Νέα

Αφέντρα Ίσιδα Καρρά

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα LB
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 4K
  • Εμφανίσεις 679K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 5 άτομα (1 μέλη και 4 επισκέπτες)
Εγγρ.
15 Μαρ 2023
Μηνύματα
1.668
Like
8.254

Σήμερα λοιπόν...
Ελάτε να περάσουμε ένα ακομη αξέχαστο βράδυ....


IMG_20231011_174859_834.jpg
 
OP
OP
L

LB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.698
Like
4.103
Πόντοι
456
μην την αγριευεις γιατι δεν σε βλεπω καλα
Φαντάζομαι την έχεις συναντήσει την κ. Ίσιδα.... Καταλαβαίνεις για τι θυλυκό και τι Αφέντρα μιλάμε... Δεν ξέρω αν η περισσότερη καύλα θα είναι στο να την αγριέψω ή να την κατευνάσω...:wink::wink:
 

Spiler

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.335
Κριτικές
10
Like
3.688
Πόντοι
6.495
Φαντάζομαι την έχεις συναντήσει την κ. Ίσιδα.... Καταλαβαίνεις για τι θυλυκό και τι Αφέντρα μιλάμε... Δεν ξέρω αν η περισσότερη καύλα θα είναι στο να την αγριέψω ή να την κατευνάσω...:wink::wink:
Ε, τα θέλει ο κώλος σου κι εσένα... @Isida kara , μήπως να σου έρθω με τον LB κάτω για εκείνο το 3Ι + 3Δ;;; Εγώ απλά θα φροντίσω το μετά το 3Ι + 3Δ... Άντε γιατί μου έχει λείψει και η άλλη γαμώτο κι εσένα σου χρωστάω μια τσιμπιά
 
OP
OP
L

LB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.698
Like
4.103
Πόντοι
456
Ε, τα θέλει ο κώλος σου κι εσένα... @Isida kara , μήπως να σου έρθω με τον LB κάτω για εκείνο το 3Ι + 3Δ;;; Εγώ απλά θα φροντίσω το μετά το 3Ι + 3Δ... Άντε γιατί μου έχει λείψει και η άλλη γαμώτο κι εσένα σου χρωστάω μια τσιμπιά
Ι^3 + Δ^3ακουγεται πιο δελεαστικο...Εσυ απλα φροντισε να συμπληρωσουν τις θερμιδες που θα καψουνε :cheesy::cheesy:
 

Spiler

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.335
Κριτικές
10
Like
3.688
Πόντοι
6.495
Ι^3 + Δ^3ακουγεται πιο δελεαστικο...Εσυ απλα φροντισε να συμπληρωσουν τις θερμιδες που θα καψουνε :cheesy::cheesy:
Χαχαχαχα, πρόσεχε τι εύχεσαι!!! Αυτό μόνο έχω να πω... Όσο για τις θερμίδες, μην ανησυχείς, έχουν γνώση οι φύλακες, το πολύ πολύ κάποιος να κάνει και το πιάτο στο τέλος...
 

ffsub

Μέλος
Εγγρ.
26 Αυγ 2021
Μηνύματα
55
Like
208
Πόντοι
20
Στο πνεύμα των πρόσφατων tasks της Κυρίας προς διάφορους δε μπόρεσα να μη σκεφτώ το επόμενο group λόγω ονόματος.
Παραθέτω κι εγώ λοιπόν τον μουσικό οβολό μου στο thread...Την αλληλεγγύη μου στους δοκιμαζόμενους (συν)ισιδιστές.

 
OP
OP
L

LB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.698
Like
4.103
Πόντοι
456
Χαχαχαχα, πρόσεχε τι εύχεσαι!!! Αυτό μόνο έχω να πω... Όσο για τις θερμίδες, μην ανησυχείς, έχουν γνώση οι φύλακες, το πολύ πολύ κάποιος να κάνει και το πιάτο στο τέλος...
Με μεγαλη μου ευχαριστηση....εξαρταται το χρωμα του πιατου βεβαια...Εξαλλου σε μια πεταχτη που ειχα κανει αθηνα....μονο το πορτατιφ δεν με εβαλε να κανω...και αυτο γτ ειχαμε καψει ενα παρομοιο σε τουρ της εδω πανω και το θεωρησε γρουσουζια:cheesy::cheesy::cheesy:
 

Spiler

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.335
Κριτικές
10
Like
3.688
Πόντοι
6.495
Με μεγαλη μου ευχαριστηση....εξαρταται το χρωμα του πιατου βεβαια...Εξαλλου σε μια πεταχτη που ειχα κανει αθηνα....μονο το πορτατιφ δεν με εβαλε να κανω...και αυτο γτ ειχαμε καψει ενα παρομοιο σε τουρ της εδω πανω και το θεωρησε γρουσουζια:cheesy::cheesy::cheesy:
Εγώ πλέον νίπτω τας χείρας μου εις το αίμα τούτου του αθώου σκλάβου... @Isida kara , κάντον ότι θέλεις, όταν είναι απλώς πες μου που να τοποθετήσω τα αρνιά...
 
OP
OP
L

LB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.698
Like
4.103
Πόντοι
456
Εγώ πλέον νίπτω τας χείρας μου εις το αίμα τούτου του αθώου σκλάβου... @Isida kara , κάντον ότι θέλεις, όταν είναι απλώς πες μου που να τοποθετήσω τα αρνιά...
Μπελαλουδικο συτο το τσαστιτι τελικα...Κυρια Ειστε σιγουρη πως με εχετε για τασκ τσαστιτυ και οχι θυσια στους Θεους....:cheesy::cheesy:

και η πλακα ειναι οτι ολο αυτο συμβαινει επειδη ετυχε εκεινη τη μερα να ειχατε απλα κεφια... Που και να μην ειχατε δλδ...:cheesy:

ΥΓ Σας λατρευω
 
Τελευταία τροποποίηση:

Spiler

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.335
Κριτικές
10
Like
3.688
Πόντοι
6.495
Μπελαλουδικο συτο το τσαστιτι τελικα...Κυρια Ειστε σιγουρη πως με εχετε για τασκ τσαστιτυ και οχι θυσια στους Θεους....:cheesy::cheesy:
Αφού μόνος σου πας και λες από γεωμετρικό σε εκθετικό βαθμό, ποιος σου φταίει μετά;;;
 
  • Αγάπη
Αντιδράσεις: LB

xnick

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2019
Μηνύματα
247
Like
347
Πόντοι
21
Μπελαλουδικο συτο το τσαστιτι τελικα...Κυρια Ειστε σιγουρη πως με εχετε για τασκ τσαστιτυ και οχι θυσια στους Θεους....:cheesy::cheesy:

και η πλακα ειναι οτι ολο αυτο συμβαινει επειδη ετυχε εκεινη τη μερα να ειχατε απλα κεφια... Που και να μην ειχατε δλδ...:cheesy:

ΥΓ Σας λατρευω
κανονικα επρεπε να στο κλειδωσει πριν φυγει και να εχει το κλειδι αυτη μαζι της
 
OP
OP
L

LB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.698
Like
4.103
Πόντοι
456
κανονικα επρεπε να στο κλειδωσει πριν φυγει και να εχει το κλειδι αυτη μαζι της
οπως πιθανον γνωριζεις ή εχεις αντληφθει....τπτ με την κ.Ισιδσ δεν γινεται κσνονικα και συμβατικα....Σου κλειδωνει τοσο το μυαλο που ξερει οτι θα υπακουσεις... ΑΙ. Artif-isida Intelligence
 

xnick

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2019
Μηνύματα
247
Like
347
Πόντοι
21
οπως πιθανον γνωριζεις ή εχεις αντληφθει....τπτ με την κ.Ισιδσ δεν γινεται κσνονικα και συμβατικα....Σου κλειδωνει τοσο το μυαλο που ξερει οτι θα υπακουσεις... ΑΙ. Artif-isida Intelligence
αφου σου εδωσε το ελευθερο οταν εχεις καυλες να βαζεις δαχτυλο παλι καλα
 
OP
OP
L

LB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.698
Like
4.103
Πόντοι
456
αφου σου εδωσε το ελευθερο οταν εχεις καυλες να βαζεις δαχτυλο παλι καλα
Εμμμ που το πας αυτό! Εχει εξαιρετικές εμπνεύσεις η Κυρία. Κίνηση "ματ". Αν και είναι πολύ αυταρχική, ορισμένες φορές χαλαρώνει και γίνεται λιγότερο σκληρή με τους "υπό" της. Άσε σου λέω.... άλλο να τα βλέπεις και να τα διαβάζεις και άλλο να τα ζεις!!
 

xnick

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2019
Μηνύματα
247
Like
347
Πόντοι
21
Εμμμ που το πας αυτό! Εχει εξαιρετικές εμπνεύσεις η Κυρία. Κίνηση "ματ". Αν και είναι πολύ αυταρχική, ορισμένες φορές χαλαρώνει και γίνεται λιγότερο σκληρή με τους "υπό" της. Άσε σου λέω.... άλλο να τα βλέπεις και να τα διαβάζεις και άλλο να τα ζεις!!
να δω πως θα αντεξεις τοσο καιρο αχυστος
 

Spiler

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.335
Κριτικές
10
Like
3.688
Πόντοι
6.495
Εμμμ που το πας αυτό! Εχει εξαιρετικές εμπνεύσεις η Κυρία. Κίνηση "ματ". Αν και είναι πολύ αυταρχική, ορισμένες φορές χαλαρώνει και γίνεται λιγότερο σκληρή με τους "υπό" της. Άσε σου λέω.... άλλο να τα βλέπεις και να τα διαβάζεις και άλλο να τα ζεις!!
Εγώ το ξαναλέω, τα θέλει ο πωπουδάκος σου... Μη μου πεις ότι δε σε προειδοποίησα...

@Isida kara , μήπως να πάρει παράταση μέχρι την μεθεπόμενη φορά που θα ανέβεις η τιμωρία του, και την επόμενη απλά να κλειδωθεί μια και καλή με prince albert;
 
OP
OP
L

LB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.698
Like
4.103
Πόντοι
456
Εγώ το ξαναλέω, τα θέλει ο πωπουδάκος σου... Μη μου πεις ότι δε σε προειδοποίησα...

@Isida kara , μήπως να πάρει παράταση μέχρι την μεθεπόμενη φορά που θα ανέβεις η τιμωρία του, και την επόμενη απλά να κλειδωθεί μια και καλή με prince albert;
Εσυ όλο προειδοποιείς και όλο ιδέες βάζεις :cheesy::cheesy:.
Πιστεύω ότι η Κυρία τα αγαπάει τα πλασματα της και μόλις ξεκαυλωσει με το τασκ θα με ελευθερώσει.
 
Εγγρ.
15 Μαρ 2023
Μηνύματα
1.668
Like
8.254
να δω πως θα αντεξεις τοσο καιρο αχυστος
Τον προετοιμάζω για χυσαποθήκη....
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Εσυ όλο προειδοποιείς και όλο ιδέες βάζεις :cheesy::cheesy:.
Πιστεύω ότι η Κυρία τα αγαπάει τα πλασματα της και μόλις ξεκαυλωσει με το τασκ θα με ελευθερώσει.
Καλό Πάσχα σε βλέπω πλάσμα μου..
 
  • Ουάου
Αντιδράσεις: LB

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom