Νέα

Clubbing @ 90's ..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα easyrider77
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 336
  • Εμφανίσεις 25K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
easyrider77

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146
Στο καφενειο απο πανω πηγαινατε για κανα ουζο..  :cheesy:
 
OP
OP
easyrider77

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146
Απεναντι απ το Berlin ειναι ακομη ρε.. στα σκαλακια στο περιπτερο. Καφε ειναι και λεγεται καφενειο.. η εχει κλεισει..? εχω καιρο να περασω..  :grin:
 

pgp74

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2013
Μηνύματα
6.339
Κριτικές
6
Like
24
Πόντοι
66
Απεναντι απ το Berlin ειναι ακομη ρε.. στα σκαλακια στο περιπτερο. Καφε ειναι και λεγεται καφενειο.. η εχει κλεισει..? εχω καιρο να περασω..  :grin:

Τι είπες τώρα!!!!!  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Ανέβαινα τα σκαλιά (ατελείωτα και κάθετα τα γαμημένα) για να πάω για τσιγάρα και ξερνούσα προκαταβολικά την πίσσα. Νομίζω ότι υπάρχει ακόμα.

Είσαι απ' τους παλιούς που θυμούνται και το Lizzard?
 
OP
OP
easyrider77

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146
www.google.gr/search?q=%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B5%CE%B9%CE%BF+%CE%BA%CE%B1%CF%86%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%BF&oq=%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B5%CE%B9%CE%BF+%CE%BA%CE%B1%CF%86%CE%B5&gs_l=serp.1.7.0l5j0i22i30l3j0i22i10i30j0i22i30.336188.342129.0.345661.11.10.0.1.1.0.215.1688.0j9j1.10.0....0...1c.1.47.serp..0.11.1694.cUm2_-mmzwc]θησειο καφενειο[/url]

photo.jpg
 

dark_avenger

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2014
Μηνύματα
150
Like
28
Πόντοι
1
Ποιό clubbing ρε παιδιά... Ο χειμώνας ήταν μόνο Νότης στο rex (για τέλη μιλάω)
 

dark_avenger

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2014
Μηνύματα
150
Like
28
Πόντοι
1
Είδα ότι έγραψε και κάποιος άλλος για μπουζούκια, γι'αυτό.
 

zilberto

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2008
Μηνύματα
177
Κριτικές
2
Like
136
Πόντοι
1
τι ναρκωτικά παίρνεις.... :rockon:
μετα  εφτασαν  οι 12 αρχαιοι ΕΛΛΗΝΕΣ  ΘΕΟΙ, με διαστημοπλοιο....απο το δελτα του Κενταυρου
...μεγαλε...τετοια  δεν επαιρνε ουτε ο Τακης με τους  "κυκλους"....  ακομη κ αυτος εγινε κηριλλεεεεεεεε
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
μετα  εφτασαν  οι 12 αρχαιοι ΕΛΛΗΝΕΣ  ΘΕΟΙ, με διαστημοπλοιο....απο το δελτα του Κενταυρου
...μεγαλε...τετοια  δεν επαιρνε ουτε ο Τακης με τους  "κυκλους"....  ακομη κ αυτος εγινε κηριλλεεεεεεεε

Και όπως έλεγε ένα βράδυ ο Σπύρος,με το βαμμένο/ξυρισμένο μαλλί σε μια κοπέλα στο Άλσος...

-"Μωρή γιατί τα μάτια σου είναι άσπρα"...?  :tooth: :tooth: :tooth:
 

pgp74

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2013
Μηνύματα
6.339
Κριτικές
6
Like
24
Πόντοι
66
Φιλε κατι μου λεει το ονομα.. αλλα συμπαθαμε..  :woldman:  :cheesy:  ποιος τοχε..?  Απ. Παυλου..?

Σωστός είσαι, ένα νεοκλασσικό στην Απ. Παύλου, 100μ. απ' την Ηρακλειδών. Lesbian club, έβγαιναν στο μπαλκόνι και ούρλιαζαν  :s&m_2: :s&m_2: :s&m_2:
 

dark_avenger

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2014
Μηνύματα
150
Like
28
Πόντοι
1
Σωστά μάγκες, εσείς δεν πηγαίνατε μπουζούκια, χαπακωνόσασταν στο αλσος και στο plus soda γι'αυτό προκόψατε. ;)
 
OP
OP
easyrider77

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146
Ρε μαλακες, μην την πεφτετε στον ανθρωπο.. μια κουβεντα ειπε.. Πετραν, οκ αδερφε αραξε.. και κει που λες πηγαιναμε αν καθοτανε.. ολα καλα.  ;)  :thumbsup:  
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom