Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

captain 69

Μέγας
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.030
Κριτικές
2
Like
20.207
Πόντοι
3.556
Βιζιτάρανε με πελάτες από το μαγαζί ή με εξωτερικούς??Πάντως αν καθόσουνα στο απέναντι καφέ για μπανιστήρι σου φεύγανε τα μάτια από το θέαμα. Τώρα κατάλαβα γιατί.
Μπατσοφωλια ήταν το συγκεκριμένο μαγαζί.
 

max1199

Μέλος
Εγγρ.
6 Μαΐ 2019
Μηνύματα
66
Like
81
Πόντοι
0
Ο Σκορπιος στη Νοταρα λειτουργει παντα ; Ξερει κανεις απο προσφατα τι παιζει; για να μην κατεβαινω μεχρι πειραια απο μακρια
 

newbrdlo@gmail.com

Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2023
Μηνύματα
232
Like
324
Πόντοι
21
Ο Σκορπιος στη Νοταρα λειτουργει παντα ; Ξερει απο προσφατα τι παιζει; για να μην κατεβαινω μεχρι πειραια απο μακρια
λειτουργει
υπάρχει ένα τραπέζι που γινονται παιχνιδια , δεν ξερω τι , δεν εχω δοκιμασει , ο χωρος είναι αρκετα ανοιχτος και όλα φαινονατι οπότε δεν ξερω μεχρι ποσο και τι μπορει να γινει
το υπολοιπο είναι καναπεδες και εξαρτατι απο το κερασμα σου και απο την κοπελα
 

pipis93

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2023
Μηνύματα
288
Like
301
Πόντοι
21
Εχει περασει κανεις τωρα τελευταια απο λα λουνα?
Να ξερουμε τι παιζει???
 

Malaperds

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.813
Κριτικές
14
Like
5.036
Πόντοι
6.495
Το έχω κόψει... πεταμένα λεφτά...με πολύ λιγότερα αλλού...διάβασε εδώ μέσα...
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Άκουσα ότι παίζει πατάρι με χώρο για ξεβίδωμα,μην φανταστείς τίποτα υπερλούξ καταστάσεις,λέμε για καλτίλα πρός υπερκαλτίλα φάση.
Στρωματσάδα και έτσι.
Ίσως να τσεκαριστεί.
Φίλε τίμια τώρα, εγώ παρότι έχω μεγάλη αδυναμία στις μαύρες εκεί μέσα δεν τολμάω να πατήσω!
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
λειτουργει
υπάρχει ένα τραπέζι που γινονται παιχνιδια , δεν ξερω τι , δεν εχω δοκιμασει , ο χωρος είναι αρκετα ανοιχτος και όλα φαινονατι οπότε δεν ξερω μεχρι ποσο και τι μπορει να γινει
το υπολοιπο είναι καναπεδες και εξαρτατι απο το κερασμα σου και απο την κοπελα
Φίλε πόσον καιρό έχεις να κατέβεις; Εγώ δεν έχω πάει τώρα τελευταία αλλά όλα τα παιδιά εδώ μέσα έχουν γράψει επανειλημμένα πως το παλιό μαγαζί στη Νοταρά έχει κλείσει και έχει ανοίξει καινούριος "Σκορπιός" ο οποίος είναι κερασματάδικο
 

newbrdlo@gmail.com

Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2023
Μηνύματα
232
Like
324
Πόντοι
21
Φίλε πόσον καιρό έχεις να κατέβεις; Εγώ δεν έχω πάει τώρα τελευταία αλλά όλα τα παιδιά εδώ μέσα έχουν γράψει επανειλημμένα πως το παλιόμ μαγαζί στη Νοταρά έχει κλείσει και έχει ανοίξει καινούριος "Σκορπιός" ο οποίος είναι κερασματάδικο
μα για αυτό λεω, για το καινούριο..οντως είανι κερασματάδικο αλλά την τελευταια φορά που πηγα εχει προσθεθει αυτο το τραπεζι που σας ελεγα
 

στριπακιας13

Σεβαστός
Εγγρ.
8 Νοε 2024
Μηνύματα
507
Κριτικές
20
Like
2.793
Πόντοι
1.196
Αν λέτε για τον σκορπιό στην Γράμμου στην Καλλιθέα απλό κερασματάδικο είναι. Είχα πάει στις γιορτές πριν το Πάσχα(πρώτη φορά κιόλας σε κωλόμπαρο) και δεν υπήρχε κάτι ενδιαφέρον. 2-3 μεγαλοκοπέλες είχε μόνο(οι άλλες ήταν σε άδεια μου είπαν). Δεν κάνουν κάτι παραπάνω(φραπές-πίπα-σεξ) αν και έχει χώρο επάνω απομονωμένο με λίγα τραπέζια που δεν πατάει κανείς απο οτι κατάλαβα. Απο μουσική κάργα Ελληνάδικο. Ποτά καλά μου φάνηκαν. Το μόνο που άξιζε ήταν μια μπαργούμαν Πολωνή τούμπανο την οποία κέρασα κάτι ποτά μπας και γίνει τπτ εκτός μαγαζιού, αλλά δεν......
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Χαιρετω τπυς ηρωικους συναγωνιστες και συνακαλτιλιστες. Μετα απο ενα χρονο στο Pouthenatown εδω στη Νεα Νοτια Ουαλλια ερχομαι πατριδα για 1 εβδομαδα για συνεδριο. Φιλε Womanholic τις θερμοτερες ευχες μου να εισαι καλα και να περνας καλα να δινεις οχι τα φωτα σου πλεον αλλα τπυς προβολεις ομιχλης. Εχει μεινει τιποτα ορθιο Περιστερι πλην Χαλαρα? Αυτο το Belissimo που ακουω τι ειναι?

Περιμενω οδηγιες φιλοι

Με αγαπη Γκολεμης
Rural New South Wales Australia
 

Mike 7

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2017
Μηνύματα
236
Κριτικές
6
Like
557
Πόντοι
301
Καλησπέρα σε όλους.. στην ακτή Μιαούλη υπάρχει ένα τό Anamnisis.. έχει βρεθεί κανείς εκεί?
 

pipis93

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2023
Μηνύματα
288
Like
301
Πόντοι
21
Εχει περασει κανεις τωρα τελευταια απο λα λουναα?
 

Poott

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2022
Μηνύματα
230
Like
165
Πόντοι
1
Ο σκαραβαίος Μαυρομιχάλη που είναι εκεί παίζει τίποτα η μόνο ποτό;
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Χαιρετω τπυς ηρωικους συναγωνιστες και συνακαλτιλιστες. Μετα απο ενα χρονο στο Pouthenatown εδω στη Νεα Νοτια Ουαλλια ερχομαι πατριδα για 1 εβδομαδα για συνεδριο. Φιλε Womanholic τις θερμοτερες ευχες μου να εισαι καλα και να περνας καλα να δινεις οχι τα φωτα σου πλεον αλλα τπυς προβολεις ομιχλης. Εχει μεινει τιποτα ορθιο Περιστερι πλην Χαλαρα? Αυτο το Belissimo που ακουω τι ειναι?

Περιμενω οδηγιες φιλοι

Με αγαπη Γκολεμης
Rural New South Wales Australia

Τίποτα τυπε οπου κ να πας τρελογριές που ζητάνε 100αρια.

Μόνο στην Pub 65 για λίγη καβλάντα μόνο και στο πωλινα στη Χαλκίδα
 

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.433
Κριτικές
13
Like
4.172
Πόντοι
746
Το πείρατε χαμπάρι ότι έγραψε ο θρυλικός κωλομπαράς Golemis έτσι.
Τα σέβη μου άρχοντα.
Σκέφτομαι σοβαρα το Σάββατο να κάνω τον Rambo σόλο καργιέρα και να περάσω απο κωλόμπαρο με τα μαυράκια που είχα αναφέρει.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Το πείρατε χαμπάρι ότι έγραψε ο θρυλικός κωλομπαράς Golemis έτσι.
Τα σέβη μου άρχοντα.
Σκέφτομαι σοβαρα το Σάββατο να κάνω τον Rambo σόλο καργιέρα και να περάσω απο κωλόμπαρο με τα μαυράκια που είχα αναφέρει.

Περνα τυπε και δώσε ριπορτ.

Αναμένεται κ από μένα μια βόλτα στη Πωλίνα να τσεκάρω γιατι ο άλλος ο συναγωνιστής είπε πως με 50-60αρακι κανεις τη δουλειά σου στα σεπαρε εκεί που έχουν.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom