Νέα

Δίλημμα και θέλω απόψεις

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Todekatokalo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 244
  • Εμφανίσεις 10K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
Κοίτα η αγαμία , είναι κακός σύμβουλος και το μυρίζονται οι γκόμενες.

Το είπες και μόνος σου ....


ΤΗΣ ΕΙΠΕΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ ....

Καταστροφή.
Αν δεν έλεγες αυτά τα δύο , συνέχιζες να παίζεις.
Η ηλικία σου, είναι λίγο περίεργη . Με κατω από 22-23 ... μάλλον δεν λέει . Είναι μόμολα.

Είσαι στο παιχνίδι .
Λες δεν είσαι χοντρός, δεν χρειάζεται να πας γυμναστήριο . Μερικές κάμψεις και αλτήρες για χέρια, πλάτη , στήθος
να κάνεις σπίτι μόνος σου, παίρνει το συν που θες σε εμφάνιση . Εύκολα.

Μην υποτιμάς και το ποτό . Αν βγείτε για ποτά και πιεί η άλλη ... έχει άλλοθι . Αυτό που θέλει .

Επαναλαμβάνω, καλά το πας. Πρόσεξε αυτά που είπαμε και κάνε παιχνίδι . Χωρίς άγχος.
Για σένα δουλεύει ο χρόνος.
 
OP
OP
T

Todekatokalo

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2025
Μηνύματα
121
Like
207
Πόντοι
1
Κοίτα η αγαμία , είναι κακός σύμβουλος και το μυρίζονται οι γκόμενες.

Το είπες και μόνος σου ....


ΤΗΣ ΕΙΠΕΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ ....

Καταστροφή.
Αν δεν έλεγες αυτά τα δύο , συνέχιζες να παίζεις.
Η ηλικία σου, είναι λίγο περίεργη . Με κατω από 22-23 ... μάλλον δεν λέει . Είναι μόμολα.

Είσαι στο παιχνίδι .
Λες δεν είσαι χοντρός, δεν χρειάζεται να πας γυμναστήριο . Μερικές κάμψεις και αλτήρες για χέρια, πλάτη , στήθος
να κάνεις σπίτι μόνος σου, παίρνει το συν που θες σε εμφάνιση . Εύκολα.

Μην υποτιμάς και το ποτό . Αν βγείτε για ποτά και πιεί η άλλη ... έχει άλλοθι . Αυτό που θέλει .

Επαναλαμβάνω, καλά το πας. Πρόσεξε αυτά που είπαμε και κάνε παιχνίδι . Χωρίς άγχος.
Για σένα δουλεύει ο χρόνος.


Ευχαριστώ πάρα πολύ
 

kalistratos

Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2020
Μηνύματα
7
Like
8
Πόντοι
0
Δεν είχα ποτέ κοπέλα και έχω εισπράξει τις περισσότερες χυλοπίτες στην πόλη, παρα το γεγονός ξέρω να μιλάω στις κοπέλες.

Υπάρχουν δύο κατευθύνσεις

Η θα πηγαίνω συνέχεια με escorts και απλώς θα κάνω την δουλειά μου, αλλά δεν θα έχω οικογένεια

Η θα τρώω άκυρα από τις κοπέλες, με ότι αυτό σημαίνει για την αυτοπεποίθηση, με στόχο κάποτε να κάνω οικογένεια

Θέλω απόψεις
Κάτι κάνεις λάθος φίλε. Δεν γίνεται να μην αρέσεις σε καμία, να μην βρήκε καμία γυναίκα κάτι ενδιαφέρον σε εσένα. Κάτι δεν κάνεις καλά και μάλιστα το συνεχίζεις.
 
  • Like
Αντιδράσεις: linear

ananias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2006
Μηνύματα
2.166
Κριτικές
5
Like
2.461
Πόντοι
736
Δεν είχα ποτέ κοπέλα και έχω εισπράξει τις περισσότερες χυλοπίτες στην πόλη, παρα το γεγονός ξέρω να μιλάω στις κοπέλες.

Υπάρχουν δύο κατευθύνσεις

Η θα πηγαίνω συνέχεια με escorts και απλώς θα κάνω την δουλειά μου, αλλά δεν θα έχω οικογένεια

Η θα τρώω άκυρα από τις κοπέλες, με ότι αυτό σημαίνει για την αυτοπεποίθηση, με στόχο κάποτε να κάνω οικογένεια

Θέλω απόψεις
Όπως τα λες, μέσα σου γνωρίζεις καλά πως δεν 'υπάρχουν δύο κατευθύνσεις' έτσι απλά.
Κι όπως σύντομα θα καταλάβεις, άλλο πράγμα το escort και άλλο πράγμα η γκόμενα. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο κιόλας!

Περιγράφεις μια κατάσταση στην οποία λίγο-πολύ όλοι έχουμε βρεθεί -σε κάποια φάση της ζωής μας- που κληθήκαμε να ΄βελτιώσουμε΄ τις εργοστασιακές μας ρυθμίσεις. Μια διαδικασία 'ζύμωσης΄ ας πούμε.
Η μία φωνή στο μυαλό σου, σου λέει πως κάτι κάνεις λάθος και το χάνεις. Ενδεχομένως να υπάρχει και μια άλλη φωνή που λέει 'έτσι είμαι και σ όποιον αρέσω' πχ.
Συνήθως κάπου στη μέση είναι οι αλήθειες γενικά. Όπως πολλοί προλαλήσαντες είπαν, σίγουρα κάπου το χάνεις! Δε γίνεται να μην αρέσεις σε καμμία! Σε κάποιες απ αυτές που σε χυλοπίτιασαν ενδεχομένως κάτι θα τους άρεσε.
Και μαγκιά σου που δε σ ενοχλεί να τρως χυλόπιτες κιόλας, δεν το παίρνεις βαρέως ως 'απόρριψη΄ -δεν είναι κάτι κακό στην τελική!

Όπως σου είπαν σωστά οι παίκτες εδώ, βάλε φρένο στο πολύ μπλαμπλά. Στο λέω γιατί κι εγώ κάποτε την είχα πατήσει έτσι (εκ φύσης επικοινωνιακός και σκέφτομαι ανοιχτά) και συνειδητποίησα πως άθελα μου έβγαζα μόνος μου τα μάτια μου.
Όσο λιγότερο εκφράζεσαι, τόσο πιο ενδιαφέρον άνθρωπος δείχνεις και ιντριγκάρεις.
Εδώ βλέπεις κάτι ούγκανα μοσχάρια βουβαλόπαιδα που ναι μαμούχαλα εκ φύσεως αι κάποια γκόμενα να λιώνει για πάρτη τους επειδή δεν μπορούν να τους πάρουν μια έκφραση ας πούμε.

Ένα πράγμα που δούλεψε καλά για εμένα πάντως (ίσως είναι υπερβολικά βλακώδες) είναι όταν τους έλεγα άλλα αντι άλλων. Μου στελνε η άλλη πως είχε ζόρικη ημέρα στη δουλειά, κι εγώ της απαντούσα με ηχητικά -τραγούδια του Πρόδρομου Τσαουσάκη πχ. Ρωτούσε η άλλη 'τι πλάνα έχωγια το τριήμερο΄ και της έλεγα για κάτι μπουφάν με κρόσια που φορούσε ο Μπονάτσος παλιά στο Rock & Roll.
Τρολλάρισμα κοινώς!
Χώρια που γελούσα μόνος μου από μέσα μου, παρατήρησα τρομακτική διαφορά! Πολλές σκάλωναν κι αντί να με φτύσουν, προσπαθούσαν να λάβουν τη σημασία μου.
Σου λέει ΄΄αυτός δεν με παίρνει στα σοβαρά, πρέπει να του την βγω κάπως' με αποτέλεσμα να αναλώνουν χρόνο και προσπάθεια.

Το είχα παρατηρήσει από κάτι τύπους που ήταν όντως αλλοπρόσαλλοι και έλιωναν κάποιες για δαύτους (στην ηλικία σου τώρα λέμε).
Απτην άλλη έβλεπα κάτι νερόβραστους μικρομέγαλους να φοράνε ζιβάγκο και να πηγαίνουν σε wine bars και να το παίζουν σοβαροί. Ούτε για φτύσιμο δεν τους είχαν οι γκόμενες αυτούς.
Έτσι κατάλαβα τι έπρεπε να κάνω και πειραματίστηκα. Στην τελική θα ριχνα και γέλιο.

Δεν σε συμβουλεύω να γίνεις καραγκιόζης προφανώς. Απλά προσπαθώ να σε ενθαρρύνω δίνοντας σου ένα προσωπικό τιπ.
Όπως και να χει, μη σε βασανίζει. Θα το βρείς αν θες, αργά ή γρήγορα!

Καλή τύχη!
 

natura

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Νοε 2021
Μηνύματα
225
Κριτικές
46
Like
2.311
Πόντοι
2.411
Δεν είχα ποτέ κοπέλα και έχω εισπράξει τις περισσότερες χυλοπίτες στην πόλη, παρα το γεγονός ξέρω να μιλάω στις κοπέλες.

Υπάρχουν δύο κατευθύνσεις

Η θα πηγαίνω συνέχεια με escorts και απλώς θα κάνω την δουλειά μου, αλλά δεν θα έχω οικογένεια

Η θα τρώω άκυρα από τις κοπέλες, με ότι αυτό σημαίνει για την αυτοπεποίθηση, με στόχο κάποτε να κάνω οικογένεια

Θέλω απόψεις

Η απάντηση είναι απλή. Να πηγαίνεις συνέχεια με escorts
 

Πιπινάκι

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2023
Μηνύματα
1.284
Like
2.052
Πόντοι
456
εγω εχω τον δικό μου τροπο προσεγγισης παντως στις γυναικες με ποσοστό επιτυχιας ως τωρα στην ζωη μου ανω του 87%.
Τους μιλαω γλυκα τρυφερα,κανω κομπλιμέντα συνεχως σε σημειο που με περνανε για λιγουρη αλλα No problem.
Επισης κανω πολλα δωρα και γινομαι χαλί να με πατησουν οι σχεσεις που ειχα ως τωρα.
 

johnm650

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2016
Μηνύματα
492
Κριτικές
6
Like
1.451
Πόντοι
481
Καλημέρα! Είπα να βγω από την τρύπα μου μετά από καιρό....

Θα σου πω ένα κλισέ: "Εγώ στην ηλικία σου ήμουν ήδη 30"

Πέρα από αυτό, νομίζω ότι σου λείπει εμπειρία, να κρίνεις πού, πώς και γιατί να προσεγγίσεις μια γυναίκα. Επιπροσθέτως, η εμπειρία αυτή εκτείνεται και στην κατανόηση της κατάστασης (τι συμβαίνει την ώρα που μιλάς στην όποια γυναίκα, την ώρα που συμβαίνει και να αναπροσαρμόζεις την τακτική σου).

Γιατί να κοιτάς μόνο κάτω των 20-25??? Γιατί δεν επεκτείνεις λίγο τον ηλικιακό ορίζοντα??? Μια 30αρα-35αρα θα σε μάθει πράγματα.

Με escort μπλέξε μόνο για να απομυθοποιήσεις το μουνί και να βγάλεις γούστα.

Συνέχισε την προσπάθειά σου και θα ανταμειφθείς!
 
OP
OP
T

Todekatokalo

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2025
Μηνύματα
121
Like
207
Πόντοι
1
Ευχαριστώ πάρα πολύ για όλες τις απόψεις και εννοείται όλοι καλοδεχούμενοι
Καλημέρα! Είπα να βγω από την τρύπα μου μετά από καιρό....

Θα σου πω ένα κλισέ: "Εγώ στην ηλικία σου ήμουν ήδη 30"

Πέρα από αυτό, νομίζω ότι σου λείπει εμπειρία, να κρίνεις πού, πώς και γιατί να προσεγγίσεις μια γυναίκα. Επιπροσθέτως, η εμπειρία αυτή εκτείνεται και στην κατανόηση της κατάστασης (τι συμβαίνει την ώρα που μιλάς στην όποια γυναίκα, την ώρα που συμβαίνει και να αναπροσαρμόζεις την τακτική σου).

Γιατί να κοιτάς μόνο κάτω των 20-25??? Γιατί δεν επεκτείνεις λίγο τον ηλικιακό ορίζοντα??? Μια 30αρα-35αρα θα σε μάθει πράγματα.

Με escort μπλέξε μόνο για να απομυθοποιήσεις το μουνί και να βγάλεις γούστα.

Συνέχισε την προσπάθειά σου και θα ανταμειφθείς!
εγω εχω τον δικό μου τροπο προσεγγισης παντως στις γυναικες με ποσοστό επιτυχιας ως τωρα στην ζωη μου ανω του 87%.
Τους μιλαω γλυκα τρυφερα,κανω κομπλιμέντα συνεχως σε σημειο που με περνανε για λιγουρη αλλα No problem.
Επισης κανω πολλα δωρα και γινομαι χαλί να με πατησουν οι σχεσεις που ειχα ως τωρα.
Η απάντηση είναι απλή. Να πηγαίνεις συνέχεια με escorts
Όπως τα λες, μέσα σου γνωρίζεις καλά πως δεν 'υπάρχουν δύο κατευθύνσεις' έτσι απλά.
Κι όπως σύντομα θα καταλάβεις, άλλο πράγμα το escort και άλλο πράγμα η γκόμενα. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο κιόλας!

Περιγράφεις μια κατάσταση στην οποία λίγο-πολύ όλοι έχουμε βρεθεί -σε κάποια φάση της ζωής μας- που κληθήκαμε να ΄βελτιώσουμε΄ τις εργοστασιακές μας ρυθμίσεις. Μια διαδικασία 'ζύμωσης΄ ας πούμε.
Η μία φωνή στο μυαλό σου, σου λέει πως κάτι κάνεις λάθος και το χάνεις. Ενδεχομένως να υπάρχει και μια άλλη φωνή που λέει 'έτσι είμαι και σ όποιον αρέσω' πχ.
Συνήθως κάπου στη μέση είναι οι αλήθειες γενικά. Όπως πολλοί προλαλήσαντες είπαν, σίγουρα κάπου το χάνεις! Δε γίνεται να μην αρέσεις σε καμμία! Σε κάποιες απ αυτές που σε χυλοπίτιασαν ενδεχομένως κάτι θα τους άρεσε.
Και μαγκιά σου που δε σ ενοχλεί να τρως χυλόπιτες κιόλας, δεν το παίρνεις βαρέως ως 'απόρριψη΄ -δεν είναι κάτι κακό στην τελική!

Όπως σου είπαν σωστά οι παίκτες εδώ, βάλε φρένο στο πολύ μπλαμπλά. Στο λέω γιατί κι εγώ κάποτε την είχα πατήσει έτσι (εκ φύσης επικοινωνιακός και σκέφτομαι ανοιχτά) και συνειδητποίησα πως άθελα μου έβγαζα μόνος μου τα μάτια μου.
Όσο λιγότερο εκφράζεσαι, τόσο πιο ενδιαφέρον άνθρωπος δείχνεις και ιντριγκάρεις.
Εδώ βλέπεις κάτι ούγκανα μοσχάρια βουβαλόπαιδα που ναι μαμούχαλα εκ φύσεως αι κάποια γκόμενα να λιώνει για πάρτη τους επειδή δεν μπορούν να τους πάρουν μια έκφραση ας πούμε.

Ένα πράγμα που δούλεψε καλά για εμένα πάντως (ίσως είναι υπερβολικά βλακώδες) είναι όταν τους έλεγα άλλα αντι άλλων. Μου στελνε η άλλη πως είχε ζόρικη ημέρα στη δουλειά, κι εγώ της απαντούσα με ηχητικά -τραγούδια του Πρόδρομου Τσαουσάκη πχ. Ρωτούσε η άλλη 'τι πλάνα έχωγια το τριήμερο΄ και της έλεγα για κάτι μπουφάν με κρόσια που φορούσε ο Μπονάτσος παλιά στο Rock & Roll.
Τρολλάρισμα κοινώς!
Χώρια που γελούσα μόνος μου από μέσα μου, παρατήρησα τρομακτική διαφορά! Πολλές σκάλωναν κι αντί να με φτύσουν, προσπαθούσαν να λάβουν τη σημασία μου.
Σου λέει ΄΄αυτός δεν με παίρνει στα σοβαρά, πρέπει να του την βγω κάπως' με αποτέλεσμα να αναλώνουν χρόνο και προσπάθεια.

Το είχα παρατηρήσει από κάτι τύπους που ήταν όντως αλλοπρόσαλλοι και έλιωναν κάποιες για δαύτους (στην ηλικία σου τώρα λέμε).
Απτην άλλη έβλεπα κάτι νερόβραστους μικρομέγαλους να φοράνε ζιβάγκο και να πηγαίνουν σε wine bars και να το παίζουν σοβαροί. Ούτε για φτύσιμο δεν τους είχαν οι γκόμενες αυτούς.
Έτσι κατάλαβα τι έπρεπε να κάνω και πειραματίστηκα. Στην τελική θα ριχνα και γέλιο.

Δεν σε συμβουλεύω να γίνεις καραγκιόζης προφανώς. Απλά προσπαθώ να σε ενθαρρύνω δίνοντας σου ένα προσωπικό τιπ.
Όπως και να χει, μη σε βασανίζει. Θα το βρείς αν θες, αργά ή γρήγορα!

Καλή τύχη!
Κάτι κάνεις λάθος φίλε. Δεν γίνεται να μην αρέσεις σε καμία, να μην βρήκε καμία γυναίκα κάτι ενδιαφέρον σε εσένα. Κάτι δεν κάνεις καλά και μάλιστα το συνεχίζεις.
 

Διαγραμμένο μέλος 82386

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
2.026
Κριτικές
4
Like
5.189
Πόντοι
736
Δεν είχα ποτέ κοπέλα και έχω εισπράξει τις περισσότερες χυλοπίτες στην πόλη, παρα το γεγονός ξέρω να μιλάω στις κοπέλες.
Τότε μάλλον είσαι πανάσχημος τύπε.
Οπότε μόνο αν βγάλεις λεφτά.
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.445
Like
1.770
Πόντοι
216
Και 7 μυρια χιλοπιτες να φας, το γραφεις στα παλαιοτερα των υποδηματων σου, και συνεχιζεις. Δεν ειμαστε ολοι για ολους.
Συνεχιζεις και την πεφτεις, χωρις να γινεσαι καταπιεστικος και χωρις να δειχνεις ληγουρι, και μονο σε οσες σου αρεσουν πραγματικα.
Ξεχνας γαμους, οικογενειες κτλ, που μπορει να καταληξουν αυριο, μεθαυριο, σε πεντε χρονια. Επικεντρωνεσαι σε μια απλη γνωριμια σημερα και τα υπολοιπα θα ερθουν μονα τους
Βελτιωνεις την εμφανιση σου, τις γνωσεις σου, τα ενδιαφεροντα σου κτλ, μονο αν σε ευχαριστει και το κανεις για τον εαυτο σου, οχι για να αρεσεις στις γκομενες
Τελος καταγραφεις στο σκληρο δισκο του μυαλου σου (και χωρις δυνατοτητα delete) το : "Aυτος ειμαι, σε οποιες αρεσω, για τις αλλες δεν θα μπορεσω"
Στην ηλικια σου ενα age target θυληκων ειναι μεταξυ 15-35 ετων
 

Xaramofais

Σπαμάρχης
Εγγρ.
8 Σεπ 2024
Μηνύματα
26.001
Like
169.326
Πόντοι
16.131
Δεν είχα ποτέ κοπέλα και έχω εισπράξει τις περισσότερες χυλοπίτες στην πόλη, παρα το γεγονός ξέρω να μιλάω στις κοπέλες.

Υπάρχουν δύο κατευθύνσεις

Η θα πηγαίνω συνέχεια με escorts και απλώς θα κάνω την δουλειά μου, αλλά δεν θα έχω οικογένεια

Η θα τρώω άκυρα από τις κοπέλες, με ότι αυτό σημαίνει για την αυτοπεποίθηση, με στόχο κάποτε να κάνω οικογένεια

Θέλω απόψεις
Θα τρως άκυρα :coffee:
 

Xaramofais

Σπαμάρχης
Εγγρ.
8 Σεπ 2024
Μηνύματα
26.001
Like
169.326
Πόντοι
16.131

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.457
Κριτικές
67
Like
118.865
Πόντοι
39.911
Δεν είχα ποτέ κοπέλα και έχω εισπράξει τις περισσότερες χυλοπίτες στην πόλη, παρα το γεγονός ξέρω να μιλάω στις κοπέλες.

Υπάρχουν δύο κατευθύνσεις

Η θα πηγαίνω συνέχεια με escorts και απλώς θα κάνω την δουλειά μου, αλλά δεν θα έχω οικογένεια

Η θα τρώω άκυρα από τις κοπέλες, με ότι αυτό σημαίνει για την αυτοπεποίθηση, με στόχο κάποτε να κάνω οικογένεια

Θέλω απόψεις
Αδερφέ στήριξε με για να σε κατευθύνω :coffee:
5428.gif
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.545
Like
29.468
Πόντοι
5.506
Ευχαριστώ πάρα πολύ
Απλα σε ενημερωνω πως ο χρηστης τελησταλονε ειδικα στις 2φευγα το βραδυ που εχει τελειωσει το πρωτο μπουκαλι και παει για το δευτερο θα ειναι η καταστροφη σου.
 

prokopis_proikismenos

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Νοε 2009
Μηνύματα
1.926
Κριτικές
10
Like
3.177
Πόντοι
5.595
Δεν είχα ποτέ κοπέλα και έχω εισπράξει τις περισσότερες χυλοπίτες στην πόλη, παρα το γεγονός ξέρω να μιλάω στις κοπέλες.

Υπάρχουν δύο κατευθύνσεις

Η θα πηγαίνω συνέχεια με escorts και απλώς θα κάνω την δουλειά μου, αλλά δεν θα έχω οικογένεια

Η θα τρώω άκυρα από τις κοπέλες, με ότι αυτό σημαίνει για την αυτοπεποίθηση, με στόχο κάποτε να κάνω οικογένεια

Θέλω απόψεις
Ωραίος..... τίποτα από τα δύο, κάπου στο ενδιάμεσο θα είσαι με μια κλίση προς το πρωτο. Δηλαδή και τα πουτανάκια σου θα έχεις ως στανταρ και με τα κορίτσια θα κάνεις παιχνίδι ώσπου κάποια στιγμή θα βρεθεί κάποια και θα βολευτείς. Πάντως τα βασικά θα είναι τα πουτανάκια σου. Γι αυτό μάζευε λεφτά γιατί εκεί θα χαλάσεις πολλά (οχι που με τα κορίτσια δεν θα χαλάσεις αλλά λέμε τώρα... ).
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.551
Like
16.046
Πόντοι
3.556
Καλησπέρα. Ευχαριστώ για τις απόψεις και περιμένω και άλλες. Δίνω παραπάνω στοιχεία είμαι 26, έχω κάνει σεξ πάνω από 10 φορές. Το έχω πολύ με την ομιλία, σήμερα έφαγα τρεις χυλοπίτες, αλλά όλες είπαν ξες κάτι είσαι τέλειο παιδί. Δεν με βλέπουν ερωτικά αυτό είναι το θέμα. Δεν έχω αυτοκίνητο, δεν είμαι χοντρός αλλά και δεν γυμνάζομαι. Απλώς με χαλάει που είμαι μόνος μου και όσο και αν σκέφτομαι ότι πρέπει να πάω σε ειδικό, δεν το γουστάρω. Θέλω κάτι ωραία και δημιουργικό.
«Είσαι τέλειο παιδί αλλά σε βλέπω και γίνομαι υγρή σαν τη Σαχαρα μέσα στο κατακαλόκαιρο»
 

Ωρίων

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2019
Μηνύματα
9.495
Κριτικές
2
Like
32.538
Πόντοι
6.236
Εδώ υπάρχει μία αντίφαση .
Ξέρεις να μιλάς αλλά τρως χυλόπιτες ;

Αν έχεις σωστό λέγειν , μήπως επιλέγεις λάθος στόχους ;

Γενικές αρχές που υποστηρίζουν όλοι οι δάσκαλοι και κόουτς , είναι

1)παίζε με γκόμενες που είναι νέες γνωριμίες, όχι παλιές
2)χτύπα γρήγορα, με το που γίνεται η γνωριμία
3)για να κάνεις γνωριμίες, φρόντιζε να είσαι στα hi σου πάντα , να μετρας
4)για πρώτη συνάντηση κάτι απλό , μη δίνεις επίσημο τόνο , μη δείχνεις ότι είναι σημαντικό για σένα
5)στο πρώτο όχι , δεν ξαναμιλάς στις γκόμενες, σβήνεις και τηλέφωνα
6)με γκόμενες που δεν πηδάς, δεν κάνεις πραγματα που είναι για γυναίκες που έχεις .... ολοκληρώσει !
ΟΧΙ ΤΡΑΠΕΖΙΑ, ΟΧΙ ΘΕΑΜΑΤΑ , ΔΕΝ ΚΕΡΝΑΣ , ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΞΙΑΣ

εννοείται όχι λουλούδια, γλυκά , μαλακίες τα @@ μου
7)όχι κοπλιμέντα για εμφάνιση , ποτέ
8)έχε ένα παραμύθι για το παρελθόν σου με κάθε λεπτομέρεια

ΕΙΧΕΣ ΣΧΕΣΗ .... ΑΥΤΗ ΣΕ ΑΦΗΣΕ ... ΗΤΑΝ ΑΠΙΣΤΗ ... ΕΣΥ ΤΟ ΕΒΛΕΠΕΣ ΣΟΒΑΡΑ ....
ψάχνεις κάτι ... αντίστοιχο ....
9)δεν κάνεις μισογύνικα σχόλια ποτέ
10)δεν δείχνεις διαθέσιμος πάντα ... πρέπει να είσαι πολυάσχολος ....
να αισθανθεί ότι πρέπει να ζοριστεί για να σε έχει ... ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΧΑΡΙΣΜΑ....


Αν μιλάς σωστά και έχεις αυτά κατά νου, είναι απλά θέμα αριθμών.

Θα φας κόσμο .
Αν δε σε ήξερα, θα έλεγα ότι δεν έχεις αφήσει dating coach για dating coach, στο youtube.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom