Νέα

Εύα Λάσκαρη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα harris_2007
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 582K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Γουστάρετε την Εύα Λάσκαρη;

  • Ναι

    Ψήφοι: 848 82,9%
  • Όχι

    Ψήφοι: 175 17,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.023

mouNINJA

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2008
Μηνύματα
6.626
Like
38
Πόντοι
66
:2funny:

http://[URL unfurl="true"]www.tomilotk.gr/images/gallery/content/category_297/content_17481/F1.jpg[/img[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.tomilotk.gr/images/gallery/content/category_297/content_17481/F2.jpg[/img[/URL]]
 

mouNINJA

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2008
Μηνύματα
6.626
Like
38
Πόντοι
66
http://[URL unfurl="true"]www.tomilotk.gr/images/gallery/content/category_297/content_17481/F3.jpg[/img[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.tomilotk.gr/images/gallery/content/category_297/content_17481/F4.jpg[/img[/URL]]

Ξέρει κανείς ποιά είναι η κάτω-δεξιά?
 

mouNINJA

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2008
Μηνύματα
6.626
Like
38
Πόντοι
66
http://[URL unfurl="true"]www.tomilotk.gr/images/gallery/content/category_297/content_17481/F5.jpg[/img[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.tomilotk.gr/images/gallery/content/category_297/content_17481/F6.jpg[/img[/URL]]
 

alphonso

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Οκτ 2007
Μηνύματα
17.742
Κριτικές
3
Like
5.767
Πόντοι
1.206
:birdman: :birdman:

83985eva122912lo.jpg
 

!blis

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Νοε 2009
Μηνύματα
9.836
Κριτικές
41
Like
3.138
Πόντοι
5.645
ειδικα στην τελευταια ειναι πανω στοις καβλες της...
γερασε ομως, καμια καινουργια δεν εχει βγει?
 

arisk

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
640
Κριτικές
12
Like
112
Πόντοι
5.765
Την περνάω ένα μάκτρο... Χαλαρά...!!
Η πλάκα είναι ότι όταν πρωτοεμφανίστηκε λεγόταν Εύα Πελεκούδα, ήταν άχαρη και αγγούρι και είχε κοντό ξανθό μαλλί καπελάκι...
Αλλα έστρωσε... Και με το παραπάνω...  :tits:
 

mpoukas

Μέλος
Εγγρ.
29 Μαΐ 2007
Μηνύματα
161
Κριτικές
1
Like
329
Πόντοι
21
http://[URL unfurl="true"]www.tomilotk.gr/images/gallery/content/category_297/content_17481/F4.jpg[/img[/URL]]

Ξέρει κανείς ποιά είναι η κάτω-δεξιά?
[/quote]

Λες αυτή με το κόκκινο κοντό φόρεμα στα δεξιά της φωτογραφίας (Εύα Δελλή) ή την ξανθιά που δε φαίεται καλά...???
 

mouNINJA

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2008
Μηνύματα
6.626
Like
38
Πόντοι
66
Λες αυτή με το κόκκινο κοντό φόρεμα στα δεξιά της φωτογραφίας (Εύα Δελλή) ή την ξανθιά που δε φαίεται καλά...???

thanks, αυτή με τα γυαλιά την αναγνώρισα μιας και η Στεφανίδη είναι ψιλογνωστή.
Την Εύα Δελλή δεν ήξερα, τι επαγγέλλεται η τύπισσα?
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.612
Like
74
Πόντοι
166
μανατζερ νομιζω κανει και αυτο
 

mouNINJA

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2008
Μηνύματα
6.626
Like
38
Πόντοι
66
http://[URL unfurl="true"]www.tomilotk.gr/images/gallery/content/category_295/content_17354/F11.jpg[/img[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.tomilotk.gr/images/gallery/content/category_295/content_17354/F12.jpg[/img[/URL]]

Αυτή στα δεξιά είναι η Φαρμάκη? :huh:
 

makis1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2009
Μηνύματα
12.343
Κριτικές
21
Like
15
Πόντοι
396
http://[URL unfurl="true"]www.tomilotk.gr/images/gallery/content/category_295/content_17354/F11.jpg[/img[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.tomilotk.gr/images/gallery/content/category_295/content_17354/F12.jpg[/img[/URL]]

Αυτή στα δεξιά είναι η Φαρμάκη? :huh:
[/quote]

ναι η Όλγα αλλά πάει και αυτή την έφαγε η μαρμάγκα  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

πω πω πω πω παναγία μου τι χαμόγελο είναι αυτό  :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
 

mouNINJA

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2008
Μηνύματα
6.626
Like
38
Πόντοι
66
ναι η Όλγα αλλά πάει και αυτή την έφαγε η μαρμάγκα  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

πω πω πω πω παναγία μου τι χαμόγελο είναι αυτό  :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Τραγικά τύπε και τα 2 χαμόγελα, ειδικά η Λάσκαρη είναι σαν να ετοιμάζεται να κλάσει.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom