Αν δεν έκανα αυτό που έχω παραθέσει, δλδ κλείνω και δεύτερη κοπέλα στο μισάωρο με Αριάδνη και κάνω τη δουλειά μου θα ήταν όντως ανόητο. Και έτσι επανέρχομαι στο αρχικό μου σχόλιο, θέλετε Αριάδνη οκ καλώς αλλά κλείστε και δεύτερη call girl και δε θα βγείτε χαμένοι. Αν έρθει η Αριάδνη καλώς, είναι πολύ θετική και σε παρτουζακια θα περάσετε φίνα. Επειδή 8/10 δε θα έρθει έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Και ο καθένας ας πράξει ως επιθυμεί. Πολύ το κουρασαμε και δε πρέπει.
Φιλε επειδή ειναι αρκετα υποτακτική κοίταξε η άλλη κοπελα να παίρνει πρωτοβουλίες αλλιώς σε βλέπω να κάνεις τον σκηνοθέτη. Αν θες λες ποια κοπέλα εννοείς.
Φιλε επειδή ειναι αρκετα υποτακτική κοίταξε η άλλη κοπελα να παίρνει πρωτοβουλίες αλλιώς σε βλέπω να κάνεις τον σκηνοθέτη. Αν θες λες ποια κοπέλα εννοείς.
Γυρνα στο νήμα με Πιατσες και καδους της Ομοινοια βρε μαλακα , φυγε απο εδω βρε Ναυάγιο που μου θες και ανεξάρτητες , Γιωργακο Sperm μην σε ξαναδώ να μπαίνεις να ρωτάς μαλακιες σε νημα που δεν πρόκειται καν να γαμησεις , θα φας μεγάλη φάπα και τσαμπουκά απλα στο λεω .....