Νέα

Caissa Sexy Queens

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bourdelos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 664
  • Εμφανίσεις 159K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Sandro86

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Αυγ 2018
Μηνύματα
488
Κριτικές
22
Like
2.265
Πόντοι
1.191
Καλα συγνωμη εχασα κατι? 50 ευρω το μικρο(φραπες) και 100 το μεγαλο πριβε(γαμησι) εχει στα στριπ χροοονια τωρα.προσωπικα εχω γαμησει με 100ρικο στο καισσα αρκετες φορες στη μακροχρονη εμπειρια μου στα στριπ.Τωρα δηλαδη τι εγινε και πηγε 150?αυξηθηκε το κοστος στην ενεργεια? ρε ουστ
 

RT103

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
2
Like
2.893
Πόντοι
456
Καλα συγνωμη εχασα κατι? 50 ευρω το μικρο(φραπες) και 100 το μεγαλο πριβε(γαμησι) εχει στα στριπ χροοονια τωρα.προσωπικα εχω γαμησει με 100ρικο στο καισσα αρκετες φορες στη μακροχρονη εμπειρια μου στα στριπ.Τωρα δηλαδη τι εγινε και πηγε 150?αυξηθηκε το κοστος στην ενεργεια? ρε ουστ
Έρχονται από Ουκρανία τα κορίτσια για αυτό
 

economy man

Σπουδαίος
Εγγρ.
30 Δεκ 2012
Μηνύματα
509
Κριτικές
23
Like
1.918
Πόντοι
2.290
Καλα συγνωμη εχασα κατι? 50 ευρω το μικρο(φραπες) και 100 το μεγαλο πριβε(γαμησι) εχει στα στριπ χροοονια τωρα.προσωπικα εχω γαμησει με 100ρικο στο καισσα αρκετες φορες στη μακροχρονη εμπειρια μου στα στριπ.Τωρα δηλαδη τι εγινε και πηγε 150?αυξηθηκε το κοστος στην ενεργεια? ρε ουστ
Τα 150 είναι όντως πολλά
Βασικά πάρα πολλά
 

Αρχοντικος

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2022
Μηνύματα
683
Like
1.290
Πόντοι
206
Είναι όντως ωραία κοπέλα. Έχει προσφέρει γενικά, όχι μόνο σε εξκλούσιβ καταστάσεις. Με 60 εκανε μασάζ στο Σίλβερ στην Νέα Σμύρνη. Και σε δύο παλιότερα ακόμη, ένα σε κάθετη προς Συγγρού και σε ένα μικρό στη Μιχαλακοπούλου. Με 100 φουλ πριβέ όταν χόρευε στο Τόυζ. Μίνιμουμ τα 50 σε κάτι περαστικές εμφανίσεις της επί πανδημίας που είχε κάνει σε στούντιο. Στοματικό πάντα με λάστιχο ωστόσο. Δεν έπαιρνε ψήσιμο για ΄εξτρα όπως την θυμάμαι. Πρόγραμμα καλό αλλά απλό.
Ποιο ηταν το ονοματης στο συλβερ;
 

antony777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2012
Μηνύματα
1.335
Κριτικές
1
Like
2.624
Πόντοι
456
Κοιτάξτε, είναι απλά ο κλασικός τιμοκατάλογος για call-girls στην Ελλάδα. Μέτριας περίπου εμφάνισης 150 ευρώ και οι ακόμα καλύτερες στα 200-250 ευρώ, υπάρχουν όμως και τα 100 ευρώ για μετριότατες. Απλά σε ένα bar πρέπει αν έχεις κατά νου καμιά Ρωσίδα δίμετρη και με πρόσωπο κούκλας να πάρεις και κανένα μπουκάλι. Όμως σε μαγαζιά όπως το Kinky δεν έχεις επιλογή την μια να κάνεις το ένα και την άλλη το άλλο, πρέπει να τηλεφωνήσεις και να κλείσεις μπουκάλι και να δώσεις λεφτά και για χορό. Αλλού σκας μύτη και έχεις κανονίσει ανάλογα με την οικονομική σου επιφάνεια τι θα κάνεις από πιο πριν και το πόσα θέλεις να ξοδέψεις βέβαια. Προσωπικά μου αρέσουν οι πιο ελαστικές φάσεις γιατί έτσι αισθάνομαι πιο ελεύθερος έτσι και γιατί είμαι πιο παλιός, οπότε μου αρέσει λίγο η αίσθηση του κυνηγιού.
 

chicharito

Μέγας
Εγγρ.
9 Οκτ 2014
Μηνύματα
3.343
Κριτικές
24
Like
6.867
Πόντοι
3.666
150αρι και της αλλάζεις τα φώτα
Ποοο .... ρε τι απίστευτη μουναρα γαμαγαμε πριν χρόνια τοτε στη Μιχαλακοπούλου , είχε κάνει θραύση τότε στης Φωτεινής αυτός ο μουναρος !!! Τι λες τώρα ρε ξαναβγήκε στη γύρα αυτός ο μουναρος !!!
 

RT103

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
2
Like
2.893
Πόντοι
456
Ποοο .... ρε τι απίστευτη μουναρα γαμαγαμε πριν χρόνια τοτε στη Μιχαλακοπούλου , είχε κάνει θραύση τότε στης Φωτεινής αυτός ο μουναρος !!! Τι λες τώρα ρε ξαναβγήκε στη γύρα αυτός ο μουναρος !!!
Μουναρος όπως το πες!!!
 

Sandro86

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Αυγ 2018
Μηνύματα
488
Κριτικές
22
Like
2.265
Πόντοι
1.191
Κοιτάξτε, είναι απλά ο κλασικός τιμοκατάλογος για call-girls στην Ελλάδα. Μέτριας περίπου εμφάνισης 150 ευρώ και οι ακόμα καλύτερες στα 200-250 ευρώ, υπάρχουν όμως και τα 100 ευρώ για μετριότατες. Απλά σε ένα bar πρέπει αν έχεις κατά νου καμιά Ρωσίδα δίμετρη και με πρόσωπο κούκλας να πάρεις και κανένα μπουκάλι. Όμως σε μαγαζιά όπως το Kinky δεν έχεις επιλογή την μια να κάνεις το ένα και την άλλη το άλλο, πρέπει να τηλεφωνήσεις και να κλείσεις μπουκάλι και να δώσεις λεφτά και για χορό. Αλλού σκας μύτη και έχεις κανονίσει ανάλογα με την οικονομική σου επιφάνεια τι θα κάνεις από πιο πριν και το πόσα θέλεις να ξοδέψεις βέβαια. Προσωπικά μου αρέσουν οι πιο ελαστικές φάσεις γιατί έτσι αισθάνομαι πιο ελεύθερος έτσι και γιατί είμαι πιο παλιός, οπότε μου αρέσει λίγο η αίσθηση του κυνηγιού
Ναι τυπε αυτες ειναι οι τιμες για κολ γκερλ σωστα το λες ,οχι ομως για στριπ.Βιζιτα στο σπιτι παει να πει οτι σου ερχεται το μωρο delivery και το εχεις μια ωρα και το γαμας 2 φορες.Στο πριβε εχεις ενα γαμησι στον καναπε με διαρκεια 20-30 λεπτα .Εχει μια αλφα διαφορα.
Σε ολα τα νορμαλ στριπ εχει 50 το μικρο και 100 το μεγαλο πριβε(σε μερικα εχει 35 και 70 ευρω αντιστοιχα).Αυτες ειναι αποδεκτες και λογικες τιμες για εμενα.
 

6Y44

Ανώτατος
Εγγρ.
21 Οκτ 2018
Μηνύματα
1.778
Κριτικές
57
Like
6.335
Πόντοι
11.836
Ναι τυπε αυτες ειναι οι τιμες για κολ γκερλ σωστα το λες ,οχι ομως για στριπ.Βιζιτα στο σπιτι παει να πει οτι σου ερχεται το μωρο delivery και το εχεις μια ωρα και το γαμας 2 φορες.Στο πριβε εχεις ενα γαμησι στον καναπε με διαρκεια 20-30 λεπτα .Εχει μια αλφα διαφορα.
Σε ολα τα νορμαλ στριπ εχει 50 το μικρο και 100 το μεγαλο πριβε(σε μερικα εχει 35 και 70 ευρω αντιστοιχα).Αυτες ειναι αποδεκτες και λογικες τιμες για εμενα.

Στο στριπ τα δίνεις μόνο για την καύλα της στιγμής και όχι συνέχεια. Άλλο cg και άλλο στριπ. Το καθένα έχει την γλύκα του :hi:
 

kavlaboy

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουλ 2010
Μηνύματα
515
Like
401
Πόντοι
26
Προτείνω να βάλουμε πλαφόν στις τιμές των πριβέ στα στριπ στα 30 ,πλαφον στα στούντιο 30,πλαφον στα κολ γκερλς στα 30,αυτες ειναι αποδεκτες και λογικες τιμες για εμένα,δε έχω δε βγαίνω μανούλα μου,πρεπει να προσαρμοστούν οι τιμές στη τσέπη μου,ΤΕΛΟΣ
 

RT103

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
2
Like
2.893
Πόντοι
456
Τυπε το ξέρει η Τάνια ότι ανεβάζεις φωτός της με φάτσα απ το Insta ? Την έχεις βγάλει φορά παρτίδα την καυλιαρα ρε εσύ
Τι να κάνω να χαρεί λίγο ο κόσμος με την μουναρα
 

RT103

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
2
Like
2.893
Πόντοι
456
Αν δούλευε η Τανια σε στούντιο με 50ρικο θα ήμουν 2 φορές τη βδομάδα εκεί σίγουρα
 

kavlaboy

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουλ 2010
Μηνύματα
515
Like
401
Πόντοι
26
Αν δούλευε η Τανια με 10ρικο φυλής θα ήμουν 8 φορές τη βδομάδα εκεί σίγουρα
 

maximospapa

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2008
Μηνύματα
207
Like
0
Πόντοι
1
Οι τιμές στο Caissa είναι 150 για μισάωρο, 250 ευρώ σουίτα μια ώρα… όλα τα αλλά που λέτε είναι μαϊμουδιές…
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.391
Like
28.513
Πόντοι
6.256
Οι τιμές στο Caissa είναι 150 για μισάωρο, 250 ευρώ σουίτα μια ώρα… όλα τα αλλά που λέτε είναι μαϊμουδιές…
μισάωρο που και πως ; και πόσο είναι το ... μισάωρο ;
και η σουίτα τι λέει ; και πόσο ... είναι η ώρα σε σουίτα ;;;
 

kavlaboy

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουλ 2010
Μηνύματα
515
Like
401
Πόντοι
26
μισάωρο που και πως ; και πόσο είναι το ... μισάωρο ;
και η σουίτα τι λέει ; και πόσο ... είναι η ώρα σε σουίτα ;;;
Το μισάωρο είναι μισή ώρα με 150 ευρώ,τι να σου πω εγώ αυτό κατάλαβα....μάλλον ακριβά,το στουντιακι 50 μόνο,μην αρχίσουμε τα ίδια....
 
Εγγρ.
31 Δεκ 2012
Μηνύματα
4.878
Κριτικές
754
Like
52.740
Πόντοι
37.612
Το μισάωρο είναι μισή ώρα με 150 ευρώ,τι να σου πω εγώ αυτό κατάλαβα....μάλλον ακριβά,το στουντιακι 50 μόνο,μην αρχίσουμε τα ίδια....
Έτσι είναι.
10€ χορός απλός πίσω αριστερά.
50€ απλό πριβέ επάνω με 15 λεπτά διάρκεια
150€ μισή ώρα πριβέ.
Έτσι μου είπαν χθες που πέρασα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom