Πριν συνεχίσεις είναι αδιάφορο το τι συμπέρασμα θα βγάλει οποιοσδήποτε για μένα και πόσο μάλλον εσύ που πουλάς το κορμί σου για μερικά ευρώ στα γεράματα....ενώ έπρεπε να κάνεις παρέασε κάποιον από τους υπηρέτες του Τουταγχαμών..
Φιλε μου να σου δωσω μια ταπεινη συμβουλη , οσο του απαντατε τοσο πολυ θα γραφει και θα λεει τα δικατου , ο τυπος εχεις συμπτωματα προκτοεγκεφαλικης αναστωμοσης ,οποτε .ΑΠΑΞΙΩΣΗ σε οτι και αν λεει .
Eπιστρέψαμε και πάλι,καλό σας βράδυ,διαθέσιμη έως την Τρίτη,κάτι έτυχε και θα πρέπει να φύγω νωρίτερα απο Αθήνα,και μετά διακοπές,οπότε εκτός όλο τον Ιούλιο,και όλον τον Αύγουστο