Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Έχει κάνει εγχείρηση αφαίρεσης πλευρών ο κύριος για να αυτοείναι σάν να βάζεις τη πούτσα σου στο στόμα σου.....ξέρεις εσυ......![]()
??Ρε φίλε, θα έλεγα ότι είσαι βαλτός απο το κύκλωμα του χώρου, ότι τα παίρνεις απο τον χώρο ή τέλος πάντων ότι έχεις συμφέροντα απο αυτόν τον χώρο ή είσαι γεμάτος ΣΜΝ και για να μην αισθάνεσαι μαλάκας θέλεις να κολλήσουν όλοι σε αυτό το site.
Τι είναι αυτά που γράφεις, εδώ μπαίνουν και άτομα που πιστεύουν ότι μαλακία διαβάζουν στο διαδίκτυο. Η μαλακία σας ακουμπάει την νομολογία περί διασπορά ψευδών ή ανακριβών πληροφοριών.
Εισαι μήπως κανένας γιατρός, κανένας επιστήμονας που ασχολείται με την δημόσια υγεία, μήπως είσαι επιδημιολόγος, ιολόγος, ερευνητής?
Τι σκατά είσται που παροτρύνεται τον κόσμο με τα ελεεινά επιχερηματά σας?
Και εσύ και όλοι οι υπόλοιποι που παίζεται με τις πιθανότητες δεν εχετε ιδέα για τι πράγμα μιλάτε. Παρουσιάζεται, όλοι σας, τέτοια επιτηδευμένη μαλακία σε θέματα δημόσιας υγιεινής που μόνο ύποπτη μπορεί να θεωρηθεί και εκ του πονηρού.
Οι υπόλοιποι που διαβάζεται αυτά τα posts εδω μέσα βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει. Υπάρχουν άτομα που σας λένε ότι κόλλησαν και αμέσως μετά εμφανίζονται οι καλοθελητές να σας πούνε μην τρομάζετε κάντε ακάποτα, γλυφοκολάδες, γλωσσόφιλα. Και μιλάνε τα ζωντανά για πιθανότητες και τα εξισώσουν με τον τζόγο.
Προσέξτε επίτηδες σας παροτρύνουν για τέτοιες ενέργειες. Δεν παίζουμε με την υγεία μας, με την υγεία των κοπελιών μας, των γυναικών μας και των παιδιών μας.
Ναι κολάνε, κολάνε και όταν κολλήσετε θα υποφέρετε, θα υποφέρετε και θα χάσετε τον ύπνο σας και την ποιότητα της ζωής σας, και θα το μετανιώστε. Και ναί τα κονδυλώματα είναι ιός, δεν φεύγει ποτέ και είναι υπεύθυνος για καρκίνους της μήτρας και για τον καρκίνο του λαιμού (ειδικά στους άντρες). Και ναί τα κρούσματα αυτών των καρκινων στην Ελλάδα έχουν αυξηθεί, και ναί το κράτος δεν κάνει τίποτα για να σας το πεί. Ψάξτε και δείτε τα στοιχεια μόνοι σας.
Μιλάω γιατί είμαι παθών. Be warned. Μην πείτε δεν γνωρίζατε.
H αντιβιωση είναι 30 μερες, μετα θα πιο κατι σκονακια για 6 μερες και αφοθ περασουν ακομα 4 μερες θα κανω εξεταση.
Τωρα που διαβαζω και για ερπη.... χμ η λεγαμενη εχει εμφανιστη 3 με 4 φορες με φούσκες στα χειλη, μαλλον εχει και ερπη χειλεων..
Αυτός ο κώλος έχει υποβιβαστεί σε βόθρο....
Όταν ηρθε στο κρεβατι και αφερεσαι το μαυρο στρινκ, ειδα ότι στο κορδονι που εφαπτεται στο κολι υπηρχε ενας λεκες χρωματος ανοιχτου καφε.
Μετα την πρωτη συνευρεση, πηγε στο μπανιο να πλυθη. Αμεσως επιασα το στρινγ και διαπιστωσα ότι ο λεκες ηταν ακομη νωπος και κολλώδης.
Τρομαξα και θυμωσα ταυτόχρονα σκεπτόμενος ότι ηρθε στο δωματιο μου από προηγουμενο ραντεβού στο οποιο πιθανωτατα ειχε κανει πρωκτικο ακαποτο.
και αυτό που επιασα και ειδα ηταν το σπερμα του προηγουμενο πιθανον ανακατεμενο με υγρα πρωκτου.
...
Δυστηχως η ιστορια εχει και συνεχεια.... Κατά την Διαρκεια της θεραπείας, λιγες μερες μετα, παρουσιαστηκε κοκινισμα στην βαλανο και φαγουρα... επισκεψη στο γιατρο, πηρε δειγμα υγρων από την βαλανο με χρηση βατονετας και αμεση μικροβιακη αναλυση... Η αναλυση εδειξε μυκητιαση και χλαμυδια... τρελαθηκα.. ο γιατρος καθισυχαστικος,,, εδωσε διαλύματα για πλυσεις επι 6 μερες... φυσικα η περιπετεια είναι σε εξελιξη, εκεινο που με προβληματιζει και το καταθέτω εδώ, είναι ποσο ευκολα δινοταν ακαποτα η κυρια, ποσο Βλακας ημουν και εγω, και ποσοι φιλοι εδώ θα εχουν κατι αρπαξει μιας και η κυρια εχει μεγαλο σουξε εδώ.. Αυτά προς ενημερωση και συμορφωση.
Εχω μια απορία. Εάν η γκόμενα είχε χλαμύδια το ήξερε, ή και σε αυτή ακόμα δεν έιχε προχωρήσει η μόλυνση αλλά ήταν μολυσματική? Επίσης την έχεις ειδοποιήσει να κάνει κάποιοα αγωγή και αυτή ή την παράτησες στην τύχη της?
Δυστηχως η ιστορια εχει και συνεχεια.... Κατά την Διαρκεια της θεραπείας, λιγες μερες μετα, παρουσιαστηκε κοκινισμα στην βαλανο και φαγουρα... επισκεψη στο γιατρο, πηρε δειγμα υγρων από την βαλανο με χρηση βατονετας και αμεση μικροβιακη αναλυση... Η αναλυση εδειξε μυκητιαση και χλαμυδια... τρελαθηκα.. ο γιατρος καθισυχαστικος,,, εδωσε διαλύματα για πλυσεις επι 6 μερες... φυσικα η περιπετεια είναι σε εξελιξη, εκεινο που με προβληματιζει και το καταθέτω εδώ, είναι ποσο ευκολα δινοταν ακαποτα η κυρια, ποσο Βλακας ημουν και εγω, και ποσοι φιλοι εδώ θα εχουν κατι αρπαξει μιας και η κυρια εχει μεγαλο σουξε εδώ.. Αυτά προς ενημερωση και συμορφωση.

Προσωπικά ούτε με γκόμενες ακάποτα γαμήσια. Η ζωή είναι μικρή.Ακάποτα γαμήσια ποτέ, ποτέ, ποτέ!
Προσωπικά ούτε με γκόμενες ακάποτα γαμήσια. Η ζωή είναι μικρή.
Tύπε κάνεις μεγάλο λάθος πάντως που δεν βγάζει στον τάκο το όνομα της κορασίδος.....!!!
Επιβάλλεται να το κάνεις μήπως και γλυτώσει κανένας άλλος.... Όπως το περιγράφεις η τύπισσα είναι κινητό σκουλαμέντο!!!![]()
![]()
![]()
:S :S :SΦιλε! πλανασε οικτρα αν νομιζεις οτι το σαιτ φτιαχτικε για αυτο τον λογο! Καθηκον ειναι να εισαι εσυ προσεκτικος και να περνεις τις απετουμενες προφυλαξεις, Γαμαμε πορνες,οχι παρθενες!Φιλε πρέπει να πεις να πεις το όνομα της κοπέλας . Για αυτο φτιάχτηκε αυτο site ώστε να μας προφυλάσσει απο πολλές και διάφορες καταστάσεις με τον αγοραίο έρωτα. Ειναι καθήκον σου!