Σε λίγο θα ναι πιο πολύ Θεσσαλονίκη από Αθήνα …. Χαλαρώστε λίγο εκεί πάνω ……Άντε και καμιά Θεσ/νικη σιγά σιγά Κυρία... λιώνουμε οι πσυχούλες![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).