Νέα

Εύα Λάσκαρη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα harris_2007
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 580K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Γουστάρετε την Εύα Λάσκαρη;

  • Ναι

    Ψήφοι: 848 82,9%
  • Όχι

    Ψήφοι: 175 17,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.023

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
60
Πόντοι
4.095
Πάντως από κοντά που την έχω δει (πέρσι στο Κολωνάκι) έχει ΣΩΜΑΤΑΡΑ. Από μάπα έχω δει και πολύ καλύτερες. Τώρα αν είναι γκάου μπίου δε ξέρω και δεν με απασχολεί θα ήθελα να τη  :fuck1: και όχι να λύσω το μεσανατολικό μαζί της  :sunglasses:

Dumm fickt nie gut.
 

gregory35

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
15.660
Κριτικές
25
Like
4.463
Πόντοι
3.535
Άμα είχα σε σένα θα τις έδινα?

Που χακάρεις το λογαριασμό του γκρέγκ?

Να κάνεις δικό σου λογαριασμό και να ρωτήσεις.  :grin:
Έλα ο κλώνος του είμαι (τι σα και εσάς που κάνετε ιντερνετικούς; Εδώ στη Κίνα είναι πολύ μπροστά τα πράγματα)....Πες εσύ και να είσαι σίγουρος ότι θα τις πάρει και ο άλλος  :grin:
 

silva!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2008
Μηνύματα
16.051
Κριτικές
3
Like
18
Πόντοι
166
schließlich sprechen Griechisch
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
5
Πόντοι
616
Έλα ο κλώνος του είμαι (τι σα και εσάς που κάνετε ιντερνετικούς; Εδώ στη Κίνα είναι πολύ μπροστά τα πράγματα)....Πες εσύ και να είσαι σίγουρος ότι θα τις πάρει και ο άλλος  :grin:

Δε γνωρίζω κάτι δυστυχώς.

Αν γνώριζα θα σου έλεγα (όχι εσένα του κλώνου σου δηλαδή).

Κακόγουστο κλώνο έκανες όμως ρε αδερφέ. :grin:
 

gregory35

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
15.660
Κριτικές
25
Like
4.463
Πόντοι
3.535
Δε γνωρίζω κάτι δυστυχώς.

Αν γνώριζα θα σου έλεγα (όχι εσένα του κλώνου σου δηλαδή).

Κακόγουστο κλώνο έκανες όμως ρε αδερφέ. :grin:
Επειδή θέλει να  :fuck1: το Ευάκι; Δε βαριέσαι, από το να θέλει να  :knockinb: τον neil patrick harris καλύτερα το Ευάκι....
 

silva!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2008
Μηνύματα
16.051
Κριτικές
3
Like
18
Πόντοι
166
γαμωτο ελληνικα δεν ξερετε εδω μεσα?
 

alfa291

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2006
Μηνύματα
4.315
Like
785
Πόντοι
96
γαμωτο ελληνικα δεν ξερετε εδω μεσα?

Nur ein bischen  :grin:

O Γιώργος έγραψε πως οι χαζές δεν κάνουν καλό γαμήσι και του απάντησα "όχι πάντα".

Για την ακρίβεια πιστεύω πως οι χαζές κάνουν καλό γαμήσι τις περισσότερες φορές.
 

silva!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2008
Μηνύματα
16.051
Κριτικές
3
Like
18
Πόντοι
166
Nur ein bischen  :grin:

O Γιώργος έγραψε πως οι χαζές δεν κάνουν καλό γαμήσι και του απάντησα "όχι πάντα".

Για την ακρίβεια πιστεύω πως οι χαζές κάνουν καλό γαμήσι τις περισσότερες φορές.
θενξ! :)

Η αλήθεια είναι πως τα ελληνικά δεν είναι το φόρτε μου....Θα με βοηθήσεις;;;  :-*
ΝΑ ΠΑς ΣΤΗΝ ΑΛΟΓΑ ΝΑ σου μαθει. :birdman:
 

alfa291

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2006
Μηνύματα
4.315
Like
785
Πόντοι
96
:2funny: :2funny: :2funny:

Αλλά επιμένω στην άποψή μου  :grin:

Στα ζαλίζουν πολύ λιγότερο ;)
 

διομήδης

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
44.983
Like
30.623
Πόντοι
5.006
To γαμήσατε πάλι το θρεντάκι με τα σπαμ  :s&m_3: :s&m_3: :s&m_3: :s&m_3:
ας ποστάρουμε και τίποτις ε;

EVA_LASKARI_1252011.jpg

laskari.jpg

laskari1.jpg

laskari4.jpg

http://[URL unfurl="true"]www.tlife.gr/files/Image/NEWS/2011/MAIOS11/13-05/romeo19.JPG[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.tlife.gr/files/Image/NEWS/2011/MAIOS11/13-05/romeo20.JPG[/img[/URL]]
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.920
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.909
Πόντοι
17.085
Τούμπανο.  :rockon:  :knockinb:
 

Cialis

Μέλος
Εγγρ.
15 Δεκ 2005
Μηνύματα
171
Κριτικές
11
Like
46
Πόντοι
11
Χάθηκαν τα ίχνη της.
Έχει ακουστεί τίποτα γι' αυτήν τελευταία; Με τι ασχολείται;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom