Σε μερικες περιπτωσεις αυτο αξιζει να γινει διοτι βλεπουμε οτι μετε ουτε που ασχοληθηκαν αρα πρεπει κι εμειςΡε παιδιά γιατί στραβώνετε ? Προσωπικά έχω κλείσει ραντεβού με κάποια [ όχι επαγγελματία ] και έχουν περάσει δυο χρόνια και ακόμη δεν έχω πάει .Και σε μια άλλη περίπτωση , βγήκα από το σπίτι πριν από 7 χρόνια λέγοντας της ότι πάω σούπερ μάρκετ , και ακόμη δεν έχω γυρίσει πίσω . Συμβαίνουν και αναποδιές και απρόοπτα
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
