POLYATAKTOS
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Απρ 2006
- Μηνύματα
- 483
- Like
- 3
- Πόντοι
- 1
Καλημερα κι απο εμενα, απαιχτοι ..μπουρδελιαρηδες

Υπαρχει κανενα καλο , ανεξαρτητο cg , να το τιμησουμε;;; Αυτο τον καιρο εχω ξεμεινει απο καλα κονε κι εχω ψιλο απογοητευτει...οσοι καλοι φιλοι ξερουν , ας στειλουν pm και να ειναι σιγουροι οτι θα τους το ανατποδωσω!!!!

Υπαρχει κανενα καλο , ανεξαρτητο cg , να το τιμησουμε;;; Αυτο τον καιρο εχω ξεμεινει απο καλα κονε κι εχω ψιλο απογοητευτει...οσοι καλοι φιλοι ξερουν , ας στειλουν pm και να ειναι σιγουροι οτι θα τους το ανατποδωσω!!!!