Σε περιμένουμε και Θεσσαλονίκη τώρα με τις ζέστες![]()
Καλησπέρα μωράκια!!!ζεστή σήμερα ... Τι λέτε να κάνουμε παιχνιδάκια μέσα στο ντουζ...?
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Αριαδνάκι
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Ariadnaki
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 13K
- Εμφανίσεις 3M
-
- Ετικέτες
- ανεξάρτητη escort ελληνίδα escort
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (7 μέλη και 15 επισκέπτες)
dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.300
- Κριτικές
- 67
- Like
- 117.745
- Πόντοι
- 39.911
Σε περιμένουμε και Θεσσαλονίκη τώρα με τις ζέστες

πολυζωης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 24.200
- Κριτικές
- 2
- Like
- 104.073
- Πόντοι
- 16.131
nikosvita314
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 1.026
- Like
- 1.910
- Πόντοι
- 216
Δηλ κλείνεις ραντεβού το καλοκαίρι κ σου έρχεται τόν χειμώνα; χαχαχαΣημερα ναι! Εχει ζεστη..! Οταν ερθεις εσυ λογικα θα χει χιόνια…
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 17.549
- Κριτικές
- 195
- Like
- 65.009
- Πόντοι
- 48.437
τυπε στο παρον νημα δεν χρησιμοποιουμε λεξεις ταμπουΣε περιμένουμε και Θεσσαλονίκη τώρα με τις ζέστες

εδω δεν ερχεται αθηνα , θα ρθει και θεσσαλονικη?Σε περιμένουμε και Θεσσαλονίκη τώρα με τις ζέστες
Δεν έχω κάτι καλό να σχολιάσω ως προς τις υπηρεσίες σου. Είναι η συμπεριφορά και η πλήρης ασέβεια στον πελάτη όταν 1. Στήνεις επανειλημμένα και 2. Δεν αλλάζεις ούτε ζητάς συγνώμη. Σε κάθε επαγγελματική σχέση όταν υπάρχει σεβασμός απέναντι στον πελάτη ότι πρόβλημα κι αν παρουσιαστεί διορθώνεται. Όταν κάποιος τόσα χρόνια μετά παραμένει αδιόρθωτος καλύτερα να μη ψάχνει χολες και παγκρέατα αλλά ένα καθρέφτη να κάνει αυτοκριτική μπας και βελτιωθεί λιγάκι. Αυτά . Εγώ μαζί σου όσες φορές εμφανίστηκες (<50%) πέρασα καλά.σε αντιστοιχη κουβεντα το μακρινο 2022 αλλα ελεγες....να υποθεσουμε οτι ξαφνικα αλλαξες αποψη οσον αφορα τη συμπεριφορα που θα πρεπει να εχουμε ή μηπως εχει συμβει κατι αλλο και βγαζεις τη χολη σου με αυτο το τροπο?
trelos1989
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 1.603
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.124
- Πόντοι
- 736
Και γιατί το αναφέρεις σε εμένα;Δεν έχω κάτι καλό να σχολιάσω ως προς τις υπηρεσίες σου. Είναι η συμπεριφορά και η πλήρης ασέβεια στον πελάτη όταν 1. Στήνεις επανειλημμένα και 2. Δεν αλλάζεις ούτε ζητάς συγνώμη. Σε κάθε επαγγελματική σχέση όταν υπάρχει σεβασμός απέναντι στον πελάτη ότι πρόβλημα κι αν παρουσιαστεί διορθώνεται. Όταν κάποιος τόσα χρόνια μετά παραμένει αδιόρθωτος καλύτερα να μη ψάχνει χολες και παγκρέατα αλλά ένα καθρέφτη να κάνει αυτοκριτική μπας και βελτιωθεί λιγάκι. Αυτά . Εγώ μαζί σου όσες φορές εμφανίστηκες (<50%) πέρασα καλά.
Απάντηση είναι βασικά στο σχόλιο. Ας το διαβάσει η ίδια κι ας πράξει όπως πιστεύει. Από το 2022 και μετά με έχει στήσει πάνω από 10 φορές οπότε ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα τουΚαι γιατί το αναφέρεις σε εμένα;
Τελευταία τροποποίηση:
gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.098
- Κριτικές
- 22
- Like
- 17.725
- Πόντοι
- 8.695
Και συνεχίζεις να της ζητάς συνάντηση;Απάντηση είναι βασικά στο σχόλιο. Ας το διαβάσει η ίδια κι ας πράξει όπως πιστεύει. Από το 2022 και μετά με έχει στήσει πάνω από 10 φορές οπότε ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του
Μήπως είσαι μαζοχας;
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 17.549
- Κριτικές
- 195
- Like
- 65.009
- Πόντοι
- 48.437
το βγαλαμε το συμπερασμα μαν.Απάντηση είναι βασικά στο σχόλιο. Ας το διαβάσει η ίδια κι ας πράξει όπως πιστεύει. Από το 2022 και μετά με έχει στήσει πάνω από 10 φορές οπότε ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του
μηπως θες να στο πουμε ή το καταλαβες μονος σου?

fatos1924
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 30 Απρ 2015
- Μηνύματα
- 182
- Κριτικές
- 20
- Like
- 1.531
- Πόντοι
- 1.071
Απάντηση είναι βασικά στο σχόλιο. Ας το διαβάσει η ίδια κι ας πράξει όπως πιστεύει. Από το 2022 και μετά με έχει στήσει πάνω από 10 φορές οπότε ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του
Το δις εξαμαρτείν.....
Το δεκάκις, βγάζει και λίγο βίτσιο αδερφέ.
AlexEasyRider
Μέγας
- Εγγρ.
- 3 Ιαν 2016
- Μηνύματα
- 6.403
- Κριτικές
- 12
- Like
- 17.073
- Πόντοι
- 4.546
Καλημέρα αγαπεσ και σήμερα κοντά σας να περάσουμε υπέροχα!!! Χρόνια πολλά !!
Το σήμερα είναι πολυυύ σχετικό μαζί σου αγάπη...
Αν δεν έκανα αυτό που έχω παραθέσει, δλδ κλείνω και δεύτερη κοπέλα στο μισάωρο με Αριάδνη και κάνω τη δουλειά μου θα ήταν όντως ανόητο. Και έτσι επανέρχομαι στο αρχικό μου σχόλιο, θέλετε Αριάδνη οκ καλώς αλλά κλείστε και δεύτερη call girl και δε θα βγείτε χαμένοι. Αν έρθει η Αριάδνη καλώς, είναι πολύ θετική και σε παρτουζακια θα περάσετε φίνα. Επειδή 8/10 δε θα έρθει έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Και ο καθένας ας πράξει ως επιθυμεί. Πολύ το κουρασαμε και δε πρέπει.Το δις εξαμαρτείν.....
Το δεκάκις, βγάζει και λίγο βίτσιο αδερφέ.
Thanos2111111
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Οκτ 2025
- Μηνύματα
- 26
- Like
- 42
- Πόντοι
- 0
Είναι στις τοπ 3!! Τέλος!μας αρέσει δεν Μας αρέσει!
Σαλονικιος
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Φεβ 2023
- Μηνύματα
- 1.347
- Like
- 2.930
- Πόντοι
- 456
Καλός τη γλύκα![]()
Καλησπέρα μωράκια!!!ζεστή σήμερα ... Τι λέτε να κάνουμε παιχνιδάκια μέσα στο ντουζ...?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Αυτό δεν αμφισβητείται όπως και για τα KTM όταν δεν είναι στο μάστορα θερίζουνΕίναι στις τοπ 3!! Τέλος!μας αρέσει δεν Μας αρέσει!
Thanos2111111
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Οκτ 2025
- Μηνύματα
- 26
- Like
- 42
- Πόντοι
- 0
Νομίζω κάνει μεγάλη πρόοδο! Η Αριάδνη θέλει λίγο υπομονή!αν έρθει όμως !! όλοι ξέρετε ότι περνάμε καλά
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 38
- Εμφανίσεις
- 16K
- Απαντήσεις
- 30
- Εμφανίσεις
- 38K
- Απαντήσεις
- 1
- Εμφανίσεις
- 4K
Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο
