καλο σωμα ρε παιδες αλλα απο φατσα ειναι σαν τον σκυλο που χασαμε....μην τα γαμαμε ολα πλεον,ανεβαστε λιγο τα στανταρ σας.μια γκομενα της σειρας ειναι,μετα αν μας λενε λιγουρια μην τρελενεστε
καλο σωμα ρε παιδες αλλα απο φατσα ειναι σαν τον σκυλο που χασαμε....μην τα γαμαμε ολα πλεον,ανεβαστε λιγο τα στανταρ σας.μια γκομενα της σειρας ειναι,μετα αν μας λενε λιγουρια μην τρελενεστε
Εγώ πάντως θα ψηφίσω Φλορίντα και αν τελικά χάσει από τη Λάσκαρη, θα προθυμοποιηθώ να την παρηγορήσω. Είναι και μετανάστρια το κορίτσι, ζει και μακριά από τους δικούς της…
Όσο να ‘ναι, χρειάζεται ένα στήριγμα, μία παρηγοριά στα δύσκολα…