Πριν συνεχίσεις είναι αδιάφορο το τι συμπέρασμα θα βγάλει οποιοσδήποτε για μένα και πόσο μάλλον εσύ που πουλάς το κορμί σου για μερικά ευρώ στα γεράματα....ενώ έπρεπε να κάνεις παρέασε κάποιον από τους υπηρέτες του Τουταγχαμών..
Φιλε μου να σου δωσω μια ταπεινη συμβουλη , οσο του απαντατε τοσο πολυ θα γραφει και θα λεει τα δικατου , ο τυπος εχεις συμπτωματα προκτοεγκεφαλικης αναστωμοσης ,οποτε .ΑΠΑΞΙΩΣΗ σε οτι και αν λεει .