Νέα

Εύα Λάσκαρη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα harris_2007
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 581K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Γουστάρετε την Εύα Λάσκαρη;

  • Ναι

    Ψήφοι: 848 82,9%
  • Όχι

    Ψήφοι: 175 17,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.023

Επισκέπτης
Eιμαι θεατρό-φιλος :bigdick: και λάτρης της Λάσκαρη

Σε ποιά θεατρική παράσταση θεραπεύει την τέχνη ;;;;;;;;;;;; ;)
Στην παρθενική της εμφάνιση στο θέατρο εμφανίζεται με εσώρουχα τυλιγμένη με μια πετσέτα. Ο λόγος για την Εύα Λάσκαρη και την θεατρική παράσταση “Χαμάμ γυναικών” κάποια στιγμή μάλιστα το μοντέλο εμφανίζεται εντελώς γυμνή στη σκηνή. Μάλιστα η Εύα Λάσκαρη έχει ήδη ξεκινήσει μαθήματα υποκριτικής στη σχολή “Ίασμος”. Βέβαια δεν είναι η μόνη που εμφανίζεται γυμνή στη θεατρική παράσταση αλλά και η Μαρία Δρακοπούλου, η Βάσια Βασιλείου, η Αγάπη Βατιανού και η Μαρία Τοκμάκη αποτελούν μέλη της θηλυκής συμμορίας του “Χαμάμ γυναικών”, με υπότιτλο “Η αλήθεια γυμνή” και επικεφαλής την Καίτη Φίνου, που ενσαρκώνει την υπεύθυνη του “Χαμάμ”
 

Επισκέπτης
:bigdick:
 

Συνημμένα

  • laskari_494x320.jpg
    laskari_494x320.jpg
    22,7 KB · Εμφανίσεις: 154
  • 6993_SARIGKOYLI_LASKARI_14012010.jpg
    6993_SARIGKOYLI_LASKARI_14012010.jpg
    51,3 KB · Εμφανίσεις: 142

trikardos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2008
Μηνύματα
11.071
Like
37
Πόντοι
166
Αααααααααααααααααααααααααααα :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses:

Δεν θα την χάσω αυτή την παράσταση, τι στριπσόου και μ;κακίες

ΤΕΧΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ :s&m_3: :s&m_3: :s&m_1: :s&m_1: :zfuck: :tits2: :kissass2:
 

Επισκέπτης
οι παραστασεις γινονται στο θέατρο Μπροντγουαιη(ΠΑΤΗΣΙΩΝ & ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ 61Α
Στάση Κεφαλληνίας)

Παραστάσεις:
Τετάρτη  6.30      ( Λαϊκή )
Σάββατο  6.30                     
Πέμπτη-Παρασκευή Σάββατο 9.30   
Κυριακή 7.30

Τιμές εισιτηρίων
Α πλατεία 23 ευρω
Β πλατεία 16 ευρώ Λαϊκή απογευματινή 16 ευρω Φοιτητικό και Γ ηλικίας 16 ευρω
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.972
Κριτικές
2
Like
760
Πόντοι
246
Μπορουμε να ζητησουμε ριπλει?? :2funny:
 

House of Fun

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2009
Μηνύματα
36.799
Κριτικές
5
Like
58
Πόντοι
366
Σερβίρουν και "μπριζόλα" τα τεμάχια?
 

pornopriest

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
756
Κριτικές
23
Like
264
Πόντοι
6.045
οι παραστασεις γινονται στο θέατρο Μπροντγουαιη(ΠΑΤΗΣΙΩΝ & ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ 61Α
Στάση Κεφαλληνίας)

Παραστάσεις:
Τετάρτη  6.30       ( Λαϊκή )
Σάββατο  6.30                       
Πέμπτη-Παρασκευή Σάββατο 9.30   
Κυριακή 7.30

Τιμές εισιτηρίων
Α πλατεία 23 ευρω
Β πλατεία 16 ευρώ Λαϊκή απογευματινή 16 ευρω Φοιτητικό και Γ ηλικίας 16 ευρω
Με βλεπω για τη παρασταση και μετα στε κανα στουντιο! Στα κοντινα να μην με τρωνε οι αποστασεις :fuck1:
 

gatto

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2007
Μηνύματα
22.148
Like
41
Πόντοι
366
οι παραστασεις γινονται στο θέατρο Μπροντγουαιη(ΠΑΤΗΣΙΩΝ & ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ 61Α
Στάση Κεφαλληνίας)

Παραστάσεις:
Τετάρτη  6.30       ( Λαϊκή )
Σάββατο  6.30                      
Πέμπτη-Παρασκευή Σάββατο 9.30   
Κυριακή 7.30

Τιμές εισιτηρίων
Α πλατεία 23 ευρω
Β πλατεία 16 ευρώ Λαϊκή απογευματινή 16 ευρω Φοιτητικό και Γ ηλικίας 16 ευρω
Η πρώτη σειρά τι τιμή έχει?  :crazy:
 

trikardos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2008
Μηνύματα
11.071
Like
37
Πόντοι
166
Πρώτη σειρά "φραπεδάκι με καλαμάκι" και μετά για μπριτζόλα ;) σε κανένα ψητο-πωλείον
 

Gushallo

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.434
Like
25
Πόντοι
16
....και με το τέλος της παράστασης, κόβεις κατευθείαν την Αγ. Μελετίου δεξιά για στούντιο παραντάις  :knockinb:
 

nikos32p

Μέλος
Εγγρ.
22 Αυγ 2006
Μηνύματα
405
Κριτικές
8
Like
60
Πόντοι
1
σε πολλους  δεν σας αρέσει.Εμένα μου αρέσει και θελω να την γλύψω απο πάνω μέχρι κάτω
αλλα δεν έχω την ευκαιρία ..
 

Casablancas

Μέλος
Εγγρ.
26 Μαρ 2007
Μηνύματα
900
Like
1
Πόντοι
6
για γλύψιμο σε μωρό που ενδεχομένως φοράει σπιράλ...τι γνωρίζουμε?
 

Lastmoican

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2006
Μηνύματα
17.481
Κριτικές
3
Like
58
Πόντοι
166
1. υπάρχει ολόκληρο θρεντ για τη φλόμπα αυτή...
2. σιγά το κορμί ρε πατριώτη
3. σιγά τη φάτσα ρε πατριώτη
4. από πίτα που δεν τρως...στα αρχίδια μου
 

Επισκέπτης
παντως αδυνατισε σιγουρα για τις αναγκες της παραστασης
 

tasosedess

Μέλος
Εγγρ.
17 Νοε 2007
Μηνύματα
1.295
Like
10
Πόντοι
16
σιγα την γυναικα ρε παιδια,εντελως μεσαια κατηγορια,και με μια εκφραση στο προσωπο.....την εκφραση που εχουν πλεον οι νεοελληνιδες.....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom