Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μόνο λόγια...Είμαι περίεργος. Έχει συναντηθεί κανείς με κανέναν; Ή μόνο λόγια;
Εντάξει. Έστειλα PM σε κάποιους, αν γουστάρουν κανονίζουμε μια από τις επόμενες μέρες.Μόνο λόγια...
Αν υπάρχει σπίτι είναι καλή φάση.Εντάξει. Έστειλα PM σε κάποιους, αν γουστάρουν κανονίζουμε μια από τις επόμενες μέρες.
Αν είναι Αθήνα, πάμε σε χοτέλι ή σπίτι, κάνουμε το χαβαλέ μας και γυρνάμε σπίτι χαμογελαστοί.
Αλλιώς αυτό το thread δεν έχει κανένα νόημα.
οτι και οταν κανονισετε ειμαι και εγω μεσα ....Εντάξει. Έστειλα PM σε κάποιους, αν γουστάρουν κανονίζουμε μια από τις επόμενες μέρες.
Αν είναι Αθήνα, πάμε σε χοτέλι ή σπίτι, κάνουμε το χαβαλέ μας και γυρνάμε σπίτι χαμογελαστοί.
Αλλιώς αυτό το thread δεν έχει κανένα νόημα.
Καιγωεγω μέσα είμαι
Και εγώΟποίος θέλει μαλακια παρέα έχω κάτι στριγκάκια από κάτι ξαδερφες και θείες .. στέλνει μνμ
Ολόκληρη Πάτρα και δεν έχετε ένα τσονταδικο ρε τύπεκανεις πατρα για τσοντα και μαλακια?