Νέα

Φαίη Σκορδά

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα vagos bestman
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 9K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 50 άτομα (4 μέλη και 46 επισκέπτες)

notis1980

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2020
Μηνύματα
2.615
Like
19.909
Πόντοι
2.256

Συνημμένα

  • brazilian2.jpg
    brazilian2.jpg
    54,1 KB · Εμφανίσεις: 33
  • faih-skorda-3 (1).jpg
    faih-skorda-3 (1).jpg
    367,1 KB · Εμφανίσεις: 32
  • --39.jpg
    --39.jpg
    47,5 KB · Εμφανίσεις: 31
  • screenshot-2024-04-03-at-01-42-33-fay-skorda-fayskorda-bull-fwtografies-kai-binteo-sto-instagram.png
    screenshot-2024-04-03-at-01-42-33-fay-skorda-fayskorda-bull-fwtografies-kai-binteo-sto-instagram.png
    1,2 MB · Εμφανίσεις: 29

guy123guy123

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Ιουλ 2017
Μηνύματα
1.672
Like
7.167
Πόντοι
1.056
Δεν έχουν μέλλον αυτές οι εκπομπές με φορμάτ απ' τα 90s και 00s. Τηλεθεάσεις για γέλια έχουν που δεν δικαιολογούν τα χρήματα τους ούτε και τις διαφημίσεις τους. Ακόμη και οι γυναίκες που κάθονταν σπίτι και τα βλέπανε χαζεύουν πλέον κι αυτές στο ίντερνετ.
Δυστυχώς είναι έτσι αλλά μάθαμε από παιδιά να χύνουμε για τη θρυλική Ελενάρα μενεγάκη και μετά Σταματίνα και Σκορδά, αν χαθούν θα χαθεί το χύσιμο για τα πρωινάδικα
 

HighVibesOnlyXXX

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2026
Μηνύματα
152
Like
445
Πόντοι
21
Χθές βράδυ
Συνέχεια


Δυστυχώς είναι έτσι αλλά μάθαμε από παιδιά να χύνουμε για τη θρυλική Ελενάρα μενεγάκη και μετά Σταματίνα και Σκορδά, αν χαθούν θα χαθεί το χύσιμο για τα πρωινάδικα
Πολύ σωστός
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.051
Κριτικές
2
Like
20.452
Πόντοι
5.956
Δυστυχώς είναι έτσι αλλά μάθαμε από παιδιά να χύνουμε για τη θρυλική Ελενάρα μενεγάκη και μετά Σταματίνα και Σκορδά, αν χαθούν θα χαθεί το χύσιμο για τα πρωινάδικα
Δεν χάνουμε και τίποτα. Ζούμε και χωρίς αυτές. Και είναι καλύτερο να το παίζει κανείς με τσόντες αντί με ηλίθιες που ψευτοκερνανε κανα μπούτι μπας και ανέβουν τα νούμερα.
 

DieHolle

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Μαρ 2021
Μηνύματα
690
Like
7.237
Πόντοι
1.046
Και αναλυτικότερα....Είδατε τίποτα;;;!!
 

Συνημμένα

  • v5.mp4
    12,7 MB · Εμφανίσεις: 0
  • v4.mp4
    3,2 MB · Εμφανίσεις: 0
  • v3.mp4
    12,7 MB · Εμφανίσεις: 0
  • v2.mp4
    5,1 MB · Εμφανίσεις: 0
  • v1.mp4
    1,7 MB · Εμφανίσεις: 0
  • v6.mp4
    1,6 MB · Εμφανίσεις: 0

guy123guy123

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Ιουλ 2017
Μηνύματα
1.672
Like
7.167
Πόντοι
1.056
Δεν χάνουμε και τίποτα. Ζούμε και χωρίς αυτές. Και είναι καλύτερο να το παίζει κανείς με τσόντες αντί με ηλίθιες που ψευτοκερνανε κανα μπούτι μπας και ανέβουν τα νούμερα.
Τον παιζω και με τσοντες αλλα με φτιαχνουν και τα πρωιναδικα που ειναι teasing, βλεπω μπουτια - βυζαρες και φτιαχνομαι, το πρωι ειναι και οι πρωινες καυλες που σηκωνομαι καθε μερα καγκελο οποτε ειναι τρελη καυλα
 
Τελευταία τροποποίηση:

petheropliktos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2017
Μηνύματα
428
Like
1.220
Πόντοι
201

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom