Νέα

Κατώτατος μισθός

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Socrates009
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 661
  • Εμφανίσεις 29K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

SpermCountry

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Δεκ 2016
Μηνύματα
6.198
Κριτικές
20
Like
28.327
Πόντοι
6.246
Ψυχουλιμισθος και ψυχοφθορομισθος
 
OP
OP
Socrates009

Socrates009

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2023
Μηνύματα
550
Like
4.598
Πόντοι
446
Θέλω να δω, μετά τα συλλαλητήρια, πόσο θα φτάσει ο κατώτατος μισθός και το ημερομίσθιο, 865€ ή 880€ μικτά και το ημερομίσθιο 39€ μικτά ή περισσότερο;
 

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
7.961
Κριτικές
3
Like
9.260
Πόντοι
2.636
Θέλω να δω, μετά τα συλλαλητήρια, πόσο θα φτάσει ο κατώτατος μισθός και το ημερομίσθιο, 865€ ή 880€ μικτά και το ημερομίσθιο 39€ μικτά ή περισσότερο;
Τίποτα δεν θα γίνει μετά τα συλλαλητήρια. Στην Ελλάδα, αλλά και στον κόσμο συνήθως δεν πάει έτσι. Όλα αυτά συλλαλητήρια απλά είναι παρέλαση αγανακτισμένων της πλατείας κάθε μορφής: Από Χρυσαυγίτες αμόρφωτους που θέλουν κρεμάλες μέχρι ακροαριστερούς γελοίους και λοιπούς ΕΠΑΜ ή ΚΚΕ ή κάτι ξέμπαρκους συναισθηματίες που απλά μισούν τον Κούλη και τον κάθε Κούλη και ψάχνουν πάντα κάθε μορφής Τεμπολογία. Απλά θέλουν μέσω συναισθημάτων να επιβάλλουν την λογική του όχλου. Αυτό και τέλος.

Ο κατώτατος μισθός θα είναι εκεί που είπες περίπου. 870-880 μικτά. Όποιος πραγματικά γνωρίζει ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ καταλαβαίνει ότι σε μία χώρα σαν την Ελλάδα δεν μπορούν οι εργοδότες να δώσουν περισσότερα. Πραγματικά δεν παράγουμε σχεδόν τίποτα. Έχουμε οικονομία μικρής κλίμακας που ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ και στις υπηρεσίες - ενώ οι μόνες επενδύσεις είναι στον τουρισμό και στο real estate... Κατά τα άλλα τα στελέχη της κυβέρνησης βγαίνουν και καυχιούνται για επενδύσεις... τρομάρα τους.

Οι θέσεις εργασίας που ανοίγουν είναι χαμηλής αμοιβής και οι επενδύσεις χαμηλής έντασης.

Φυσικά σε αυτό φταίει η ανύπαρκτη και ανίκανη Κυβέρνηση - το τονίζω ώστε να μην βγουν κάποιοι Τεμπολόγοι να μας πουν ότι στηρίζουμε την ανίκανη κυβέρνηση. Εννοείται ότι ζούμε και σε μια χώρα με άθλια αντιπολίτευση που περικλείεται σε κραυγές από διαφόρους απατεώνες και ακραίους. Με όλους αυτούς είμαστε καταδικασμένοι να είμαστε για πολλά χρόνια με τον Κούλη.
Αρέσει δεν αρέσει αυτή είναι η μόνη αλήθεια.
 

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
7.961
Κριτικές
3
Like
9.260
Πόντοι
2.636
Και η ΓΣΕΕ λογικά έπραξε και αποχώρησε από τον διάλογο αφού ούτως η άλλως είναι προσχηματικός και η Κυβέρνηση θα αποφασίσει το ύψος του Κατώτατου Μισθού - που και πάλι δεν θα φτάνει για να ζήσεις.
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Τίποτα δεν θα γίνει μετά τα συλλαλητήρια. Στην Ελλάδα, αλλά και στον κόσμο συνήθως δεν πάει έτσι. Όλα αυτά συλλαλητήρια απλά είναι παρέλαση αγανακτισμένων της πλατείας κάθε μορφής: Από Χρυσαυγίτες αμόρφωτους που θέλουν κρεμάλες μέχρι ακροαριστερούς γελοίους και λοιπούς ΕΠΑΜ ή ΚΚΕ ή κάτι ξέμπαρκους συναισθηματίες που απλά μισούν τον Κούλη και τον κάθε Κούλη και ψάχνουν πάντα κάθε μορφής Τεμπολογία. Απλά θέλουν μέσω συναισθημάτων να επιβάλλουν την λογική του όχλου. Αυτό και τέλος.

Ο κατώτατος μισθός θα είναι εκεί που είπες περίπου. 870-880 μικτά. Όποιος πραγματικά γνωρίζει ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ καταλαβαίνει ότι σε μία χώρα σαν την Ελλάδα δεν μπορούν οι εργοδότες να δώσουν περισσότερα. Πραγματικά δεν παράγουμε σχεδόν τίποτα. Έχουμε οικονομία μικρής κλίμακας που ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ και στις υπηρεσίες - ενώ οι μόνες επενδύσεις είναι στον τουρισμό και στο real estate... Κατά τα άλλα τα στελέχη της κυβέρνησης βγαίνουν και καυχιούνται για επενδύσεις... τρομάρα τους.

Οι θέσεις εργασίας που ανοίγουν είναι χαμηλής αμοιβής και οι επενδύσεις χαμηλής έντασης.

Φυσικά σε αυτό φταίει η ανύπαρκτη και ανίκανη Κυβέρνηση - το τονίζω ώστε να μην βγουν κάποιοι Τεμπολόγοι να μας πουν ότι στηρίζουμε την ανίκανη κυβέρνηση. Εννοείται ότι ζούμε και σε μια χώρα με άθλια αντιπολίτευση που περικλείεται σε κραυγές από διαφόρους απατεώνες και ακραίους. Με όλους αυτούς είμαστε καταδικασμένοι να είμαστε για πολλά χρόνια με τον Κούλη.
Αρέσει δεν αρέσει αυτή είναι η μόνη αλήθεια.
γι' αυτό έχει μεγάλη σημασία η αναπτυξη πανεπιστημίων ιδιωτικών, κρατικών-ιδιωτικών αγγλόφωνων,
ιατρικού τουρισμού κλπ
εργοστάσια δεν γίνονται διότι δεν υπάρχουν υποδομές και αξιόλογο προσωπικό

ΔΕΝ ξεχνώ ότι ο ανδρουλαης δεν ψήφισε τα ιδιωτικά πανεπιστήμια
και ότι ο τσίπρας κατάργησε, όσο μπορούσε, τα πρότυπα σχολεία.
 
Τελευταία τροποποίηση:

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
7.961
Κριτικές
3
Like
9.260
Πόντοι
2.636
γι' αυτό έχει μεγάλη σημασία η αναπτυξη πανεπιστημίων ιδιωτικών κρατικών-ιδιωτικών αγγλόφωνων,
ιατρικού τουρισμού κλπ
εργοστάσια δεν γίνονται διότι δεν υπάρχουν υποδομές και αξιόλογο προσωπικό

ΔΕΝ ξεχνώ ότι ο ανδρουλαης δεν ψήφισε τα ιδιωτικά πανεπιστήμια
και ότι ο τσίπρας κατάργησε, όσο μπορούσε, τα πρότυπα σχολεία.
Στη ζωή τα πράγματα είναι πολύ απλά: ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ. Φυσικά, μακάρι να έχουμε ιδιωτικά πανεπιστήμια. Είναι αυτονόητο.
 

1tetris

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιαν 2025
Μηνύματα
304
Like
354
Πόντοι
21
γι' αυτό έχει μεγάλη σημασία η αναπτυξη πανεπιστημίων ιδιωτικών κρατικών-ιδιωτικών αγγλόφωνων,
ιατρικού τουρισμού κλπ
εργοστάσια δεν γίνονται διότι δεν υπάρχουν υποδομές και αξιόλογο προσωπικό

ΔΕΝ ξεχνώ ότι ο ανδρουλαης δεν ψήφισε τα ιδιωτικά πανεπιστήμια
και ότι ο τσίπρας κατάργησε, όσο μπορούσε, τα πρότυπα σχολεία.
η Ελλάδα δεν έχει ανάγκη απο νέα πανεπιστήμια, μάλιστα είμαι της άποψης να κλείσουν αρκετά τμήματα, να καταργηθεί η μονομότητα, ειδικα για τις τεχνικες κατευθύνσεις, να πολλαπλασιαστούν οι αποδοχές του εκπαιδευτικού προσωπικού και να επιτρεπεται η αγγλόφωνη παρουσίαση μαθημάτων, απο ξένους καθηγητές.

Η χώρα έχει ανάγκη απο τεχνήτες και εκπαιδευμένους αγροτές. Φτάνει πια με το κόλλημα των θεωριτικών και ακάματων με τα πανεπιστήμια. Δέστε πόσα πολυτεχνεία έχει η Γερμανία. σκέψου γιατί πολλες βιομηχανίες κατευθύνονται στην Α. Ευρώπη πχ Πολωνία. Μεγάλο λάθος κ το κλείσιμο των ΤΕΙ.
Την ανικανότητα του κομματικού κράτους δεν θα την αναπληρώσει ο ιδιωτικός τομέας, θα την εκμεταλευτεί και θα την χειροτερέψει.

Ποιος είσαι εσύ, ένας γραφιάς, που κρίνει το τεχνικό δυναμικό της χώρας, έλα στα κυβικά σου!
 

Mpratan

Μέγας
Εγγρ.
29 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.236
Κριτικές
21
Like
11.902
Πόντοι
4.546
Εγώ δεν αγχώνομαι. Ο εργοδότης μου ο @Saul μου δίνει αρκετά γκαφρά για να βγάζω τα γούστα μου και να ζω σα βασιλιάς :coffee:
 

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
7.961
Κριτικές
3
Like
9.260
Πόντοι
2.636
η Ελλάδα δεν έχει ανάγκη απο νέα πανεπιστήμια, μάλιστα είμαι της άποψης να κλείσουν αρκετά τμήματα, να καταργηθεί η μονομότητα, ειδικα για τις τεχνικες κατευθύνσεις, να πολλαπλασιαστούν οι αποδοχές του εκπαιδευτικού προσωπικού και να επιτρεπεται η αγγλόφωνη παρουσίαση μαθημάτων, απο ξένους καθηγητές.

Η χώρα έχει ανάγκη απο τεχνήτες και εκπαιδευμένους αγροτές. Φτάνει πια με το κόλλημα των θεωριτικών και ακάματων με τα πανεπιστήμια. Δέστε πόσα πολυτεχνεία έχει η Γερμανία. σκέψου γιατί πολλες βιομηχανίες κατευθύνονται στην Α. Ευρώπη πχ Πολωνία. Μεγάλο λάθος κ το κλείσιμο των ΤΕΙ.
Την ανικανότητα του κομματικού κράτους δεν θα την αναπληρώσει ο ιδιωτικός τομέας, θα την εκμεταλευτεί και θα την χειροτερέψει
Καλά, δεν εχεις λάθος σε αυτό - αλλά όταν μπουν τα ιδιωτικά πίστεψέ με πολλά δημόσια άχρηστα θα κλείσουν. Αυτό ας ελπίσουμε.
 

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
7.961
Κριτικές
3
Like
9.260
Πόντοι
2.636
Και για να απαντήσω στον φίλο, ουσιαστικά αυτό που λέει η μηχανη αναζήτησης Google θα ισχύσει:
1740298058959.png
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
οι κομμουνιστές διαμαρτυρήθηκαν διότι γίνονται πιο φθηνές οι υπερωρίες και αυξάνεται η ανεργία
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
οι κομμουνιστές διαμαρτυρήθηκαν διότι γίνονται πιο φθηνές οι υπερωρίες και αυξάνεται η ανεργία

Μπορείς να βρεις ΕΝΑ μέτρο που να μπορεί να συμφωνήσει το ΚΚΕ; Μέχρι να αναστηθεί ο Σταλιν οχι σε όλα θα λένε .....
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
έτσι και αν έρχεσαι κάθε παρασκευή και μου λες ποιος δουλεύει και ποιος κωλοβαράει θα έχεις και εταιρικό αυτοκίνητο λίζινγκ με πληρωμένα καύσιμα :coffee:
 

Mpratan

Μέγας
Εγγρ.
29 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.236
Κριτικές
21
Like
11.902
Πόντοι
4.546
έτσι και αν έρχεσαι κάθε παρασκευή και μου λες ποιος δουλεύει και ποιος κωλοβαράει θα έχεις και εταιρικό αυτοκίνητο λίζινγκ με πληρωμένα καύσιμα :coffee:
Να με συγχωρείς αλλά συναδέλφους δε ρουφιανεύω :coffee:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
έτσι και αν έρχεσαι κάθε παρασκευή και μου λες ποιος δουλεύει και ποιος κωλοβαράει θα έχεις και εταιρικό αυτοκίνητο λίζινγκ με πληρωμένα καύσιμα :coffee:

Θα σου λεω εγω απο την Πεμπτη :coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom