Νέα

Αριαδνάκι

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 8 άτομα (2 μέλη και 6 επισκέπτες)

Gmate

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουλ 2024
Μηνύματα
147
Like
177
Πόντοι
1
1000018793.jpg

Καλησπέρα μωράκια!!!ζεστή σήμερα ... Τι λέτε να κάνουμε παιχνιδάκια μέσα στο ντουζ...?
Σε περιμένουμε και Θεσσαλονίκη τώρα με τις ζέστες
 

nikosvita314

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Σεπ 2021
Μηνύματα
1.026
Like
1.910
Πόντοι
216
  • Like
Αντιδράσεις: Ar2

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.549
Κριτικές
195
Like
65.009
Πόντοι
48.437

Θησέας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2015
Μηνύματα
303
Κριτικές
8
Like
651
Πόντοι
301
Άνετα top5, αν καταφέρει και το βρει με τον χρόνο θα είναι super.
 

DocUk1985

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2022
Μηνύματα
9
Like
28
Πόντοι
0
σε αντιστοιχη κουβεντα το μακρινο 2022 αλλα ελεγες....να υποθεσουμε οτι ξαφνικα αλλαξες αποψη οσον αφορα τη συμπεριφορα που θα πρεπει να εχουμε ή μηπως εχει συμβει κατι αλλο και βγαζεις τη χολη σου με αυτο το τροπο?
Δεν έχω κάτι καλό να σχολιάσω ως προς τις υπηρεσίες σου. Είναι η συμπεριφορά και η πλήρης ασέβεια στον πελάτη όταν 1. Στήνεις επανειλημμένα και 2. Δεν αλλάζεις ούτε ζητάς συγνώμη. Σε κάθε επαγγελματική σχέση όταν υπάρχει σεβασμός απέναντι στον πελάτη ότι πρόβλημα κι αν παρουσιαστεί διορθώνεται. Όταν κάποιος τόσα χρόνια μετά παραμένει αδιόρθωτος καλύτερα να μη ψάχνει χολες και παγκρέατα αλλά ένα καθρέφτη να κάνει αυτοκριτική μπας και βελτιωθεί λιγάκι. Αυτά . Εγώ μαζί σου όσες φορές εμφανίστηκες (<50%) πέρασα καλά.
 

trelos1989

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2009
Μηνύματα
1.604
Κριτικές
4
Like
4.132
Πόντοι
736
Δεν έχω κάτι καλό να σχολιάσω ως προς τις υπηρεσίες σου. Είναι η συμπεριφορά και η πλήρης ασέβεια στον πελάτη όταν 1. Στήνεις επανειλημμένα και 2. Δεν αλλάζεις ούτε ζητάς συγνώμη. Σε κάθε επαγγελματική σχέση όταν υπάρχει σεβασμός απέναντι στον πελάτη ότι πρόβλημα κι αν παρουσιαστεί διορθώνεται. Όταν κάποιος τόσα χρόνια μετά παραμένει αδιόρθωτος καλύτερα να μη ψάχνει χολες και παγκρέατα αλλά ένα καθρέφτη να κάνει αυτοκριτική μπας και βελτιωθεί λιγάκι. Αυτά . Εγώ μαζί σου όσες φορές εμφανίστηκες (<50%) πέρασα καλά.
Και γιατί το αναφέρεις σε εμένα;
 

DocUk1985

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2022
Μηνύματα
9
Like
28
Πόντοι
0
Και γιατί το αναφέρεις σε εμένα;
Απάντηση είναι βασικά στο σχόλιο. Ας το διαβάσει η ίδια κι ας πράξει όπως πιστεύει. Από το 2022 και μετά με έχει στήσει πάνω από 10 φορές οπότε ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του
 
Τελευταία τροποποίηση:

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.098
Κριτικές
22
Like
17.725
Πόντοι
8.695
Απάντηση είναι βασικά στο σχόλιο. Ας το διαβάσει η ίδια κι ας πράξει όπως πιστεύει. Από το 2022 και μετά με έχει στήσει πάνω από 10 φορές οπότε ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του
Και συνεχίζεις να της ζητάς συνάντηση;
Μήπως είσαι μαζοχας;
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.549
Κριτικές
195
Like
65.009
Πόντοι
48.437
Απάντηση είναι βασικά στο σχόλιο. Ας το διαβάσει η ίδια κι ας πράξει όπως πιστεύει. Από το 2022 και μετά με έχει στήσει πάνω από 10 φορές οπότε ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του
το βγαλαμε το συμπερασμα μαν.
μηπως θες να στο πουμε ή το καταλαβες μονος σου? :coffee:
 

fatos1924

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Απρ 2015
Μηνύματα
182
Κριτικές
20
Like
1.531
Πόντοι
1.071
Απάντηση είναι βασικά στο σχόλιο. Ας το διαβάσει η ίδια κι ας πράξει όπως πιστεύει. Από το 2022 και μετά με έχει στήσει πάνω από 10 φορές οπότε ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του

Το δις εξαμαρτείν.....

Το δεκάκις, βγάζει και λίγο βίτσιο αδερφέ.
 

DocUk1985

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2022
Μηνύματα
9
Like
28
Πόντοι
0
Το δις εξαμαρτείν.....

Το δεκάκις, βγάζει και λίγο βίτσιο αδερφέ.
Αν δεν έκανα αυτό που έχω παραθέσει, δλδ κλείνω και δεύτερη κοπέλα στο μισάωρο με Αριάδνη και κάνω τη δουλειά μου θα ήταν όντως ανόητο. Και έτσι επανέρχομαι στο αρχικό μου σχόλιο, θέλετε Αριάδνη οκ καλώς αλλά κλείστε και δεύτερη call girl και δε θα βγείτε χαμένοι. Αν έρθει η Αριάδνη καλώς, είναι πολύ θετική και σε παρτουζακια θα περάσετε φίνα. Επειδή 8/10 δε θα έρθει έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Και ο καθένας ας πράξει ως επιθυμεί. Πολύ το κουρασαμε και δε πρέπει.
 

Σαλονικιος

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2023
Μηνύματα
1.347
Like
2.930
Πόντοι
456
1000018793.jpg

Καλησπέρα μωράκια!!!ζεστή σήμερα ... Τι λέτε να κάνουμε παιχνιδάκια μέσα στο ντουζ...?
Καλός τη γλύκα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Είναι στις τοπ 3!! Τέλος!μας αρέσει δεν Μας αρέσει!
Αυτό δεν αμφισβητείται όπως και για τα KTM όταν δεν είναι στο μάστορα θερίζουν
 

Thanos2111111

Μέλος
Εγγρ.
3 Οκτ 2025
Μηνύματα
26
Like
42
Πόντοι
0
Νομίζω κάνει μεγάλη πρόοδο! Η Αριάδνη θέλει λίγο υπομονή!αν έρθει όμως !! όλοι ξέρετε ότι περνάμε καλά
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom