Και όμως δεν ξεφορτώνουν αν και συνήθως έχουν και συνοδηγό που βοηθάει να κάνει κουμάντο σε μανούβρες σε στενά και δύσκολα σημεία και με το παλετοφόρο.αλλά ναι από 40 ετών και κάτω οι οδηγοί οι περισσότεροι κάθονται μέσα και περιμένουν.Οι μεγαλύτεροι έχω δει να πηγαίνουν μόνοι τους και να ξεφορτώνουν μόνοι τους.1. Τα τριαξονικά δεν τα ''ξεφορτώνουν'' έτσι απλά...έχουν κλαρκ και bt και παλετοφόρα και τα ξεφτοτώνουν οι χειριστές.
2. Ο τύπος δεν μιλάει για τριαξωνικό γιατί προφανώς δεν θα του έλεγαν για 700 ευρώ. Μιλάει για βανάκι άντε φορτηγό μικρό με υδραυλική πόρτα. Που και αυτό δεν το ξεφορτώνεις με τα χέρια αλλά με το παλετοφόρο και το κάνουν ΟΛΟΙ οι οδηγοί.
3. Εγώ μιλούσα για βανάκια...και μπορεί και ο φίλος να μιλάει για βανάκι.....
4. Αν νομίζεις ότι θα σου δίνει ο άλλος 700 ευρώ για να οδηγείς μόνο και να μην βγαίνεις από το αμάξι αλλά πρέπει να σου έχει και άλλον εργάτη να ξεφορτώνει είσαι τρελός...ταμείο θα παραμείνεις
5. Μου φαίνεσαι λίγο τεμπέλης![]()
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κατώτατος μισθός
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Socrates009
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 661
- Εμφανίσεις 29K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Φίλε μου εσύ κάνεις την μεταφορά εσύ ξερφορτώνεις.Γιαυτή την εργασία πληρώνεται η εταιρεία που δουλεύεις.Πλάκα μας κάνεις έτσι?δεν έχει υπαλλήλους εκεί που θα παω για να ξεφορτοσουνε?εγώ είμαι οδηγός..δεν είμαι εργάτης..γιατι δε βρίσκεις ενα εργάτη?να σου οδηγαει και το τρίαξονικό με 700ευρω?
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.755
- Like
- 29.817
- Πόντοι
- 6.256
να δεις κάτι παιδάκια που στέλνει το πλαίσιο και ο κοτσόβολος μόνα τους και ανεβάζουν το φούρνο και το ψυγείο με το καροτσάκι από τα σκαλιά....Και όμως δεν ξεφορτώνουν αν και συνήθως έχουν και συνοδηγό που βοηθάει να κάνει κουμάντο σε μανούβρες σε στενά και δύσκολα σημεία και με το παλετοφόρο.αλλά ναι από 40 ετών και κάτω οι οδηγοί οι περισσότεροι κάθονται μέσα και περιμένουν.Οι μεγαλύτεροι έχω δει να πηγαίνουν μόνοι τους και να ξεφορτώνουν μόνοι τους.
Ρε φίλε ανάπηρος σε τι πράγμα;αφου το φόρτωμα γίνεται με βάση τα δρομολόγια.Απλά το παλετοφόρο βάζεις και πας τα πράγματα στο μαγαζί;θα μείνεις ανάπητος αν σπρώξεις;Ο τύπος είπε για φορτηγό,όχι βανακι.για αυτό λέει για διπλομα γ
.τα ατεγκο φίλε τα φορτώνει και τα ξεφορτωνει ο οδηγός..εγώ είχα τέρμα μακρυ ατεγκο 15παλετες.φυσικα δεν άντεξα να δουλεύω εκεί..δεν ειμαι τεμπέλης..απλά δεν ήθελα να μείνω ανάπηρος..στο φόρτωμα νταξει σε βοηθάνε και άλλοι και είδες και ένα μικρό κλαρκ που φορτώναμε..αλλά στο ξεφορτομα πρέπει αν το κάνεις εσύ..να παρκάρεις κοντά στο μαγαζί και όχι μακρυά..να κλείσεις το δρόμο και να σε βρίζουμε..να προσέχεις μη χάσεις τα τιμολόγια
.Ε δεν ειναι και εύκολη δουλειά.
Εγώ αυτό εχω δει με όλους τους υπαλλήλους.Σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες "δυνατές" εταιρείες κάνουν μόκο στις δουλειές που τους βάζουν να κάνουν, όταν πάνε σε τίποτα μικρότερες εταιρείες θυμούνται όλα τα εργασιακά τους δικαιώματα και αρχίζουν το μανούριασμα.να δεις κάτι παιδάκια που στέλνει το πλαίσιο και ο κοτσόβολος μόνα τους και ανεβάζουν το φούρνο και το ψυγείο με το καροτσάκι από τα σκαλιά....
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.755
- Like
- 29.817
- Πόντοι
- 6.256
...με το που είπε παλέτες το καταλαβαίνεις...Ρε φίλε ανάπηρος σε τι πράγμα;αφου το φόρτωμα γίνεται με βάση τα δρομολόγια.Απλά το παλετοφόρο βάζεις και πας τα πράγματα στο μαγαζί;θα μείνεις ανάπητος αν σπρώξεις;
τις παλέτες τις αφήνουν και τις στακάρουν μετά οι άνθρωποι της αποθήκης....
Εννοεί όταν πάει φορτωμένη την παλέτα στο μαγαζί.Το σπρώξιμο που κάνει,μάλλον φοβάται μη του φύγει καμιά κλανιά....με το που είπε παλέτες το καταλαβαίνεις...
τις παλέτες τις αφήνουν και τις στακάρουν μετά οι άνθρωποι της αποθήκης....
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.755
- Like
- 29.817
- Πόντοι
- 6.256
ε για αυτό του είπα ότι είναι τεμπέληςΕννοεί όταν πάει φορτωμένη την παλέτα στο μαγαζί.Το σπρώξιμο που κάνει,μάλλον φοβάται μη του φύγει καμιά κλανιά.
τίγκα η αγορά από ακατάλληλους
και υπάρχουν παιδάκια που δουλεύουν με βανάκια και μεγάλα κιόλας τύπου sprinter και τα τιγκάρουν ότι θες...από πλακάκια μέχρι βαρέλια....και τα φορτώνουν μόνοι τους... και επειδή δεν οδηγούν φορτηγό παίρνουν 700 ευρώ...
και φωνάζουν οι λουμπίνες επειδή έσπρωξαν το παλετοφόρο...θέλουν και εργάτη
ΟΞΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕ

Alex Mason
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 835
- Like
- 1.113
- Πόντοι
- 206
Το λοιπον: δε με ειπανε τι φορτηγο ειναι ουτε ακριβως τα καθηκωντα και δε ρωτησα.
αν κρινω απο τους γυρω οι οποιοι σχεδων ολοι εχουν sprinter του 2000, το οποιο απλα ειναι η καμπινα μπροστα και το πισω ενα μεγαλο κουτι που πιθανων πριν να ηταν ψυγειο.
εχω παει σε κολλητο (ειναι σε αντιστοιχη εταιρια logistics με τροφιμα, παιρνει 750Ευρω + 100 καρτα σουπερμαρκετ, 5 μερες/βδομαδα, πληρωνεται για 8ω/μερα, με το ωραριο να ειναι στην κριση του οδηγου αναλογα ποσο βαριεται να ξυπνησει το πρωι και ποσο παιζει να χερια να φορτωσει-ξεφορτωσει, οδηγησει, βαλει υπογραφες, παραδωσει τιμολογια, παρει μετρητα κτλ) και η δουλεια ειναι σχετικα ευκολη (για μενα παντα), αν νιωθεις λιγο.
πηγα 06:30 το πρωι, χωρις να χαζευεις εχεις φορτωσει σε μιση ωρα το φορτηγο. οι αποθηκαριοι σουν εχουν σε μια γωνια τα προιοντα που σου αναλογουν στιβαγμενα σε παλετες. σπρωχνεις τις παλετες με τον παλετοφωρο οι οποιες εχουν πατατακια και χυμους πανω (ελαφρυ δηλ).
ξεχωριζεις τις κουτες στο αμαξι αναλογα με τη ροη των πελατων (τις παλετες δε τις παιρνεις μαζι σου).
αν τηρεις τα ορια, μαθεις το οχημα να μη το φοβασαι και εχεις καλη ροη (μαζι με καθηστερησεις να περιμενεις πελατη, η να ψαχνει μετρητα, η να εχει κοσμο στο μαγαζι κτλ), 14-14.30 εισαι πισω παρκαρισμενος και παραδιδεις τα μετρητα. αν εχεις και σειρα να μη ταλαιπωρεις τις κοπελες του λογιστηριου και τα δινεις ολα ομορφα, στις 15-15.30 εισαι σπιτι σου.
αυτο ειναι στη δικη μου κριση, που εχω μαθει να κραταω ροη, να εχω σειρα στα λεφτα/τιμολογια και καταλαβαινω πως να φορτωσω σωστα το φορτηγο να μη
ψαχνω σα μλκας καθε φορα. ο κολλητος, γιατι ειναι αφασιας ταλαιπωρειται λιγο παραπανω, οκ.
με το παραπανω, ακριβως στη θεση του κολλητου, δε θα ειχα κανενα προβλημα. δυστυχως ειναι η τοπ εταιρια στην περιοχη και σπανια φευγει υπαλληλος.
υπαρχουν ατομα που χαζευουν, πινουν καφε αντι να φορτωνουν, σταματανε στο δρομο στο take away δεξια για 1 ωρα γιατι βρηκανε το φιλαρακι
που ηταν σειρα, κανουν σταση στη γκομενα μιση ωρα να ριξουν ενα χερακι, κανουν πουτανα τα τιμολογια-μετρητα και τελος μετρανε με τη κοπελα 1 ωρα να βγαλουν ακρη
πανε σα τρελοι με το οχημα με αποτελεσμα να χανουν πολυ χρονο κτλ. εε ρε σεις, αυτοι θα γυρισουν σπιτι στις 18-19.00.
δε σου φταιει ο εργοδοτης που εισαι μπουφος.... τα ειδα, δε τα εβγαλα απο το κεφαλι μου...
απο Κοτσοβολο/επιπλαδικα κτλ, δεν εχω εικονα και προφανως ειναι δυσκολοτερη δουλεια.
τα ψυγεια και οι καναπεδες δε κουβαλιουνται ευκολα.
αν κρινω απο τους γυρω οι οποιοι σχεδων ολοι εχουν sprinter του 2000, το οποιο απλα ειναι η καμπινα μπροστα και το πισω ενα μεγαλο κουτι που πιθανων πριν να ηταν ψυγειο.
εχω παει σε κολλητο (ειναι σε αντιστοιχη εταιρια logistics με τροφιμα, παιρνει 750Ευρω + 100 καρτα σουπερμαρκετ, 5 μερες/βδομαδα, πληρωνεται για 8ω/μερα, με το ωραριο να ειναι στην κριση του οδηγου αναλογα ποσο βαριεται να ξυπνησει το πρωι και ποσο παιζει να χερια να φορτωσει-ξεφορτωσει, οδηγησει, βαλει υπογραφες, παραδωσει τιμολογια, παρει μετρητα κτλ) και η δουλεια ειναι σχετικα ευκολη (για μενα παντα), αν νιωθεις λιγο.
πηγα 06:30 το πρωι, χωρις να χαζευεις εχεις φορτωσει σε μιση ωρα το φορτηγο. οι αποθηκαριοι σουν εχουν σε μια γωνια τα προιοντα που σου αναλογουν στιβαγμενα σε παλετες. σπρωχνεις τις παλετες με τον παλετοφωρο οι οποιες εχουν πατατακια και χυμους πανω (ελαφρυ δηλ).
ξεχωριζεις τις κουτες στο αμαξι αναλογα με τη ροη των πελατων (τις παλετες δε τις παιρνεις μαζι σου).
αν τηρεις τα ορια, μαθεις το οχημα να μη το φοβασαι και εχεις καλη ροη (μαζι με καθηστερησεις να περιμενεις πελατη, η να ψαχνει μετρητα, η να εχει κοσμο στο μαγαζι κτλ), 14-14.30 εισαι πισω παρκαρισμενος και παραδιδεις τα μετρητα. αν εχεις και σειρα να μη ταλαιπωρεις τις κοπελες του λογιστηριου και τα δινεις ολα ομορφα, στις 15-15.30 εισαι σπιτι σου.
αυτο ειναι στη δικη μου κριση, που εχω μαθει να κραταω ροη, να εχω σειρα στα λεφτα/τιμολογια και καταλαβαινω πως να φορτωσω σωστα το φορτηγο να μη
ψαχνω σα μλκας καθε φορα. ο κολλητος, γιατι ειναι αφασιας ταλαιπωρειται λιγο παραπανω, οκ.
με το παραπανω, ακριβως στη θεση του κολλητου, δε θα ειχα κανενα προβλημα. δυστυχως ειναι η τοπ εταιρια στην περιοχη και σπανια φευγει υπαλληλος.
υπαρχουν ατομα που χαζευουν, πινουν καφε αντι να φορτωνουν, σταματανε στο δρομο στο take away δεξια για 1 ωρα γιατι βρηκανε το φιλαρακι
που ηταν σειρα, κανουν σταση στη γκομενα μιση ωρα να ριξουν ενα χερακι, κανουν πουτανα τα τιμολογια-μετρητα και τελος μετρανε με τη κοπελα 1 ωρα να βγαλουν ακρη
πανε σα τρελοι με το οχημα με αποτελεσμα να χανουν πολυ χρονο κτλ. εε ρε σεις, αυτοι θα γυρισουν σπιτι στις 18-19.00.
δε σου φταιει ο εργοδοτης που εισαι μπουφος.... τα ειδα, δε τα εβγαλα απο το κεφαλι μου...
απο Κοτσοβολο/επιπλαδικα κτλ, δεν εχω εικονα και προφανως ειναι δυσκολοτερη δουλεια.
τα ψυγεια και οι καναπεδες δε κουβαλιουνται ευκολα.
Τελευταία τροποποίηση:
Οι επενδυτές γύφτοι του Κούλη. Η ανάπτυξη πάει βζιιιν. Αν δεν μπορούν να δώσουν ούτε 1 χιλιάρικο τουλάχιστον, να κάνουν μόνοι τους τη δουλειά οδηγού/χαμάλη/πωλητή.Δεν εισαι ενημερωμενος. Πλεον η συντριπτικη πλειοψηφια των οδηγων, κάνουν κι αυτες τις "εργασιες" (φορτωση, προωθηση). Χωρις καμια επιπλεον πληρωμη. Καλώς, κακώς, συμβαινει.
Βέβαια τι να κάνει και ο ε.ε., ο Κούλης είναι συμμέτοχος στην τσέπη του και του παίρνει του παίρνει τουλάχιστον τα μισά.
Κλέφτες, τουρκόσποροι διοικητές (κόψτε φάτσες στην κυβέρνηση) και χαράτσια είναι το Ελλαδιστάν.
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.755
- Like
- 29.817
- Πόντοι
- 6.256
τύπε....αυτό που σου είπε ότι θα φορτώνεις είναι το αναμενόμενο...στην ουσία δεν είναι φόρτωμα με το παλετοφόρο έτοιμες παλέτες....δεν σηκώνεις τίποτα εσύ.Το λοιπον: δε με ειπανε τι φορτηγο ειναι ουτε ακριβως τα καθηκωντα και δε ρωτησα.
αν κρινω απο τους γυρω οι οποιοι σχεδων ολοι εχουν sprinter του 2000, το οποιο απλα ειναι η καμπινα μπροστα και το πισω ενα μεγαλο κουτι που πιθανων πριν να ηταν ψυγειο.
εχω παει σε κολλητο (ειναι σε αντιστοιχη εταιρια logistics με τροφιμα, παιρνει 750Ευρω + 100 καρτα σουπερμαρκετ, 5 μερες/βδομαδα, πληρωνεται για 8ω/μερα, με το ωραριο να ειναι στην κριση του οδηγου αναλογα ποσο βαριεται να ξυπνησει το πρωι και ποσο παιζει να χερια να φορτωσει-ξεφορτωσει, οδηγησει, βαλει υπογραφες, παραδωσει τιμολογια, παρει μετρητα κτλ) και η δουλεια ειναι σχετικα ευκολη (για μενα παντα), αν νιωθεις λιγο.
πηγα 06:30 το πρωι, χωρις να χαζευεις εχεις φορτωσει σε μιση ωρα το φορτηγο. οι αποθηκαριοι σουν εχουν σε μια γωνια τα προιοντα που σου αναλογουν στιβαγμενα σε παλετες. σπρωχνεις τις παλετες με τον παλετοφωρο οι οποιες εχουν πατατακια και χυμους πανω (ελαφρυ δηλ).
ξεχωρισεις τις κουτες στο αμαξι αναλογα με τη ροη των πελατων. αν τηρεις τα ορια, μαθεις το οχημα να μη το φοβασαι και εχεις καλη ροη (μαζι με καθηστερησεις να περιμενεις πελατη, η να ψαχνει μετρητα, η να εχει κοσμο στο μαγαζι κτλ), 14-14.30 εισαι πισω παρκαρισμενος και παραδιδεις τα μετρητα.
αν εχεις και σειρα να μη ταλαιπωρεις τις κοπελες του λογιστηριου και να δινεις ολα ομορφα στις 15-15.30 εισαι σπιτι σου.
αυτο ειναι στη δικη μου κριση, που εχω μαθει να κραταω ροη, να εχω σειρα στα λεφτα/τιμολογια και καταλαβαινω πως να φορτωσω σωστα το φορτηγο να μη
ψαχνω σα μλκας καθε φορα. ο κολλητος, γιατι ειναι αφασιας ταλαιπωρειται λιγο παραπανω, οκ.
με το παραπανω, ακριβως στη θεση του κολλητου, δε θα ειχα κανενα προβλημα. δυστυχως ειναι η τοπ εταιρια στην περιοχη και σπανια φευγει υπαλληλος.
υπαρχουν ατομα που χαζευουν, πινουν καφε αντι να φορτωνουν, σταματανε στο δρομο στο take away δεξια για 1 ωρα γιατι βρηκανε το φιλαρακι
που ηταν σειρα, κανουν σταση στη γκομενα μιση ωρα να ριξουν ενα χερακι, κανουν πουτανα τα τιμολογια-μετρητα και τελος μετρανε με τη κοπελα 1 ωρα να βγαλουν ακρη
πανε σα τρελοι με το οχημα με αποτελεσμα να χανουν πολυ χρονο κτλ. εε ρε σεις, αυτοι θα γυρισουν σπιτι στις 18-19.00.
δε σου φταιει ο εργοδοτης που εισαι μπουφος.... τα ειδα, δε τα εβγαλα απο το κεφαλι μου...
απο Κοτσοβολο/επιπλαδικα κτλ, δεν εχω εικονα και προφανως ειναι δυσκολοτερη δουλεια.
τα ψυγεια και οι καναπεδες δε κουβαλιουνται ευκολα.
Τα άλλα για σπρώξιμο προιόντων κτλπ είναι μαλακίες...εκτός αν σου δώσει ένα ποσοστό επί της αύξησης των πωλήσεων σε κάποιους κωδικούς.
Φόρτωμα είναι να γεμίσεις ένα transporter με κούτες με νερά με τα χέρια.
Εγώ πάντως με 2-3 μεταφορικές που συνεργάζομαι έχουν σοβαρό πρόβλημα να βρουν νέα άτομα για να κάνουν αυτή τη δουλειά.Πάνε 1-2 μέρες και μετά φεύγουν λένε δεν την παλεύουν με το κουβάλημα πολύ ζόρι.Μιλάμε για γέλια αλλά και προβληματισμός τι θα κάνουν.ε για αυτό του είπα ότι είναι τεμπέλης
τίγκα η αγορά από ακατάλληλους
και υπάρχουν παιδάκια που δουλεύουν με βανάκια και μεγάλα κιόλας τύπου sprinter και τα τιγκάρουν ότι θες...από πλακάκια μέχρι βαρέλια....και τα φορτώνουν μόνοι τους... και επειδή δεν οδηγούν φορτηγό παίρνουν 700 ευρώ...
και φωνάζουν οι λουμπίνες επειδή έσπρωξαν το παλετοφόρο...θέλουν και εργάτη
ΟΞΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕ![]()
Alex Mason
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 835
- Like
- 1.113
- Πόντοι
- 206
το παραδειγμα παραπανω ειναι απο τον κολλητο που ειναι οδηγος.τύπε....αυτό που σου είπε ότι θα φορτώνεις είναι το αναμενόμενο...στην ουσία δεν είναι φόρτωμα με το παλετοφόρο έτοιμες παλέτες....δεν σηκώνεις τίποτα εσύ.
Τα άλλα για σπρώξιμο προιόντων κτλπ είναι μαλακίες...εκτός αν σου δώσει ένα ποσοστό επί της αύξησης των πωλήσεων σε κάποιους κωδικούς.
Φόρτωμα είναι να γεμίσεις ένα transporter με κούτες με νερά με τα χέρια.
στην αλλη εταιρια που πηγα με ειπανε για οδηγο/αποθηκαριο/πωλητη.
δε ρωτησα πολυ περισσοτερα, δεν θα με ενδιαφερανε ολες αυτες οι αρμοδιοτητες με τοσο χαμηλο μισθο.
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.755
- Like
- 29.817
- Πόντοι
- 6.256
Εξαρτάται το όχημαΕγώ πάντως με 2-3 μεταφορικές που συνεργάζομαι έχουν σοβαρό πρόβλημα να βρουν νέα άτομα για να κάνουν αυτή τη δουλειά.Πάνε 1-2 μέρες και μετά φεύγουν λένε δεν την παλεύουν με το κουβάλημα πολύ ζόρι.Μιλάμε για γέλια αλλά και προβληματισμός τι θα κάνουν.
μπορεί να έχει κουβάλημα αν μιλάμε για βαν
Alex Mason
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 835
- Like
- 1.113
- Πόντοι
- 206
τα ιδια με λεει ο κολλητος για τους συναδερφους στις αλλες αντιγωνιστικες εταιριες. οι περισσοτεροι ουτε μερα δε καθονται και η δουλεια ειναιΕγώ πάντως με 2-3 μεταφορικές που συνεργάζομαι έχουν σοβαρό πρόβλημα να βρουν νέα άτομα για να κάνουν αυτή τη δουλειά.Πάνε 1-2 μέρες και μετά φεύγουν λένε δεν την παλεύουν με το κουβάλημα πολύ ζόρι.Μιλάμε για γέλια αλλά και προβληματισμός τι θα κάνουν.
λιγο-πολυ ιδια παντου. στο μονο που δε γνωριζω ειναι για τους μισθους των οδηγων, αλλα αυτο ειναι αλλο καπελο.
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.755
- Like
- 29.817
- Πόντοι
- 6.256
ναι αυτό λέω...δεν υπάρχει αυτό που ζητάνε....πωλητής μπορεί....αν πάρεις ποσοστότο παραδειγμα παραπανω ειναι απο τον κολλητο που ειναι οδηγος.
στην αλλη εταιρια που πηγα με ειπανε για οδηγο/αποθηκαριο/πωλητη.
δε ρωτησα πολυ περισσοτερα, δεν θα με ενδιαφερανε ολες αυτες οι αρμοδιοτητες με τοσο χαμηλο μισθο.
αλλά αποθηκάριος έχει άλλες αρμοδιότητες....παραστατικά, αποθήκη, παραγγελίες κτλπ δεν έχει σχέση με το φόρτωμα.
Δεν μπορείς να κάνεις αυτή τη δουλειά αφού θα λείπεις.
Τώρα αν σε χάλασε το φόρτωμα δεν το γλιτώνεις εύκολα...εκτός αν πας σε νταλίκες που και αυτοί για να τελειώνουν όταν πάνε στα λοτζίστικς μόνοι τους βγάζουν τις παλέτες γιατί αν περιμένουν από τους υπαλλήλους θα χάσουν τα 3 επόμενα δρομολόγια...
Alex Mason
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 835
- Like
- 1.113
- Πόντοι
- 206
δε με χαλασε το φορτωμα. στο παραδειγμα του κολλητου, εγω εκανα ολο το φορτωμα 1 μερα, δεν ειναι τπτ σπουδαιο αληθεια, ουτε ολη η δουλεια.ναι αυτό λέω...δεν υπάρχει αυτό που ζητάνε....πωλητής μπορεί....αν πάρεις ποσοστό
αλλά αποθηκάριος έχει άλλες αρμοδιότητες....παραστατικά, αποθήκη, παραγγελίες κτλπ δεν έχει σχέση με το φόρτωμα.
Δεν μπορείς να κάνεις αυτή τη δουλειά αφού θα λείπεις.
Τώρα αν σε χάλασε το φόρτωμα δεν το γλιτώνεις εύκολα...εκτός αν πας σε νταλίκες που και αυτοί για να τελειώνουν όταν πάνε στα λοτζίστικς μόνοι τους βγάζουν τις παλέτες γιατί αν περιμένουν από τους υπαλλήλους θα χάσουν τα 3 επόμενα δρομολόγια...
αλλα μιλαω για το παραδειγμα του κολλητο, το οποιο τουλαχιστον σε εμενα φενεται τιμιο σε αναλογια δουλεια/μισθο.
δε γνωριζω τι ζηταγανε για αποθηκαριο, υποθετω οταν επιστρεφω να διαλεγω τα προιοντα για την αλλη μερα?
ουτε επισης για πωλητη δε με ειπανε τι ακριβως, αλλα υποθετω να πουλαω-προωθω οτι νεο φερνουν κτλ.
με τετοιο μισθο σε καμια περιπτωση ολα αυτα...
στα 40τονα, υπαρχει ευρωπαικος νομος που απογορευει στον οδηγο να φορτωνει.
Ελλαδα δε γνωριζω προσωπικα αλλα υποθετω τα χειροτερα με βαση αυτα που ακουω-βλεπω. σε αγγελια αποθηκαριου γραφανε "ζητηται αποθηκαριος για φορτωμα προιοντων. απαιτειται καλος χειρισμος κλαρκ, δεν απαιτειται διπλωμα". το ανυψωτικο "κλαρκ" χρειαζεται διπλωμα, αν σε πιασουν η γινει ατυχημα θα τον πιουνε ολοι, αλλα Ελλαδα, ολα επιτρεπονται...
Τελευταία τροποποίηση:
Ποτέ δεν είναι 1 άτομο σε κουβαλήματα εκτός παλέτας,2 σίγουρα μπορεί να έχουν και 3ο.Ντάξει δηλαδή τι θέλουν να κάνουν τον συνοδο στο φορτηγό;πάνε καλά;Εξαρτάται το όχημα
μπορεί να έχει κουβάλημα αν μιλάμε για βαν
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.755
- Like
- 29.817
- Πόντοι
- 6.256
Δεν μιλάω για φορτηγό με κοντέινερ ρε τύπε...δε με χαλασε το φορτωμα. στο παραδειγμα του κολλητου, εγω εκανα ολο το φορτωμα 1 μερα, δεν ειναι τπτ σπουδαιο αληθεια, ουτε ολη η δουλεια.
αλλα μιλαω για το παραδειγμα του κολλητο, το οποιο τουλαχιστον σε εμενα φενεται τιμιο σε αναλογια δουλεια/μισθο.
δε γνωριζω τι ζηταγανε για αποθηκαριο, υποθετω οταν επιστρεφω να διαλεγω τα προιοντα για την αλλη μερα?
ουτε επισης για πωλητη δε με ειπανε τι ακριβως, αλλα υποθετω να πουλαω-προωθω οτι νεο φερνουν κτλ.
με τετοιο μισθο σε καμια περιπτωση ολα αυτα...
στα 40τονα, υπαρχει ευρωπαικος νομος που απογορευει στον οδηγο να φορτωνει.
Ελλαδα δε γνωριζω προσωπικα αλλα υποθετω τα χειροτερα με βαση αυτα που ακουω-βλεπω. σε αγγελια αποθηκαριου γραφανε "ζητηται αποθηκαριος για φορτωμα προιοντων. απαιτειται καλος χειρισμος κλαρκ, δεν απαιτειται διπλωμα". το ανυψωτικο "κλαρκ" χρειαζεται διπλωμα, αν σε πιασουν η γινει ατυχημα θα τον πιουνε ολοι, αλλα Ελλαδα, ολα επιτρεπονται...
για τα μικρά μιλάω όπως αυτά που έχουν αυτοί που κάνουν μετακομίσεις...όχι για τράκτορες και κοντέινερ κτλπ...
τα παραπάνω για να τα κουμαντάρεις πρέπει να ξέρεις...δεν είναι απλά φορτηγάκια....
αποθηκάριος να φορτώνει μπορεί αλλά το πόστο του είναι εκεί στην αποθήκη δεν είναι έξω.
Αυτό που εννοούσε αυτός είναι ότι θα φορτώνεις εσύ τις παραγγελίες σου με το φορτοτακι κάτι που δεν είναι παράλογο.
το να κάνεις προώθηση είναι μια μαλακία...να του βγάλεις δρομολόγια θέλει ή να πιάνεις κουβέντα με το σ/μ???
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ποτέ δεν είναι 1 άτομο σε κουβαλήματα εκτός παλέτας,2 σίγουρα μπορεί να έχουν και 3ο.Ντάξει δηλαδή τι θέλουν να κάνουν τον συνοδο στο φορτηγό;πάνε καλά
Δύο άτομα για φόρτωμα με τα χέρια δεν είναι παράλογο γιατί η δουλειά αυτή με 2 άτομα βγαίνει οκ ένα άτομο όμως γαμιέται.
Alex Mason
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 835
- Like
- 1.113
- Πόντοι
- 206
ολα χρειαζονται τον τροπο τους να τα κουμανταρεις. απο το spinter/μικρο βυτιο πρατηριου, μεχρι 40 τονων συρρομενο.Δεν μιλάω για φορτηγό με κοντέινερ ρε τύπε...
για τα μικρά μιλάω όπως αυτά που έχουν αυτοί που κάνουν μετακομίσεις...όχι για τράκτορες και κοντέινερ κτλπ...
τα παραπάνω για να τα κουμαντάρεις πρέπει να ξέρεις...δεν είναι απλά φορτηγάκια....
αποθηκάριος να φορτώνει μπορεί αλλά το πόστο του είναι εκεί στην αποθήκη δεν είναι έξω.
Αυτό που εννοούσε αυτός είναι ότι θα φορτώνεις εσύ τις παραγγελίες σου με το φορτοτακι κάτι που δεν είναι παράλογο.
το να κάνεις προώθηση είναι μια μαλακία...να του βγάλεις δρομολόγια θέλει ή να πιάνεις κουβέντα με το σ/μ???
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Δύο άτομα για φόρτωμα με τα χέρια δεν είναι παράλογο γιατί η δουλειά αυτή με 2 άτομα βγαίνει οκ ένα άτομο όμως γαμιέται.
εσυ μηλας για 7.5 τονων τυπου Ateco. Κοτσοβολος/επιπλαδικα τετοιο δουλευουν και συνηθως παλιοτερα Merc του 85-90.
δυσκολο να το φορτωσει 1 ατομο χωρις εξοπλισμο αυτο το φορτηγο. Το κουβαλημα ψυγειων/κουζινων/τραπεζιων/καναπεδων επισης χρειαζεται το λιγοτερο 2 ατομα.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 50
- Εμφανίσεις
- 20K
- Απαντήσεις
- 232
- Εμφανίσεις
- 21K
- Απαντήσεις
- 30
- Εμφανίσεις
- 38K