Νέα

Clubbing @ 90's ..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα easyrider77
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 336
  • Εμφανίσεις 25K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.495
Πόντοι
36.317
Δωσε goa trance :rockon:
Synrise
 

Fantomass

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2016
Μηνύματα
862
Like
80
Πόντοι
6
[size=15pt]+SODA NEW ERA ALL STAR – UPCOMING EVENT!

Saturday 08 October @ Methodia Art Multispace

Christo Z | G.Pal | Mikele | Ms Lefki | Romylos και με supporting acts από τους Dj Angel και  Dj Fo δίνουμε το πρώτο μας ραντεβού!

Πέντε από τους DJs – θρύλους των dexx που σφράγισαν την μουσική ταυτότητα μιας ολόκληρης εποχής, θεμελίωσαν την ελληνική χορευτική σκηνή και την ανέδειξαν στο θρυλικό club συνεχίζοντας δυναμικά μέχρι σήμερα να ξεσηκώνουν τους clubbers όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε όλο τον κόσμο, στολίζουν το πρώτο roster των +SODA NEW ERA ALL STAR EVENTS .

Οι Christo Z, G.Pal, Mikele, Ms Lefki, Romylos, (με αλφαβητική σειρά) θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους, θα μας ταξιδέψουν μουσικά και ενεργειακά με ηλεκτρονικούς ήχους του αύριο ξαναγράφοντας την ιστορία του Ελληνικού clubbing.

Κωνσταντινουπόλεως 113 & Αγίου όρους, Βοτανικός
[/size]


http://[URL unfurl="true"]www.plussoda.gr/bl/wp-content/uploads/2016/07/8october16partycover-e1475238880267.jpeg[/img[/URL]]




Το ξαναβαζω γιατι χαθηκε με τις παπαριες
[/quote]

ούτε για πλάκα αρχηγέ,τι να πας να κανεις
να δεις ολους τους παλιους γερασμένους; και δεν βλέπω τον Miky (αν και ηταν σε αλλα μαγαζια,Factory πολυ παλια - Umatic) πουθενά,γιατι ετσι; Το Μικελε τον ξερω απο κοντα ,ειναι ατομο που δεν το γουσταρω καθόλου
τελος παντων οσοι πανε ,θα ειναι σαν να βλέπεις τα παλιά μέσα από το φίλτρο του χρόνου που είναι αμείλικτο
 
OP
OP
easyrider77

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146
Φιλε το σκεφτηκα αυτο.. καθολου αδικο δεν εχεις..
 

dopamina

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2014
Μηνύματα
19.867
Like
70
Πόντοι
166
[quote author=Γιάννης Κρητικός  link=topic=201807.msg7192597#msg7192597 date=1475963476]
πιος θα παει γκαζι τορα για ποτακι και μουνακι ?
[/quote]


εγω ψηνομαι για β ψυχιατρικη
 
Εγγρ.
11 Απρ 2016
Μηνύματα
290
Κριτικές
4
Like
17
Πόντοι
1
μεσα μορτι πυ να πουμε ? θα φοραει καπελακι πιρελι και μπλουζα ασπρη σουβλακια ο τελις ιοαννινων 56
 
OP
OP
easyrider77

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146
Το +Soda fernei ton Danny Tenaglia και Way Out West στην Ιερά Οδό το Σάββατο 20 Οκτωβρίου.

That sound to me as great news, mate !!  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:


VTeugMP5_o.jpg
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 199414

Επισκέπτης
Ο Παπαδεας ειχε ψηφισθει καποτε νο1 στην Ελλαδα
 

George_1969

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Νοε 2021
Μηνύματα
176
Κριτικές
49
Like
4.296
Πόντοι
11.461
Καλά ηταν τα 90ς, αλλα με τα επικα 80ς δεν συγκρινονται !!!!

Αυτοκινηση !!!!
Αργοτερα Mercedes και Αgora.

Eναρξη προγραματος 01:30 με Dr. Alban Hello Africa !!!!
 

George_1969

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Νοε 2021
Μηνύματα
176
Κριτικές
49
Like
4.296
Πόντοι
11.461
Καλά ηταν τα 90ς, αλλα με τα επικα 80ς δεν συγκρινονται !!!!

Αυτοκινηση !!!!
Αργοτερα Mercedes και Αgora.

Eναρξη προγραματος 01:30 με Dr. Alban Hello Africa !!!!


Aυτοκινηση 1990 Εναρξη 02:00
ΑGE OF LOVE !!!
The rise of trance :)
Timeless. The best track ever according to Tiesto, και απο το γενικο συνολο. 32 χρονια πριν!! Το ακους και τωρα :)
 
Τελευταία τροποποίηση:

Target 600

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2018
Μηνύματα
882
Like
1.495
Πόντοι
206
Lava bore για τουρίστριες ήταν καλά στα 90s κ absolut πιο παλιά. Αμφότερα Σύνταγμα. Δεν έπαιζε clubbing αλλά top 40s όμως είχε πολύ χορό κ πολύ καμάκι κ πολύ ons. Αν δεν είχε γίνει κάτι μέχρι 2-3 πήγαινα Kalua να ακούσω μουσική τουλάχιστον κ μήπως πετυχω κανα προχωρημένο ελληνακι. Ωραιες εποχές πραγματικά. 80s δεν ξέρω αλλά πιστεύω θα ήταν ακόμα πιο καλά. Βέβαια 90s κατέβηκε ανατολικό μπλοκ οπότε αυτό αντισταθμίζει τα 80s. Στην ουσία κ οι δυο δεκαετίες ήταν καλες. Στη μια έπαιζες φουλ τουρίστριες κ πιο αγνές φάσεις όπως κ οι Ελληνίδες η επόμενη δεκαετία πιο δύσκολες τουρίστριες αλλά πανεύκολες ανατολικές κ πιο προχωρημένες Ελληνίδες. Διαλέγεις κ παίρνεις. Καλό θα ήταν να βάζαμε κ ιστορίες από τα καμάκια που καναμε σε αυτά τα μαγαζια κ τις επιτυχίες μας. Εγώ lava bore το γλωσσόφιλο κ το χούφτωμα ήταν σχεδόν κάθε βράδυ εξασφαλισμένο, δεν το μετρούσαμε επιτυχία καν.
 
OP
OP
easyrider77

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146
επισης, mikee απο δεξια, πρεπει να παιζει ακομα στην ΑΘηνα. παλια καραβανα. factory, umatik, ?blent, καπως ετσι.
τη μουτσουνα τη μεσαια την πηδαγα ανετα, εκτος αν ειναι τραβ. :grin:

Λορένζο (QBASE,Blend) αριστερά, δεξιά Mikee (Factory, Umatic, Blend) και στη μέση η Μαιρούλα η Ζώκου ρε συ (ακου τράβελος :buck2: ) .. θεομούναρος στα νιάτα της .. ακόμη λέει βέβαια .. :rockon::rockon::smiling-face-with-heart-eyes:
 

Συνημμένα

  • 567844553_25256226754006897_8361425245128284901_n.jpg
    567844553_25256226754006897_8361425245128284901_n.jpg
    65,6 KB · Εμφανίσεις: 8
  • Clipboard_11-30-2025_01.jpg
    Clipboard_11-30-2025_01.jpg
    137,7 KB · Εμφανίσεις: 11
  • Adam Beyer Mikee Blend 6-11-2010 (16).jpg
    Adam Beyer Mikee Blend 6-11-2010 (16).jpg
    64,9 KB · Εμφανίσεις: 5
Τελευταία τροποποίηση:

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom