Νέα

Άρης ο Ένας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 46K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)

italaki

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Οκτ 2008
Μηνύματα
7.293
Κριτικές
1
Like
45.866
Πόντοι
5.956
1782329614653.png

WELCOME TO ARIS...
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.461
Κριτικές
207
Like
67.330
Πόντοι
48.917
Νομιζω γίνονται πολλά λάθη στον Άρη διπτι κ ο μπιρτσ κ κ λαρετζακης εινσι μεγάλοι 34 ετών
Ο αντεντοκουμπο τίποτα το ιδιαίτερο
Στην παρούσα φάση δεν βλέπω κάτι αξιόλογο αποτέλεσμα το σπάτουλη
 

italaki

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Οκτ 2008
Μηνύματα
7.293
Κριτικές
1
Like
45.866
Πόντοι
5.956
Νομιζω γίνονται πολλά λάθη στον Άρη διπτι κ ο μπιρτσ κ κ λαρετζακης εινσι μεγάλοι 34 ετών
Ο αντεντοκουμπο τίποτα το ιδιαίτερο
Στην παρούσα φάση δεν βλέπω κάτι αξιόλογο αποτέλεσμα το σπάτουλη
Σιγά σιγά...δε θέλουμε να σας τρομάξουμε...:sunglasses:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.461
Κριτικές
207
Like
67.330
Πόντοι
48.917
Σιγά σιγά...δε θέλουμε να σας τρομάξουμε...:sunglasses:
10 με 15 εκατομμύρια ακούω κ βλέπω μονο γυρολόγους κ δευτερο τρίτους
Η υπόθεση με τον γαλλο της μπορζ ηταν καλη περίπτωση
 

MpaTou3

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαΐ 2025
Μηνύματα
114
Κριτικές
1
Like
361
Πόντοι
21
Νομιζω γίνονται πολλά λάθη στον Άρη διπτι κ ο μπιρτσ κ κ λαρετζακης εινσι μεγάλοι 34 ετών
Ο αντεντοκουμπο τίποτα το ιδιαίτερο
Στην παρούσα φάση δεν βλέπω κάτι αξιόλογο αποτέλεσμα το σπάτουλη
Είναι μονόδρομος το να πληρώσεις υπεραξίες σε Έλληνες όταν η δεξαμενή είναι τόσο περιορισμένη δυστυχώς. Στους ξένους είναι καλές επιλογές θεωρητικά , πήραμε τον MVP του Γιούροκαπ , 3 ευρωλιγκάτους με αρκετό χρόνο συμμετοχής στις ομάδες τους, έναν 25χρονο από το ΝΒΑ και έχουμε και τον Νουά που έδειξε ήδη ότι είναι παιχταράς. Το καλό είναι ότι υπάρχει μπάτζετ και για διορθωτικές κινήσεις μέσα στην σεζόν, νομοτελειακά κάποιος από αυτούς δεν θα μας βγει. Καλά είμαστε , μακάρι να μπορούσαμε να πάρουμε τον Χεζόνια , τον Φαλ και τον Σιλντς , αλλά δεν είναι σε αυτό το επίπεδο η ομάδα ακόμα
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.461
Κριτικές
207
Like
67.330
Πόντοι
48.917
Είναι μονόδρομος το να πληρώσεις υπεραξίες σε Έλληνες όταν η δεξαμενή είναι τόσο περιορισμένη δυστυχώς. Στους ξένους είναι καλές επιλογές θεωρητικά , πήραμε τον MVP του Γιούροκαπ , 3 ευρωλιγκάτους με αρκετό χρόνο συμμετοχής στις ομάδες τους, έναν 25χρονο από το ΝΒΑ και έχουμε και τον Νουά που έδειξε ήδη ότι είναι παιχταράς. Το καλό είναι ότι υπάρχει μπάτζετ και για διορθωτικές κινήσεις μέσα στην σεζόν, νομοτελειακά κάποιος από αυτούς δεν θα μας βγει. Καλά είμαστε , μακάρι να μπορούσαμε να πάρουμε τον Χεζόνια , τον Φαλ και τον Σιλντς , αλλά δεν είναι σε αυτό το επίπεδο η ομάδα ακόμα
Πηρε τον χαρπερ ο αρης?
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.461
Κριτικές
207
Like
67.330
Πόντοι
48.917
Όχι τον Μοκοκα εννοούσα που ήταν MVP των τελικών συγκεκριμένα, φουλ αθλητικός παίχτης
Κ επιτέλους ας γίνει παραχώρηση του αλεξανδρειου στον Άρη ναγινσι κ η επέκταση του πετάλου με άλλες 1000-1500 θέσεις
 

MpaTou3

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαΐ 2025
Μηνύματα
114
Κριτικές
1
Like
361
Πόντοι
21
Κ επιτέλους ας γίνει παραχώρηση του αλεξανδρειου στον Άρη ναγινσι κ η επέκταση του πετάλου με άλλες 1000-1500 θέσεις
Η επέκταση θα γίνει σίγουρα 100% , βγάλανε και εισιτήρια διαρκείας για το καινούργιο πέταλο , 6200 θα πάει η χωρητικότητα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom