το αντιλαμβανομαι...και μαλλον θελετε να με βαλετε και μενα σε αυτην την λισταΚαι δεν είναι ο μόνος....
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
το αντιλαμβανομαι...και μαλλον θελετε να με βαλετε και μενα σε αυτην την λισταΚαι δεν είναι ο μόνος....
Εγώ δεν θέλω να βάλω κανέναν σε καμία λίστα..το αντιλαμβανομαι...και μαλλον θελετε να με βαλετε και μενα σε αυτην την λιστα
εστω η αυρα σας φαινεται οτι μας κανει να σας παρακαλαμε και κανετε μεγαλη ζημιαΕγώ δεν θέλω να βάλω κανέναν σε καμία λίστα..
Η αύρα μου μάλλον κάνει την ζημιά...
Σιγά μην χρειάζεται κλειδιά η Θεά για να μας κλειδώσει... Αν της καυλώσει και σου πει κομμένο απλά το κόβεις... και απλά περιμένεις να σου πει (όταν της καυλώσει πάλι) ελέυθερος....Τόσο απλά...
Τώρα για να μπεις στη λίστα της...δεν είναι απλό...θέλει να ματώσεις γόνατα![]()
Η αύρα σας φτάνει στα πιο μακρινά σημεία της Ελλάδας και μας έχει «καταστρέψει»….. α ρε τυχερέ LBΕγώ δεν θέλω να βάλω κανέναν σε καμία λίστα..
Η αύρα μου μάλλον κάνει την ζημιά...
Πρώτα λέμε καλημέρα στην κυρία και μετά στους μαθητές τηςΚαλημερα και καλή εβδομάδα σε όλα τα πλάσματα της Θεάς μας και στη Θεά μας την ίδια!!!
Τελικά Κυρία θα φύγετε για Θεσσαλονίκη ; Θα σας πρότεινα όχι , γιατί έχει κωλόκαιρο, οπότε καλό θα ταν να μένατε στην Αθήνα. Για σας το λέω ….![]()
Κλασική περίπτωση βλάβης δηλαδή?Για την Κυρία μέχρι και ο Τσάκωνας γίνομαι ….
Χαχαχαχ. Ακριβώς αυτό….. μας έχετε κάνει «ζημιά»Κλασική περίπτωση βλάβης δηλαδή?
Πολύ μεγάλη ζημιάΧαχαχαχ. Ακριβώς αυτό….. μας έχετε κάνει «ζημιά»)