαπες σου κι εδω μεσα πειραιωτη, τραβα γ@μησου κι εσυ και η πουστρομαδα σου βλακα. Τετοιους ηλιθιους σαν εσενα δεν εχουν αναγκη τα θρεντ των κωλομπαρων, το κωλομπαρο ειναι κωλομπαρο και η ομαδα ειναι ομαδα χαπακωμενε, στο εγραψαν ξεκαθαρα κι αλλοι οπως διαβασες. Αντε μπουλο τωρα, τραβα στο κωλογηπεδο σου κι ασε τα κωλομπαρα βλακα.
Kostaki Kostaki το ξεσκονιζεις το κουραμπιεδακι?
 
  • Like
Αντιδράσεις: fil69

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Λοιπον για να μη μου τη λετε αδικα πουθενα δεν εβρισα τον Μπαοκ. Ασχετα αν οταν πηγαινα και εγω με τα τραινα του Κοσκωτα θυμαμαι που μας περιμενανε στο σταθμο ο Νικολας, ο Μαναβης, Ο μπακαλης ο χασαπης και δε συμαζευεται. Εγω τα εχω με τη Θεσσαλονικη και τους μπουγατσοκιμαδες. Και μια και το νημα ειναι για κωλομπαρα δε θα ξεχασω ποτε οταν ειμουνα φανταρος στο Πολυκαστρο (Σκατοκαστρο) και ειχα παει με κατι παιδια απο Αθηνα σε ενα κωλομπαρο στην Επανωμη (ας μας πουν οι Θεσσαλονιμπουγατσοκιμαδιωτες ποιο ειναι το ξερουνε) και μας ρωταει το αφεντικο ἁπο που ειστε"λεμε οι τρεις απο Αθηνα, Πειραια και λεει ο τεταρτος "Χαλκιδα" λεει το αφεντικο Ὁ χαλκιδαιος να μεινει παιδια να μην ξαναερθετε. Σε ποιο κωλομπαρο στην Αθηνα ηρθε μπουγατσοκιμας και εφαγε πορτα γιατι ειναι απο Μπουγατσονικη? Με τον Μπαοκ δεν εχω τιποτα αλλα Kostakis να σε ανοιξω απο πισω για μια μπουγατσα με τρυρι πεταει ενα πλι καλαμακι προυφαν αντε στο Πασαλιμανι να δεις αν κουνιουνται οι βαρκες και αντε και κουνησου
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Γκολέμη πρόσεξε γιατί είμαι παοκτζής, αμοιβαίος σεβασμός όπως υπήρχε μεταξύ μας μέχρι τώρα, μην τα χαλάσουμε! Και ναι, παρότι παοκτζής τον λατρεύω τον Πειραιά, τον Ολυμπιακό μόνο δεν μπορώ αλλά τί να σου κάνω
Φιλε δεν εβρισα τον Μπαοκ ειπα μερικες αληθειες για Θεασσαλονικη και κομπλεξ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom