Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

john791

Μέλος
Εγγρ.
13 Μαρ 2017
Μηνύματα
63
Like
40
Πόντοι
0
Παίδες έφτασε μια πληροφορία στ' αυτιά μου ότι επέστρεψε η Φλώρα στο "Χαλαρά", μπορεί να επιβεβαιώσει κάποιος;
Εγώ πήγα τις προάλλες, αλλά με αυτή που πήρα μου παρουσιάστηκε ως Φλωρίνα, δεν ξέρω αν είναι η ίδια λογικά.
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Κάποιος που να γνωρίζει καλά τη Φλώρα και να πήγε μια βόλτα απ' το "Χαλαρά" και να επιβεβαιώσει;
 
Εγγρ.
18 Μαρ 2021
Μηνύματα
162
Like
461
Πόντοι
21
Παιδιά πέρασα απόψε κατά τη 1:00 έξω από το "Kiss" στο Περιστέρι και ήταν κλειστό με ένα λουκέτο να απ' έξω, ξέρει κανείς τί παίζει; Γιατί κάποιοι συναγωνιστές είχαν αναφέρει ότι ξανάνοιξε κανονικά με το άνοιγμα της εστίασης
Εκλεισε ανοιγει στις 21 του μηνα φιλε
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.378
Like
12.727
Πόντοι
2.256
Κάποιος που να γνωρίζει καλά τη Φλώρα και να πήγε μια βόλτα απ' το "Χαλαρά" και να επιβεβαιώσει;
Η Φλώρα είναι εκεί, απλά πάει αργότερα από τις άλλες στο μαγαζί. Και φυσικά έχει και την επιστροφή της Τάνιας με μικρότερο βυζί :undecided-old::undecided-old:
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Η Φλώρα είναι εκεί, απλά πάει αργότερα από τις άλλες στο μαγαζί. Και φυσικά έχει και την επιστροφή της Τάνιας με μικρότερο βυζί :undecided-old::undecided-old:
Την Τάνια εγώ δεν την ξαναπαίρνω με μικρότερο βυζί και με τα tattoos που έει κάνει, προτιμώ να τη θυμάμαι όπως τη θυμάμαι. Η Φλώρα τί ώρα πάει περίπου στο "Χαλαρά" που λες ότι αργεί, έχεις τσεκάρει; Επίσης δουλεύει με το ίδιο όνομα; Γιατί κάποιος έγραψε ότι δουλεύει πλέον με άλλο όνομα
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Παίδες πήγα απόψε στο "Χαλαρά" για να ξεκαθαρίσει κάπως η κατάσταση, να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά με τα αγαπημένα μας μαγαζιά και να ξέρουμε με τί έχουμε να κάνουμε. Λοιπόν πλέον στο μαγαζί δουλεύουν τέσσερις κοπέλες πλήρως εμβολιασμένες που αν σας πω ποιες είναι δε θα εκπλαγείτε γιατί είναι όλες τους παλιές καραβάνες: Η Νανά, η Μέλη, η γνωστή μας Φλώρα ως "Φλωρίνα" και η γνωστή μας Τάνια ως "Αμάντα" πλέον με τις γνωστές αλλαγές που έχει κάνει στην εμφάνισή της. Την ώρα που πήγα οι κοπέλες κάθονταν σε τραπεζάκι έξω, εκτός από τη Φλώρα που εκείνη την ώρα ίδρωνε τη φανέλα. Ενώ σκέφτηκα να κεράσω και να παίξω με τη Μέλη που είναι η μοναδική από αυτές που δεν έχω κάνει τίποτα ποτέ μαζί της, με "άρπαξε" κυριολεκτικά η Νανά η οποία με είδε σαν ξερολούκουμο πριν προλάβει να με ψήσει καμιά τους και αφού την κέρασα πρώτα ένα διπλό ποτό πήγαμε στην καβάτζα, με δική της προτροπή μάλιστα χωρίς να θελήσει να συνεχίσει τα ποτά. Όποιος αρέσκεται στη Νανά και θέλει να μάθει τί έγινε μαζί της ας μου στείλει PM, την τακτική μου πλέον την ξέρετε, δε θέλω να γράφω για τα "ενδότερα" δημοσίως. Φεύγοντας η Φλώρα μετά από ένα μικρό διάλειμμα είχε πάει και πάλι στην καβάτζα με πελάτη, ενώ η Τάνια (Αμάντα πλέον όπως είπα) και η Μέλη προσπαθούσαν να με πείσουν να τις κεράσω από ένα ποτό και να κάτσουμε στο έξω τραπεζάκι, η Αμάντα μάλιστα μου έδειξε το sexy tattoo της στο μπούτι για να με "ψήσει" ενώ η Μέλη μου πέταξε το ένα βυζί και τη ρόγα κανονικά ενώ μου κουνούσε επιδεικτικά και το κωλαράκι της, αν δεν είχε πάει 5:00 το πρωί η ώρα κι αν δεν είχα εκτονωθεί υπέρμετρα με τη Νανά δεν το 'χα σε τίποτα να πάω και για δεύτερο γύρο με τις δυο τους... Αυτά λοιπόν τα νέα με το αγαπημένο μας μαγαζί που ομολογουμένως είχα χρόνια να πατήσω το πόδι μου γιατί κάποια στιγμή τις είχα κεράσει όλες εκεί μέσα, αλλά τώρα έχω όρεξη για νέες περιπέτειες!
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Παίδες πήγα απόψε στο "Χαλαρά" για να ξεκαθαρίσει κάπως η κατάσταση, να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά με τα αγαπημένα μας μαγαζιά και να ξέρουμε με τί έχουμε να κάνουμε. Λοιπόν πλέον στο μαγαζί δουλεύουν τέσσερις κοπέλες πλήρως εμβολιασμένες που αν σας πω ποιες είναι δε θα εκπλαγείτε γιατί είναι όλες τους παλιές καραβάνες: Η Νανά, η Μέλη, η γνωστή μας Φλώρα ως "Φλωρίνα" και η γνωστή μας Τάνια ως "Αμάντα" πλέον με τις γνωστές αλλαγές που έχει κάνει στην εμφάνισή της. Την ώρα που πήγα οι κοπέλες κάθονταν σε τραπεζάκι έξω, εκτός από τη Φλώρα που εκείνη την ώρα ίδρωνε τη φανέλα. Ενώ σκέφτηκα να κεράσω και να παίξω με τη Μέλη που είναι η μοναδική από αυτές που δεν έχω κάνει τίποτα ποτέ μαζί της, με "άρπαξε" κυριολεκτικά η Νανά η οποία με είδε σαν ξερολούκουμο πριν προλάβει να με ψήσει καμιά τους και αφού την κέρασα πρώτα ένα διπλό ποτό πήγαμε στην καβάτζα, με δική της προτροπή μάλιστα χωρίς να θελήσει να συνεχίσει τα ποτά. Όποιος αρέσκεται στη Νανά και θέλει να μάθει τί έγινε μαζί της ας μου στείλει PM, την τακτική μου πλέον την ξέρετε, δε θέλω να γράφω για τα "ενδότερα" δημοσίως. Φεύγοντας η Φλώρα μετά από ένα μικρό διάλειμμα είχε πάει και πάλι στην καβάτζα με πελάτη, ενώ η Τάνια (Αμάντα πλέον όπως είπα) και η Μέλη προσπαθούσαν να με πείσουν να τις κεράσω από ένα ποτό και να κάτσουμε στο έξω τραπεζάκι, η Αμάντα μάλιστα μου έδειξε το sexy tattoo της στο μπούτι για να με "ψήσει" ενώ η Μέλη μου πέταξε το ένα βυζί και τη ρόγα κανονικά ενώ μου κουνούσε επιδεικτικά και το κωλαράκι της, αν δεν είχε πάει 5:00 το πρωί η ώρα κι αν δεν είχα εκτονωθεί υπέρμετρα με τη Νανά δεν το 'χα σε τίποτα να πάω και για δεύτερο γύρο με τις δυο τους... Αυτά λοιπόν τα νέα με το αγαπημένο μας μαγαζί που ομολογουμένως είχα χρόνια να πατήσω το πόδι μου γιατί κάποια στιγμή τις είχα κεράσει όλες εκεί μέσα, αλλά τώρα έχω όρεξη για νέες περιπέτειες!
Φιλε χαιρομαι που βελτιωθηκε το μαγαζι (εστω και ελαφρα) απο μενα Τανια και Μελη εχουν φαει κοκκινη καρτα και κιτρινη η Φλωρα. Νανα τεραστια παρουσια αξιος Φιλε Γουμανχολικ και θα τιμηθει οταν επιστρεψω με το καλο
 

captainKirk

Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2013
Μηνύματα
6
Like
0
Πόντοι
0
Παίδες δεν έχω ακόμα καταλάβει που είναι αυτό το χαλαρά αν και το έψαξα... καμιά πρόταση για απόψε στην περιοχή του Πειραιά;
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Πειραιας εχει πεθανει μονο ο Πριγκηπας λεει
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.251
Κριτικές
11
Like
23.168
Πόντοι
6.246
όπως ανεβαίνεις την Κύπρου και πας για Μπουρνάζι θα δεις το μαγαζί στα δεξιά σου, δεν το χάνεις. Βάλε στο GPS Κύπρου 30 και λίγο παρακάτω θα το δεις.
 

skipper1

Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
73
Κριτικές
1
Like
83
Πόντοι
0
όπως ανεβαίνεις την Κύπρου και πας για Μπουρνάζι θα δεις το μαγαζί στα δεξιά σου, δεν το χάνεις. Βάλε στο GPS Κύπρου 30 και λίγο παρακάτω θα το δεις.
Μετά το φανάρι της 25ης Μαρτίου δίπλα στο μανάβικο…στο 42…
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Φιλε χαιρομαι που βελτιωθηκε το μαγαζι (εστω και ελαφρα) απο μενα Τανια και Μελη εχουν φαει κοκκινη καρτα και κιτρινη η Φλωρα. Νανα τεραστια παρουσια αξιος Φιλε Γουμανχολικ και θα τιμηθει οταν επιστρεψω με το καλο
Γκολέμη γιατί κόκκινη κάρτα σε Τάνια και Μέλη και κίτρινη στη Φλώρα; Αν δε θέλεις να μου γράψεις εδώ στείλε μου PM
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.156
Κριτικές
136
Like
12.661
Πόντοι
11.915
Παίδες πήγα απόψε στο "Χαλαρά" για να ξεκαθαρίσει κάπως η κατάσταση, να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά με τα αγαπημένα μας μαγαζιά και να ξέρουμε με τί έχουμε να κάνουμε. Λοιπόν πλέον στο μαγαζί δουλεύουν τέσσερις κοπέλες πλήρως εμβολιασμένες που αν σας πω ποιες είναι δε θα εκπλαγείτε γιατί είναι όλες τους παλιές καραβάνες: Η Νανά, η Μέλη, η γνωστή μας Φλώρα ως "Φλωρίνα" και η γνωστή μας Τάνια ως "Αμάντα" πλέον με τις γνωστές αλλαγές που έχει κάνει στην εμφάνισή της. Την ώρα που πήγα οι κοπέλες κάθονταν σε τραπεζάκι έξω, εκτός από τη Φλώρα που εκείνη την ώρα ίδρωνε τη φανέλα. Ενώ σκέφτηκα να κεράσω και να παίξω με τη Μέλη που είναι η μοναδική από αυτές που δεν έχω κάνει τίποτα ποτέ μαζί της, με "άρπαξε" κυριολεκτικά η Νανά η οποία με είδε σαν ξερολούκουμο πριν προλάβει να με ψήσει καμιά τους και αφού την κέρασα πρώτα ένα διπλό ποτό πήγαμε στην καβάτζα, με δική της προτροπή μάλιστα χωρίς να θελήσει να συνεχίσει τα ποτά. Όποιος αρέσκεται στη Νανά και θέλει να μάθει τί έγινε μαζί της ας μου στείλει PM, την τακτική μου πλέον την ξέρετε, δε θέλω να γράφω για τα "ενδότερα" δημοσίως. Φεύγοντας η Φλώρα μετά από ένα μικρό διάλειμμα είχε πάει και πάλι στην καβάτζα με πελάτη, ενώ η Τάνια (Αμάντα πλέον όπως είπα) και η Μέλη προσπαθούσαν να με πείσουν να τις κεράσω από ένα ποτό και να κάτσουμε στο έξω τραπεζάκι, η Αμάντα μάλιστα μου έδειξε το sexy tattoo της στο μπούτι για να με "ψήσει" ενώ η Μέλη μου πέταξε το ένα βυζί και τη ρόγα κανονικά ενώ μου κουνούσε επιδεικτικά και το κωλαράκι της, αν δεν είχε πάει 5:00 το πρωί η ώρα κι αν δεν είχα εκτονωθεί υπέρμετρα με τη Νανά δεν το 'χα σε τίποτα να πάω και για δεύτερο γύρο με τις δυο τους... Αυτά λοιπόν τα νέα με το αγαπημένο μας μαγαζί που ομολογουμένως είχα χρόνια να πατήσω το πόδι μου γιατί κάποια στιγμή τις είχα κεράσει όλες εκεί μέσα, αλλά τώρα έχω όρεξη για νέες περιπέτειες!
Τυπε ποσα πληρωσες γι αυτην την επισκεψη?? Αν ντρεπεσαι μην σε κακοχαρακτηρισουν οι κωλομπαρουδες μην απαντησεις.
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Τυπε ποσα πληρωσες γι αυτην την επισκεψη?? Αν ντρεπεσαι μην σε κακοχαρακτηρισουν οι κωλομπαρουδες μην απαντησεις.
125 ευρώ μαζί με τα κερασμένα ποτά και το δικό μου
 

handst

Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2007
Μηνύματα
115
Like
6
Πόντοι
1
Συναγωνιστη, παιζει να εχουμε στοιχειωδη περιγραφη των 4 του χαλαρα που προσημειωσες ? Ευχαριστουμε !
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom