απ ότι βλέπω στη φωτό πρέπει να είναι στο ρομεο.
εκεί μέσα μπαίνεις παρθένα και βγαίνεις ......... λατέρνα.!!από ποιόν να γλειτώσει απο τον Τάκη , ή τον Παναγιωτάκη
είναι και ο Νικολάκης
απ ότι βλέπω στη φωτό πρέπει να είναι στο ρομεο.
εκεί μέσα μπαίνεις παρθένα και βγαίνεις ......... λατέρνα.!!από ποιόν να γλειτώσει απο τον Τάκη , ή τον Παναγιωτάκη
είναι και ο Νικολάκης
Μην μου μιλάς για συγγνώμες ειδικά σε μένα.Οταν είμαι offside το ξέρεις ότι έχω το θάρρος της γνώμης μου και δεν διστάζω να ζητήσω συγγνώμη δημόσια.
*μπερδεγουει γιατι παρεξηγήθηκες
Μην μου μιλάς για συγγνώμες ειδικά σε μένα.Οταν είμαι offside το ξέρεις ότι έχω το θάρρος της γνώμης μου και δεν διστάζω να ζητήσω συγγνώμη δημόσια.
*μπερδεγουει γιατι παρεξηγήθηκες
δεν παρεξηγηθηκα. απλα το θεωρω ανοησια να λες σε καποια οτι ζηλευει επειδη θεωρει τη λασκαρη ψιλοπατσαβουρι, οταν για τη ρωσιδα εγραφε κ εχυνε ξερω γω. ελεος?
δεν παρεξηγηθηκα. απλα το θεωρω ανοησια να λες σε καποια οτι ζηλευει επειδη θεωρει τη λασκαρη ψιλοπατσαβουρι, οταν για τη ρωσιδα εγραφε κ εχυνε ξερω γω. ελεος?