Δεν έχουν μέλλον αυτές οι εκπομπές με φορμάτ απ' τα 90s και 00s. Τηλεθεάσεις για γέλια έχουν που δεν δικαιολογούν τα χρήματα τους ούτε και τις διαφημίσεις τους. Ακόμη και οι γυναίκες που κάθονταν σπίτι και τα βλέπανε χαζεύουν πλέον κι αυτές στο ίντερνετ.
Δυστυχώς είναι έτσι αλλά μάθαμε από παιδιά να χύνουμε για τη θρυλική Ελενάρα μενεγάκη και μετά Σταματίνα και Σκορδά, αν χαθούν θα χαθεί το χύσιμο για τα πρωινάδικα
Δυστυχώς είναι έτσι αλλά μάθαμε από παιδιά να χύνουμε για τη θρυλική Ελενάρα μενεγάκη και μετά Σταματίνα και Σκορδά, αν χαθούν θα χαθεί το χύσιμο για τα πρωινάδικα
Δυστυχώς είναι έτσι αλλά μάθαμε από παιδιά να χύνουμε για τη θρυλική Ελενάρα μενεγάκη και μετά Σταματίνα και Σκορδά, αν χαθούν θα χαθεί το χύσιμο για τα πρωινάδικα
Δεν χάνουμε και τίποτα. Ζούμε και χωρίς αυτές. Και είναι καλύτερο να το παίζει κανείς με τσόντες αντί με ηλίθιες που ψευτοκερνανε κανα μπούτι μπας και ανέβουν τα νούμερα.
Δεν χάνουμε και τίποτα. Ζούμε και χωρίς αυτές. Και είναι καλύτερο να το παίζει κανείς με τσόντες αντί με ηλίθιες που ψευτοκερνανε κανα μπούτι μπας και ανέβουν τα νούμερα.
Τον παιζω και με τσοντες αλλα με φτιαχνουν και τα πρωιναδικα που ειναι teasing, βλεπω μπουτια - βυζαρες και φτιαχνομαι, το πρωι ειναι και οι πρωινες καυλες που σηκωνομαι καθε μερα καγκελο οποτε ειναι τρελη καυλα