Νέα

ΑΤΙΑ - UFO

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Duracell
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 94K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411

Isidoro$

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Δεκ 2021
Μηνύματα
3.228
Κριτικές
21
Like
5.967
Πόντοι
1.346
τι εγινε,εσκασε κατι καινουριο;
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.740
Κριτικές
1
Like
10.124
Πόντοι
3.556
o Avi Loeb βλεπει εξωγηϊνους και κατω απο το κρεβατι του γενικως….τον κραζει το 95% των σοβαρων επιστημονων
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.139
Κριτικές
15
Like
30.968
Πόντοι
7.046
Το επιστημονικό - διαστημικό τμήμα του μπου, θα κάνει νωρίτερα από την ΝΑΣΑ ανακοινώσεις: αύριο όλοι εδώ πρωί, 9:01 ακριβώς.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411
ufo-aliens.gif
 

TOMCRUISE

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Αυγ 2020
Μηνύματα
4.436
Κριτικές
56
Like
26.267
Πόντοι
27.486

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.740
Κριτικές
1
Like
10.124
Πόντοι
3.556

TOMCRUISE

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Αυγ 2020
Μηνύματα
4.436
Κριτικές
56
Like
26.267
Πόντοι
27.486

ririkonav

Ανώτατος
Εγγρ.
2 Απρ 2007
Μηνύματα
6.140
Κριτικές
49
Like
7.103
Πόντοι
11.445

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Μονο που οι Μεξικανοι λενε οτι κανανε DNA test και δεν ηταν ανδρωπινο σε αυτα που βρηκανε :buck2:
τι να σου πω...
όταν το είχα πρωτοδεί έμοιαζε με τσατσόγρια του Μεταξουργείου
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.740
Κριτικές
1
Like
10.124
Πόντοι
3.556
Μονο που οι Μεξικανοι λενε οτι κανανε DNA test και δεν ηταν ανδρωπινο σε αυτα που βρηκανε :buck2:
Ειλικκρινα, τους εχετε τοσο μλκς τους εξωγηϊνους που θα ερχονταν αυτοπροσωπως να δουν τον πλανητη Γη και τους ευγενεις κατοικους του?
το λογικο ειναι να εστελναν σουπερ ρομποτ με ΑΙ , καμουφλαρισμενα ωστε να μην τραβουν τη προσοχηκαι δυο τρια συστηματα αμυνας ενσωματωμενα, σε περιπτωση που συναντησουν τον Τσακ Νορις.
αν και ξερουμε οτι εκει δεν θα ειχαν καμμια ελπιδα.
Για κοιταξτε λοιπον σπιτι για κανενα υποπτο πληκτρολογιο που δεν θυμαστε ποτε το πηρατε ή καμμια καφετιερα που δεν εκανε ποτε καλο εσπρεσσο και ..συμπεριφερεται περιεργα τωρα τελευταια.:undecided-old::confused:
Για ψαχτειτε…
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom