Είναι μονόδρομος το να πληρώσεις υπεραξίες σε Έλληνες όταν η δεξαμενή είναι τόσο περιορισμένη δυστυχώς. Στους ξένους είναι καλές επιλογές θεωρητικά , πήραμε τον MVP του Γιούροκαπ , 3 ευρωλιγκάτους με αρκετό χρόνο συμμετοχής στις ομάδες τους, έναν 25χρονο από το ΝΒΑ και έχουμε και τον Νουά που έδειξε ήδη ότι είναι παιχταράς. Το καλό είναι ότι υπάρχει μπάτζετ και για διορθωτικές κινήσεις μέσα στην σεζόν, νομοτελειακά κάποιος από αυτούς δεν θα μας βγει. Καλά είμαστε , μακάρι να μπορούσαμε να πάρουμε τον Χεζόνια , τον Φαλ και τον Σιλντς , αλλά δεν είναι σε αυτό το επίπεδο η ομάδα ακόμα