Νέα

Clubbing @ 90's ..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα easyrider77
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 336
  • Εμφανίσεις 25K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Το χοντρο λες..? στην πορτα του φακτορυ..? το μητσο..?

δεν θυμαμαι πως τον λενε τυπε  , που φοραγε κατι ρομπες μεταξωτες γουνες κτλ , με την βενταλια στο χερι που ηταν ολη την ωρα
 
OP
OP
easyrider77

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146
δεν θυμαμαι πως τον λενε τυπε  , που φοραγε κατι ρομπες μεταξωτες γουνες κτλ , με την βενταλια στο χερι που ηταν ολη την ωρα





Ναι ρε, αυτος ητανε.. με τις πολυχρωμες ρομπες..
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
'95-'96 τον ακουγα.. στο καβο..  μετα ξαναπηγα το '00 και ειχε γινει στρουγκα πλεον..  πηγα και περυσι και δεν μπηκα καν γυρισα και εφυγα..

τωρα γυριζει παντου σαν τη καταρα απο μπαρακι σε κλαμπακι οπου μπορει να μαζεψει κανα φραγκο για τη χασουρα του περυσινου φιασκου.
 
OP
OP
easyrider77

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146
Αφού σου έχω πει για Lizzard, τι να φοβηθώ στο Factory?

Φίλε, με λεσβίες έχω τρομάξει, με πούστηδες όχι. Ειλικρινά.




Περισοτερο απο το mad τον θυμαμαι και +soda οταν ηταν στη μυκονο.. καλο παιδι.
 
OP
OP
easyrider77

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146

squeazy

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2010
Μηνύματα
108
Κριτικές
4
Like
2
Πόντοι
1
Αφού σου έχω πει για Lizzard, τι να φοβηθώ στο Factory?

Φίλε, με λεσβίες έχω τρομάξει, με πούστηδες όχι. Ειλικρινά.

Απιστευτο γελιο στο υπογειο του Factory το οποιο πλεον λειτουργει ως wine bar.  :2funny: :2funny:
 

squeazy

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2010
Μηνύματα
108
Κριτικές
4
Like
2
Πόντοι
1
Τον φελλό τον βγάζουν απ' τα κρασιά ή τον αφαιρούν οι πελάτες;

Πλεον φιλε το βγαζουν από τα κρασια, μεγαλες στιγμες σε αυτό το μαγαζί.....απίστευτο γέλιο και σκηνικά με τους συμπαθείς πούστηδες :rockon:
 
OP
OP
easyrider77

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146
εκανε μαγαζι στη μυκονο για comeback και πηγε απατο.




Πηγα περυσι και ψιλοξενερωσα.. πηγα στον πανορμο για μπανιο και εχει γινει χειροτερα απο τη βουλα.. στο Αη Σωστη  λεω θαχει ησυχια.. αρχιδια .. τα γιδια οι ιταλοι παντου.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Ποιο γατακι θυμαται την τυπισα μπαργουμαν στο μικρο μερσεντες γλυφαδα  :sunglasses:

40d80be4191ff0372efb7dd5101c7226_L.jpg


μουνι που αντεξε στο χρονο , ακομη και τωρα φακαμπολ για πλακα
 

Αλιντισσα

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2011
Μηνύματα
4.082
Κριτικές
2
Like
15
Πόντοι
16
Πηγα περυσι και ψιλοξενερωσα.. πηγα στον πανορμο για μπανιο και εχει γινει χειροτερα απο τη βουλα.. στο Αη Σωστη  λεω θαχει ησυχια.. αρχιδια .. τα γιδια οι ιταλοι παντου.
Γιατί λες γίδια τους Ιταλούς?Δεν φταίνε αυτοί που εσύ επέλεξες την Μύκονο για να ησυχάσεις.Εεεε μα κι εσύ.. :grin:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
Πηγα περυσι και ψιλοξενερωσα.. πηγα στον πανορμο για μπανιο και εχει γινει χειροτερα απο τη βουλα.. στο Αη Σωστη  λεω θαχει ησυχια.. αρχιδια .. τα γιδια οι ιταλοι παντου.

αν δε θες ιταλους δεν πας αυγουστο. και δεν πλησιαζεις ποτε τροπικανα  :grin:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom