Νέα

Εύα Λάσκαρη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα harris_2007
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 581K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 0 άτομα (0 μέλη και 0 επισκέπτες)

Γουστάρετε την Εύα Λάσκαρη;

  • Ναι

    Ψήφοι: 848 82,9%
  • Όχι

    Ψήφοι: 175 17,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.023

zaraboukas

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2009
Μηνύματα
83
Like
0
Πόντοι
0
Μπράβο ρε κορίτσια, έτσι, μην ντρέπεστε να μας δείχνετε τα ΜΟΥΝΙΑ σας :thumbsup:
 

kuzia

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιαν 2010
Μηνύματα
893
Like
514
Πόντοι
26

Συνημμένα

  • 940_1000.jpg
    940_1000.jpg
    214,4 KB · Εμφανίσεις: 82

prokopis_proikismenos

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Νοε 2009
Μηνύματα
1.925
Κριτικές
10
Like
3.175
Πόντοι
5.595
Μεγάλο Ταλέντο. Το μέγα ερώτημα που τίθεται αταλάντευτα και αβίαστα είναι: Ποια προτιμάτε? την Τζούλια ή την Εύα? Ποια το έχει μεγαλύτερο (το ταλέντο)?
 

διομήδης

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
44.983
Like
30.623
Πόντοι
5.006
O the game που τίς ξέρει όλες αυτές απ'έξω και ανακατοτά είναι κατάλληλος να σου απαντήσει
-Καθώς και ο lion7 εαν είναι αλβανοΕλληνίδα  :grin:
Εγώ θα τολμήσω μία πρόβλεψη αλλα μην την πάρεις και στα σοβαρά ευγενία γκιζέλη
 

TheGame

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2010
Μηνύματα
3.055
Κριτικές
5
Like
650
Πόντοι
96
O the game που τίς ξέρει όλες αυτές απ'έξω και ανακατοτά είναι κατάλληλος να σου απαντήσει
-Καθώς και ο lion7 εαν είναι αλβανοΕλληνίδα  :grin:
Εγώ θα τολμήσω μία πρόβλεψη αλλα μην την πάρεις και στα σοβαρά ευγενία γκιζέλη
αυτή είναι..και είναι υπέρμουνο !!!! ας τον Κυζια... δεν του αρέσει καμία !!!!
 

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705

Ρε παιδι μου,αυτη η Ευγενια χαλι μαυρο ειναι...
Ο ορισμος της αλογομουρας! Ελεος πια
Ειπαμε, μας κυριευει το κατω κεφαλι, αλλα οχι κι ετσι!
 

TheGame

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2010
Μηνύματα
3.055
Κριτικές
5
Like
650
Πόντοι
96
Ρε παιδι μου,αυτη η Ευγενια χαλι μαυρο ειναι...
Ο ορισμος της αλογομουρας! Ελεος πια
Ειπαμε, μας κυριευει το κατω κεφαλι, αλλα οχι κι ετσι!
γάμα εσύ καλύτερη αδερφέ και άσε την Ευγενιά σε εμάς..  :2funny:  :2funny:  :2funny:
 

διομήδης

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
44.983
Like
30.623
Πόντοι
5.006
:rolleyes:
 

Συνημμένα

  • 196_1000.jpg
    196_1000.jpg
    226,5 KB · Εμφανίσεις: 143
  • 822_1000.jpg
    822_1000.jpg
    195,7 KB · Εμφανίσεις: 135

kuzia

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιαν 2010
Μηνύματα
893
Like
514
Πόντοι
26
ονομα εκ αριστερων?
παλι το ψευτικο χαμογελο εβαλε η πελεκουδα.τσαμπα την μαδησε η μιμη,τιποτις δεν πηρε το γκαβαδι :grin:
 

διομήδης

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
44.983
Like
30.623
Πόντοι
5.006
ονομα εκ αριστερων?
παλι το ψευτικο χαμογελο εβαλε η πελεκουδα.τσαμπα την μαδησε η μιμη,τιποτις δεν πηρε το γκαβαδι :grin:
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ απευθυνθείτε στον game
Αλλωστε όποια και να είναι δίπλα στην ευάρα (κλίνεται κατα το μουνάρα) είναι ένα τίποτα  :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom