Διαγραμμένο μέλος 214948
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Νοε 2021
- Μηνύματα
- 8.867
- Κριτικές
- 20
- Like
- 29.761
- Πόντοι
- 8.346
Βρωμομουνο
θελει και φουλαρι λουη βι η γκαριολα. οξω μωρη τραβα να βαλεις κανα σαλι πανω σου.Μονο τελειωτικό μεσα της βαθεια , τιποτα λιγότερο


θελει και φουλαρι λουη βι η γκαριολα. οξω μωρη τραβα να βαλεις κανα σαλι πανω σου.
αλλα μεγαλη γκαυλα να λεμε αληθειες![]()



ωραια φαση τυπε. και με το ξεραμενο φλοκι απανω θα γυαλιζει σα κεχριμπαρι βαλτικης στον ηλιοθα το επαιρνα το φουλαρι μετα να σκουπιζα τη πουτσα μου απο τα χυσια
και θα της το ξαναβαζα στα μαλλιά
Παρε τα χυσια μου για φυλακτό να μην σε πιάνει το κακο μάτι θα της ελεγα

ωραια φαση τυπε. και με το ξεραμενο φλοκι απανω θα γυαλιζει σα κεχριμπαρι βαλτικης στον ηλιο![]()



Θα σε ερωτευοταν με τη μία.θα το επαιρνα το φουλαρι μετα να σκουπιζα τη πουτσα μου απο τα χυσια
και θα της το ξαναβαζα στα μαλλιά
Παρε τα χυσια μου για φυλακτό να μην σε πιάνει το κακο μάτι θα της ελεγα
Τεράστια καύλα.Πολυ δυνατή ξανθιάθελει και φουλαρι λουη βι η γκαριολα. οξω μωρη τραβα να βαλεις κανα σαλι πανω σου.
αλλα μεγαλη γκαυλα να λεμε αληθειες![]()
Έτσι όπως τινάζει τα μαλλιά, να πας από πίσω της, να της σηκώσεις το φόρεμα και να την γαμήσεις σαν να μην υπάρχει αύριο...
Δεν θα με χάλαγε να ήμουν το ραντεβού των 6 πάντωςΞεκάθαρα φαση τυπου, περιμένω το ραντεβού τον εξι, ευτυχώς που χύνει γρηγορα και θα τον ξεπετάξω στο τσακ μπαμ!

ξεμπερδευε ομως γρηγορα να ερθει σε εμας διανυκτέρευσηΔεν θα με χάλαγε να ήμουν το ραντεβού των 6 πάντως![]()
Κονομήσεις τώρα το καλοκαίρι κ ανοίγεσαι έτσι? Α ρε για σας τους νέους είναι η ζωηξεμπερδευε ομως γρηγορα να ερθει σε εμας διανυκτέρευση
Πω ρε η γαμιολα