You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Casa Babylon
- Μέλος που άνοιξε το νήμα ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΡΟΥΧΟΣ
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 562K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
Cervantes
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 1.011
- Κριτικές
- 235
- Like
- 6.520
- Πόντοι
- 21.665
Φιλε πηγαινε απο το μαγαζι κατσε στο μπαρ βγαλε ενα μασουρι λεφτα ακουμπησε τα στον παγκο και προτεινε της να πατε ξενοδοχειο. Θα εχεις και την ησυχια σου..ερωτηση.2η φορα...........ξερει κακεις εαν αυτη η μπαργουμαν η ΙΩΑΝΝΑ ,αν ανεβαινει για πριβε , και μεχρι που το φτανει?
τσεκαρισμενο????Φιλε πηγαινε απο το μαγαζι κατσε στο μπαρ βγαλε ενα μασουρι λεφτα ακουμπησε τα στον παγκο και προτεινε της να πατε ξενοδοχειο. Θα εχεις και την ησυχια σου..
paparoupas
Μέγας
- Εγγρ.
- 12 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 1.425
- Κριτικές
- 13
- Like
- 2.536
- Πόντοι
- 4.420
Ιωάννα.. κολαση.. Δεν πολυκαθεται στο μπαρ, βγαινει και υποδοχη. Χωρις να ξερω προσωπικα, φαινεται να το πηγαινει το γραμματσεκαρισμενο????
Rokko28
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 743
- Κριτικές
- 34
- Like
- 4.025
- Πόντοι
- 8.585
Καινούργια είναι η Ιωάννα?Ιωάννα.. κολαση.. Δεν πολυκαθεται στο μπαρ, βγαινει και υποδοχη. Χωρις να ξερω προσωπικα, φαινεται να το πηγαινει το γραμμα
παλια.....δουλευει μονο καθημερινες............στυλακι ΣΚΟΡΔΑ,δεν νομιζω να κανει κατι στοπριβε,αν και δεν την εχω παρει, καποιοι λενε οτι κανει..........τι να σου πωΚαινούργια είναι η Ιωάννα?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
το θεμα ειναι να μας πει καποιος, εαν την εχει παρει.....Ιωάννα.. κολαση.. Δεν πολυκαθεται στο μπαρ, βγαινει και υποδοχη. Χωρις να ξερω προσωπικα, φαινεται να το πηγαινει το γραμμα
paparoupas
Μέγας
- Εγγρ.
- 12 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 1.425
- Κριτικές
- 13
- Like
- 2.536
- Πόντοι
- 4.420
περισσοτερο εξω ειναι παντως, υποδοχη. Χθες φοραγε και ενα φορεματακι...και ενα τσοκερ κολαση. Μου ρχεται να παω και σημεραΚαινούργια είναι η Ιωάννα?
περισσοτερο εξω ειναι παντως, υποδοχη. Χθες φοραγε και ενα φορεματακι...και ενα τσοκερ κολαση. Μου ρχεται να παω και σημερα
μαλλον την μπερδευεις με την ευα.....εχτες δεν δουλευε η ιωαννα.......εσυ λες αυτη που καθετε τωρα τελευταια συχνα και στη εισοδο.Η ιωαννα ειναι ξανθια, η ευα μελαχροινη.περισσοτερο εξω ειναι παντως, υποδοχη. Χθες φοραγε και ενα φορεματακι...και ενα τσοκερ κολαση. Μου ρχεται να παω και σημερα
paparoupas
Μέγας
- Εγγρ.
- 12 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 1.425
- Κριτικές
- 13
- Like
- 2.536
- Πόντοι
- 4.420
Δικιο εχεις, Ευα την λενε τελικα
αυτη ειναι αγγουρο,δεν κανει τιποτε , και ειναι ευρωρουφηχτρα.Δικιο εχεις, Ευα την λενε τελικα
Rokko28
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 743
- Κριτικές
- 34
- Like
- 4.025
- Πόντοι
- 8.585
Η μελαχρινή μπαργουμαν?αυτη ειναι αγγουρο,δεν κανει τιποτε , και ειναι ευρωρουφηχτρα.
naiΗ μελαχρινή μπαργουμαν?
Rokko28
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 743
- Κριτικές
- 34
- Like
- 4.025
- Πόντοι
- 8.585
Τςςςςςς το κατάλαβα αμέσως απο την περιγραφη ^^αυτη ειναι αγγουρο,δεν κανει τιποτε , και ειναι ευρωρουφηχτρα.


paparoupas
Μέγας
- Εγγρ.
- 12 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 1.425
- Κριτικές
- 13
- Like
- 2.536
- Πόντοι
- 4.420
Η μλκια με το babylon ειναι οτι δεν εχει κανα τραπεζακι να κατσεις. Μονο μπαρ και καναπεδες
Πάνω πηγαίνει ; Για κάνα πριβέ ;Ιωάννα.. κολαση.. Δεν πολυκαθεται στο μπαρ, βγαινει και υποδοχη. Χωρις να ξερω προσωπικα, φαινεται να το πηγαινει το γραμμα
paparoupas
Μέγας
- Εγγρ.
- 12 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 1.425
- Κριτικές
- 13
- Like
- 2.536
- Πόντοι
- 4.420
Σε απλη προταση δε νομιζω να πει ναι. Αν κερασεις, και ξανακερασεις και γλυκαθει, ισως, με φουσκωμενη τιμη. Αλλα αξιζει τοσα?Πάνω πηγαίνει ; Για κάνα πριβέ ;
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 11
- Εμφανίσεις
- 2K
- Απαντήσεις
- 82
- Εμφανίσεις
- 9K
- Απαντήσεις
- 15
- Εμφανίσεις
- 36K
- Απαντήσεις
- 83
- Εμφανίσεις
- 37K
- Απαντήσεις
- 261
- Εμφανίσεις
- 36K