Αν δεν έκανα αυτό που έχω παραθέσει, δλδ κλείνω και δεύτερη κοπέλα στο μισάωρο με Αριάδνη και κάνω τη δουλειά μου θα ήταν όντως ανόητο. Και έτσι επανέρχομαι στο αρχικό μου σχόλιο, θέλετε Αριάδνη οκ καλώς αλλά κλείστε και δεύτερη call girl και δε θα βγείτε χαμένοι. Αν έρθει η Αριάδνη καλώς, είναι πολύ θετική και σε παρτουζακια θα περάσετε φίνα. Επειδή 8/10 δε θα έρθει έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Και ο καθένας ας πράξει ως επιθυμεί. Πολύ το κουρασαμε και δε πρέπει.