εδω εισαι πουλακι μου ? ασε η γιαννα χαλασε και αυτη.ευχαριστώ εφηβούλη![]()
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
ΚΛΕΙΣΤΟ Φορμίωνος 212 ( Μασατζίδικο)
- Μέλος που άνοιξε το νήμα kostasm2005
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 2K
- Εμφανίσεις 146K
- Tagged users Καμία
ναι καλα. οτι γαμησε, γαμησε.Θα γυρίσει κι ο τροχός, να γαμήσει ο φτωχός.....!![]()
pathos gia ta temachia
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 16 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 11.388
- Κριτικές
- 132
- Like
- 149
- Πόντοι
- 2.266
εδω εισαι πουλακι μου ? ασε η γιαννα χαλασε και αυτη.
μιά χαρούλα είναι η γυναίκα ρε, μακάρι να ταν όλες έτσι. Πολύ φιλική,ανθρώπινη,καλοπροαίρετη.
βεβαια μακαρι να ηταν ολεs ετσι. αλλα τωρα τελευταια καπου στραβωσε σε κατι. τελοs παντων. εγω δεν πεταω ποτε μου ξεκαρφωτα και στην τυχη. οτι λεω εχει συμβει.μιά χαρούλα είναι η γυναίκα ρε, μακάρι να ταν όλες έτσι. Πολύ φιλική,ανθρώπινη,καλοπροαίρετη.
n.smirni76
Πορνορεπόρτερ
- Εγγρ.
- 29 Αυγ 2010
- Μηνύματα
- 27.172
- Κριτικές
- 1.310
- Like
- 338.120
- Πόντοι
- 49.090
πατερα θελω λεφτα να παω να μαμισωαααααααα τον χαίρεσαι...εμένα μου φαίνεται οτι τον παρασέρνεις. Κοίτα να δείς!είμαι ο πατέρας του παιδιού και δε σηκώνω πολλά πολλά φιλφοτσούκαλε!άσε το παιδί μου στο μετάξι και στη φυλής γιατί με τα λαζάνια και τα παντζάρια εκεί πάνω μου φαίνεται ότι προσπαθείς να τον ξελογιάσεις....
παρεπιπτόντως...ποιές ητο απόψενες?![]()
n.smirni76
Πορνορεπόρτερ
- Εγγρ.
- 29 Αυγ 2010
- Μηνύματα
- 27.172
- Κριτικές
- 1.310
- Like
- 338.120
- Πόντοι
- 49.090
ναι δικιο εχεις της εκανε οντως πολυ ΜΕΓΑΛΗ εντυπωση...ολο γι αυτην την εντυπωση μιλουσε η κορινα...και σενα και σενα , τον πατερα σε χαιρομαι. οι ιδιεs με την προηγουμενη φορα. η δικια σου ρωτησε για σενα. φαινεται ειχεs κατι που τηs εκανε, παρα μα παρα πολυ μεγαλη εντυπωση, για να σε θυμαται.

pathos gia ta temachia
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 16 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 11.388
- Κριτικές
- 132
- Like
- 149
- Πόντοι
- 2.266
πατερα θελω λεφτα να παω να μαμισω![]()
![]()
![]()
παιντί μου πάρε , 1 ευρώ και 20 λεπτά να πάρεις ΜΙΑ τσιχλίτσα στον μπαμπακούλη σου που έφαγε σκορδαλιά και έχει κλεισει ένα σιτι τουρ για αποψε και μετά βλέπουμε
pathos gia ta temachia
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 16 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 11.388
- Κριτικές
- 132
- Like
- 149
- Πόντοι
- 2.266
ναι δικιο εχεις της εκανε οντως πολυ ΜΕΓΑΛΗ εντυπωση...ολο γι αυτην την εντυπωση μιλουσε η κορινα...![]()
ασε τα χαριεντίσματα..μόλις σε έχρησα υπουργό. Πρέπει να έρθεις εκτάκτως στο πορνομέγρο.
loop15
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 780
- Κριτικές
- 3
- Like
- 15
- Πόντοι
- 6
Ελλαδα 2011.....που βαδιζουμε αραγε; Μηπως φταιει η κριση;ή μηπως η εννοια της οικογενειας εχει παει κατα διαολου;;........το ειδαμε και αυτο...πατεραδες,γιοι και ανηψιοι,σε διαλογους σηψης και παρακμης.....γκριζοι κροταφοι,γκρειπ φρουτ και τσουκαλια να αναμειγνυονται σε ενα Ασταματητο μπλεντερ......... κυριοι αισχος!!!!
(και καπου εδω θα πεσει κανα κουρεμα offtopicού χρεους
)
(και καπου εδω θα πεσει κανα κουρεμα offtopicού χρεους
pathos gia ta temachia
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 16 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 11.388
- Κριτικές
- 132
- Like
- 149
- Πόντοι
- 2.266
Ελλαδα 2011.....που βαδιζουμε αραγε; Μηπως φταιει η κριση;ή μηπως η εννοια της οικογενειας εχει παει κατα διαολου;;........το ειδαμε και αυτο...πατεραδες,γιοι και ανηψιοι,σε διαλογους σηψης και παρακμης.....γκριζοι κροταφοι,γκρειπ φρουτ και τσουκαλια να αναμειγνυονται σε ενα Ασταματητο μπλεντερ......... κυριοι αισχος!!!!
![]()
![]()
![]()
(και καπου εδω θα πεσει κανα κουρεμα offtopicού χρεους![]()
)
life97
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 44.790
- Κριτικές
- 24
- Like
- 106
- Πόντοι
- 2.357
Ελλαδα 2011.....που βαδιζουμε αραγε; Μηπως φταιει η κριση;ή μηπως η εννοια της οικογενειας εχει παει κατα διαολου;;........το ειδαμε και αυτο...πατεραδες,γιοι και ανηψιοι,σε διαλογους σηψης και παρακμης.....γκριζοι κροταφοι,γκρειπ φρουτ και τσουκαλια να αναμειγνυονται σε ενα Ασταματητο μπλεντερ......... κυριοι αισχος!!!!
(και καπου εδω θα πεσει κανα κουρεμα offtopicού χρεους![]()
)
Ετσι ετσι......Εχουμε κι αυτα τα.....λουμπαγκα να μαs βασανιζουνε ;) ;)
MICKEY ROURKE
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 65
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Όποιος έχει απωθημένο να καρφώσει (μεταξύ άλλων) "μπετατζή" trans, ας προσέλθει στο κατάστημα!
Απελθέτω απ'εμέ το ποτήριο τούτο!!!![]()
Ενα γεια σε ολου τους συναγωνιστας,καλα η κ.γιαννα τι τον εβαλε τον τραβελο στην φαση δεν νομιζω
πως καποιος θα δωσει λεφτα για αφτο το πραγμα.Οποις ειχε συνεδρεια με ολγα βιζαρου ας μας πει εντυπωσεις
εγω παντως περασα super ξερει η γυναικα να σε φτιαχνει καλα.
pathos gia ta temachia
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 16 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 11.388
- Κριτικές
- 132
- Like
- 149
- Πόντοι
- 2.266
τί έγινε?μετακόμισε στα λιμανάκια η φο΄ρμίωνος? ;)
στα φουρμανακια πηγε
pathos gia ta temachia
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 16 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 11.388
- Κριτικές
- 132
- Like
- 149
- Πόντοι
- 2.266
life97
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 44.790
- Κριτικές
- 24
- Like
- 106
- Πόντοι
- 2.357
Όποιος έχει απωθημένο να καρφώσει (μεταξύ άλλων) "μπετατζή" trans, ας προσέλθει στο κατάστημα!
Απελθέτω απ'εμέ το ποτήριο τούτο!!!![]()
Tι εγινε???? Εμπλουτισμοs προσωπικου???
Μπα δεν το βλεπω, εδω εφερε και τραβελο !!! ;) ;) ;)Tι εγινε???? Εμπλουτισμοs προσωπικου???
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 68
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 5
- Εμφανίσεις
- 2K
- Απαντήσεις
- 18
- Εμφανίσεις
- 7K
