Νέα

ΚΛΕΙΣΤΟ Φορμίωνος 212 ( Μασατζίδικο)

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kostasm2005
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 146K
  • Tagged users Καμία

pathos gia ta temachia

Τιμημένος
Εγγρ.
16 Φεβ 2009
Μηνύματα
11.388
Κριτικές
132
Like
149
Πόντοι
2.266
       εδω εισαι πουλακι  μου ?     ασε η γιαννα χαλασε και αυτη. 

μιά χαρούλα είναι η γυναίκα ρε, μακάρι να ταν όλες έτσι. Πολύ φιλική,ανθρώπινη,καλοπροαίρετη.
 

LIO_1959

Μέλος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
3.456
Like
9
Πόντοι
16
μιά χαρούλα είναι η γυναίκα ρε, μακάρι να ταν όλες έτσι. Πολύ φιλική,ανθρώπινη,καλοπροαίρετη.
  βεβαια μακαρι να ηταν ολεs ετσι.      αλλα τωρα τελευταια καπου στραβωσε σε κατι.    τελοs παντων.      εγω δεν πεταω ποτε μου ξεκαρφωτα και στην τυχη.  οτι λεω εχει συμβει. 
 

n.smirni76

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
29 Αυγ 2010
Μηνύματα
27.172
Κριτικές
1.310
Like
338.126
Πόντοι
49.090
αααααααα τον χαίρεσαι...εμένα μου φαίνεται οτι τον παρασέρνεις. Κοίτα να δείς!είμαι ο πατέρας του παιδιού και δε σηκώνω πολλά πολλά φιλφοτσούκαλε!άσε το παιδί μου στο μετάξι και στη φυλής γιατί με τα λαζάνια και τα παντζάρια εκεί πάνω μου φαίνεται ότι προσπαθείς να τον ξελογιάσεις....

παρεπιπτόντως...ποιές ητο απόψενες? :rolleyes:
πατερα θελω λεφτα να παω να μαμισω  :grin: :grin: :grin:
 

n.smirni76

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
29 Αυγ 2010
Μηνύματα
27.172
Κριτικές
1.310
Like
338.126
Πόντοι
49.090
   και σενα και σενα ,  τον πατερα σε χαιρομαι.    οι ιδιεs με την προηγουμενη φορα.     η δικια σου ρωτησε για σενα.  φαινεται ειχεs κατι που τηs εκανε,  παρα μα παρα πολυ μεγαλη εντυπωση, για να σε θυμαται.     
ναι δικιο εχεις της εκανε οντως πολυ ΜΕΓΑΛΗ εντυπωση...ολο γι αυτην την εντυπωση μιλουσε η κορινα... :2funny:
 

pathos gia ta temachia

Τιμημένος
Εγγρ.
16 Φεβ 2009
Μηνύματα
11.388
Κριτικές
132
Like
149
Πόντοι
2.266
πατερα θελω λεφτα να παω να μαμισω  :grin: :grin: :grin:

παιντί μου πάρε , 1 ευρώ και 20 λεπτά να πάρεις ΜΙΑ τσιχλίτσα στον μπαμπακούλη σου που έφαγε σκορδαλιά και έχει κλεισει ένα σιτι τουρ για αποψε και μετά βλέπουμε
 

pathos gia ta temachia

Τιμημένος
Εγγρ.
16 Φεβ 2009
Μηνύματα
11.388
Κριτικές
132
Like
149
Πόντοι
2.266
ναι δικιο εχεις της εκανε οντως πολυ ΜΕΓΑΛΗ εντυπωση...ολο γι αυτην την εντυπωση μιλουσε η κορινα... :2funny:

ασε τα χαριεντίσματα..μόλις σε έχρησα υπουργό. Πρέπει να έρθεις εκτάκτως στο πορνομέγρο.
 

loop15

Μέλος
Εγγρ.
20 Φεβ 2007
Μηνύματα
780
Κριτικές
3
Like
15
Πόντοι
6
Ελλαδα 2011.....που βαδιζουμε αραγε; Μηπως φταιει η κριση;ή μηπως η εννοια της οικογενειας εχει παει κατα διαολου;;........το ειδαμε και αυτο...πατεραδες,γιοι και ανηψιοι,σε διαλογους σηψης και παρακμης.....γκριζοι κροταφοι,γκρειπ φρουτ και τσουκαλια να αναμειγνυονται σε ενα Ασταματητο μπλεντερ......... κυριοι αισχος!!!!
                         
images









(και καπου εδω θα πεσει κανα κουρεμα offtopicού χρεους :rolleyes: :rolleyes:)
 

pathos gia ta temachia

Τιμημένος
Εγγρ.
16 Φεβ 2009
Μηνύματα
11.388
Κριτικές
132
Like
149
Πόντοι
2.266
Ελλαδα 2011.....που βαδιζουμε αραγε; Μηπως φταιει η κριση;ή μηπως η εννοια της οικογενειας εχει παει κατα διαολου;;........το ειδαμε και αυτο...πατεραδες,γιοι και ανηψιοι,σε διαλογους σηψης και παρακμης.....γκριζοι κροταφοι,γκρειπ φρουτ και τσουκαλια να αναμειγνυονται σε ενα Ασταματητο μπλεντερ......... κυριοι αισχος!!!!
                         
images




:2funny: :2funny: :2funny:




(και καπου εδω θα πεσει κανα κουρεμα offtopicού χρεους :rolleyes: :rolleyes:)
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
Ελλαδα 2011.....που βαδιζουμε αραγε; Μηπως φταιει η κριση;ή μηπως η εννοια της οικογενειας εχει παει κατα διαολου;;........το ειδαμε και αυτο...πατεραδες,γιοι και ανηψιοι,σε διαλογους σηψης και παρακμης.....γκριζοι κροταφοι,γκρειπ φρουτ και τσουκαλια να αναμειγνυονται σε ενα Ασταματητο μπλεντερ......... κυριοι αισχος!!!!
                       
(και καπου εδω θα πεσει κανα κουρεμα offtopicού χρεους :rolleyes: :rolleyes:)

Ετσι ετσι......Εχουμε κι αυτα τα.....λουμπαγκα να μαs βασανιζουνε ;) ;)
 

agiana

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2008
Μηνύματα
13.692
Κριτικές
5
Like
57
Πόντοι
166
Όποιος έχει απωθημένο να καρφώσει (μεταξύ άλλων) "μπετατζή" trans, ας προσέλθει στο κατάστημα!

Απελθέτω απ'εμέ το ποτήριο τούτο!!! :badair:
 

MICKEY ROURKE

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2009
Μηνύματα
65
Like
0
Πόντοι
0
Όποιος έχει απωθημένο να καρφώσει (μεταξύ άλλων) "μπετατζή" trans, ας προσέλθει στο κατάστημα!

Απελθέτω απ'εμέ το ποτήριο τούτο!!! :badair:


Ενα γεια σε ολου τους συναγωνιστας,καλα η κ.γιαννα τι τον εβαλε τον τραβελο στην φαση δεν νομιζω
πως καποιος θα δωσει λεφτα για αφτο το πραγμα.Οποις ειχε συνεδρεια με ολγα βιζαρου ας μας πει εντυπωσεις
εγω παντως περασα super ξερει η γυναικα να σε φτιαχνει καλα.
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
Όποιος έχει απωθημένο να καρφώσει (μεταξύ άλλων) "μπετατζή" trans, ας προσέλθει στο κατάστημα!

Απελθέτω απ'εμέ το ποτήριο τούτο!!! :badair:


Tι εγινε????  Εμπλουτισμοs  προσωπικου???
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom