Αν λέτε για τον σκορπιό στην Γράμμου στην Καλλιθέα απλό κερασματάδικο είναι. Είχα πάει στις γιορτές πριν το Πάσχα(πρώτη φορά κιόλας σε κωλόμπαρο) και δεν υπήρχε κάτι ενδιαφέρον. 2-3 μεγαλοκοπέλες είχε μόνο(οι άλλες ήταν σε άδεια μου είπαν). Δεν κάνουν κάτι παραπάνω(φραπές-πίπα-σεξ) αν και έχει χώρο επάνω απομονωμένο με λίγα τραπέζια που δεν πατάει κανείς απο οτι κατάλαβα. Απο μουσική κάργα Ελληνάδικο. Ποτά καλά μου φάνηκαν. Το μόνο που άξιζε ήταν μια μπαργούμαν Πολωνή τούμπανο την οποία κέρασα κάτι ποτά μπας και γίνει τπτ εκτός μαγαζιού, αλλά δεν......