Νέα

Αφέντρα Ίσιδα Καρρά

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα LB
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 4K
  • Εμφανίσεις 682K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 5 άτομα (1 μέλη και 4 επισκέπτες)

noname13

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2023
Μηνύματα
347
Like
844
Πόντοι
81
Φαίνεται ότι προς το παρών μόνο εγώ τολμάω …..;)
 

loo

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαρ 2006
Μηνύματα
644
Κριτικές
3
Like
1.020
Πόντοι
86
Η χτεσινή φωτό ήταν πολύ καλή
Οι σημερινές όχι
 

PaNik14

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
304
Κριτικές
2
Like
917
Πόντοι
81
Εγω μόνο κωλους έχω να επιδείξω
 

Συνημμένα

  • IMG_0644.jpeg
    IMG_0644.jpeg
    299,1 KB · Εμφανίσεις: 119

loo

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαρ 2006
Μηνύματα
644
Κριτικές
3
Like
1.020
Πόντοι
86
Κάτι και από μένα
 

Συνημμένα

  • IMG_20231010_101207.jpg
    IMG_20231010_101207.jpg
    1 MB · Εμφανίσεις: 96
  • IMG_20231010_100955.jpg
    IMG_20231010_100955.jpg
    1,2 MB · Εμφανίσεις: 94
  • IMG_20231010_101705.jpg
    IMG_20231010_101705.jpg
    1,1 MB · Εμφανίσεις: 79
OP
OP
L

LB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.700
Like
4.103
Πόντοι
456
Παρτάκι "ιμπα" είχαμε χτες βράδυ βλέπω :wink::wink:

Καλημέρα στη Θεά και σε όλο το θρεντ.
 

noname13

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2023
Μηνύματα
347
Like
844
Πόντοι
81
Για να δούμε σήμερα …. Θα έχουμε συμμετοχή ….;
 
OP
OP
L

LB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.700
Like
4.103
Πόντοι
456
Αγαπητοί μου θρέντο-φίλοι κρατηστε αναπνοές, ζαρζαβάτια ή ότι άλλο θέλετε.... Σήμερα είχα την τιμή να επισκεφθώ την Κορυφαία Αφέντρα και σαγηνευτικότερη Γυναίκα στο Χ Ω Ρ Ο της!!!!!! Ένα πανέμορφο παλατάκι, highclass με έντονες πινελιές απο την προσωπικότητα της Κυρίας, ευρυχωρότατο, εξοπλισμένο και πεντακάθαρο. Μύριζε καινουργίλα και παντού Ίσιδα.... λες και βρισκόνταν παντού. Ελάχιστα πράγματα απομένουν ακόμα και θα είναι σούπερ κατά την άποψη της Κυρίας. Προσωπικά το βρήκα φανταστικό, αλλά δεν με συμφέρει να επιμένω :cheesy::cheesy::cheesy:.

Αν στα διαμερίματα ή τα ξενοδοχεία η Ίσιδα ήταν χείμμαρος..Στο χώρο της ήταν το κάτι άλλο. Ζεις τη ΙΣΙΔΑ σε περιβάλλον ΊΣΙΔΑ.... Αυτο δεν περιγράφεται. Το διωράκι που κανονίσαμε για σέσσιον... έφυγε νερό. Μετά αράξαμε ήπιαμε το καφεδάκι μας και χαζολογήσαμε. Σε περισσότερες λεπτομέρειες δεν μπαίνω τα έχω πει πάμπολες φορές!! Αρχές του νέου έτους ανεβαίνει προς τα μέρη μας πάλι... με παρέα (έκπληξη) όπως ανέφερε.

Κυρία ευχαριστώ για όλα!!!! Ήταν όλα Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Α!!!!!
 
Τελευταία τροποποίηση:

Spiler

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.335
Κριτικές
10
Like
3.688
Πόντοι
6.495
Αγαπητοί μου θρέντο-φίλοι κρατηστε αναπνοές, ζαρζαβάτια ή ότι άλλο θέλετε.... Σήμερα είχα την τιμή να επισκεφθώ την Κορυφαία Αφέντρα και σαγηνευτικότερη Γυναίκα στο Χ Ω Ρ Ο της!!!!!! Ένα πανέμορφο παλατάκι, highclass με έντονες πινελιές απο την προσωπικότητα της Κυρίας, ευρυχωρότατο, εξοπλισμένο και πεντακάθαρο. Μύριζε καινουργίλα και παντού Ίσιδα.... λες και βρισκόνταν παντού. Ελάχιστα πράγματα απομένουν ακόμα και θα είναι σούπερ κατά την άποψη της Κυρίας. Προσωπικά το βρήκα φανταστικό, αλλά δεν με συμφέρει να επιμένω :cheesy::cheesy::cheesy:.

Αν στα διαμερίματα ή τα ξενοδοχεία η Ίσιδα ήταν χείμμαρος..Στο χώρο της ήταν το κάτι άλλο. Ζεις τη ΙΣΙΔΑ σε περιβάλλον ΊΣΙΔΑ.... Αυτο δεν περιγράφεται. Το διωράκι που κανονίσαμε για σέσσιον... έφυγε νερό. Μετά αράξαμε ήπιαμε το καφεδάκι μας και χαζολογήσαμε. Σε περισσότερες λεπτομέρειες δεν μπαίνω τα έχω πει πάμπολες φορές!! Αρχές του νέου έτους ανεβαίνει προς τα μέρη μας πάλι... με παρέα (έκπληξη) όπως ανέφερε.

Κυρία ευχαριστώ για όλα!!!! Ήταν όλα Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Α!!!!!
Κατέβηκες Αθήνα ρε θηρίο;;; Άντε, μια χαρά πέρασες :)

@Isida kara , προειδοποιώ για καφέ και τουρ του χώρου σου. Όχι τίποτα, έχουμε και την άλλη τη λυσσάρα τη φίλη μας που με ρωτάει αν τον έχω δει ακόμη...
 
Εγγρ.
15 Μαρ 2023
Μηνύματα
1.668
Like
8.256
Κατέβηκες Αθήνα ρε θηρίο;;; Άντε, μια χαρά πέρασες :)

@Isida kara , προειδοποιώ για καφέ και τουρ του χώρου σου. Όχι τίποτα, έχουμε και την άλλη τη λυσσάρα τη φίλη μας που με ρωτάει αν τον έχω δει ακόμη...
Καλημέρα φιλαράκι μου. Εννοείται αφού σε περιμένω.
Την μεγάλη την ενημέρωσες?
 

Spiler

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.335
Κριτικές
10
Like
3.688
Πόντοι
6.495
Καλημέρα φιλαράκι μου. Εννοείται αφού σε περιμένω.
Την μεγάλη την ενημέρωσες?
Όχι, θα της στείλω πιο μετά, αν και κάτι μου λέει ότι θα χρειαστεί εκ νέου και λίγο πιο πριν.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom