Νέα

Αφέντρα Ίσιδα Καρρά

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα LB
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 4K
  • Εμφανίσεις 679K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Spiler

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.335
Κριτικές
10
Like
3.688
Πόντοι
6.495
Όχι καλέ... ο αγαπημένος μου φίλος, που μου φτιάχνει κατι μαστίγια...
άλλο οι φίλοι σου που φτιάχνουν μαστίγια, κι άλλο η κοινή μας φίλη που θα σε βοηθήσει να τεστάρεις τα μαστίγια του φίλου σου :wink:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Μηπως να κοιταξω για αναβολη στρατευσης ... σιγα σιγα..:cheesy::cheesy:....


λιποτάκτης;;; κανόνισε την πορεία σου, θα αμολύσω τις τίγρεις
 
OP
OP
L

LB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.698
Like
4.103
Πόντοι
456
άλλο οι φίλοι σου που φτιάχνουν μαστίγια, κι άλλο η κοινή μας φίλη που θα σε βοηθήσει να τεστάρεις τα μαστίγια του φίλου σου :wink:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


λιποτάκτης;;; κανόνισε την πορεία σου, θα αμολύσω τις τίγρεις
για φανταρακι ξεκινησα και επεσα σε εκπαιδευτρια για ΟΥΚ....:cheesy:
 

Spiler

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.335
Κριτικές
10
Like
3.688
Πόντοι
6.495
για φανταρακι ξεκινησα και επεσα σεψεκπαιδευτρια για ΟΥΚ....:cheesy:
δεν ήξερες, δε ρώταγες; μετά την απομάκρυνση από την κατάταξη, ουδέν λάθος αναγνωρίζετε αγαπητέ μου, τώρα θα χρειαστεί να υποστείς την εκπαίδευση μέχρι τέλους
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: LB
OP
OP
L

LB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.698
Like
4.103
Πόντοι
456
δεν ήξερες, δε ρώταγες; μετά την απομάκρυνση από την κατάταξη, ουδέν λάθος αναγνωρίζετε αγαπητέ μου, τώρα θα χρειαστεί να υποστείς την εκπαίδευση μέχρι τέλους
κανα βισμα να φιδιασω σε κανα φυλακιο δεν παιζει....:sunglasses::sunglasses:
 

Spiler

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.335
Κριτικές
10
Like
3.688
Πόντοι
6.495
κανα βισμα να φιδιασω σε κανα φυλακιο δεν παιζει....:sunglasses::sunglasses:
με καλή διαγωγή, όλα θα πάνε καλά, μη φοβάσαι :wink:

στην καλύτερη, θα σε βάλουμε να ζεσταίνεις τα πόδια της, στη χειρότερη, χμμμμ... :wink:
 

Spiler

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.335
Κριτικές
10
Like
3.688
Πόντοι
6.495
Αυτό.... θα του βγάλω το δέρμα να κάνουμε κάλτσες
όχι ρε συ, δερμάτινες κάλτσες είναι πασσέ, προτείνω ξύρισμα γουλί και δημιουργία μάλλινων για τα ποδαράκια σου
 
OP
OP
L

LB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.698
Like
4.103
Πόντοι
456
Αυτό.... θα του βγάλω το δέρμα να κάνουμε κάλτσες
απο ενα chastity challenge task.....ξεκινησαμε
...κσι φτασαμε στο γδαρσιμο σε 2 μερες.....κλαιωωωω

θα παω μεχρι το περιπτερο να παρω τσιγαρα....δεν θα αργησω :cheesy::cheesy::cheesy:
 

Spiler

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.335
Κριτικές
10
Like
3.688
Πόντοι
6.495
απο ενα chastity challenge task.....ξεκινησαμε
...κσι φτασαμε στο γδαρσιμο σε 2 μερες.....κλαιωωωω

θα παω μεχρι το περιπτερο να παρω τσιγαρα....δεν θα αργησω :cheesy::cheesy::cheesy:
κάτι μου λέει ότι φταίνε κάτι τραπεζώματα που τις έκανα στη Θεσσαλονίκη και τσάκιζε κάτι μπιφτέκια... ρε μπας και είναι βαμπίρ και μας το κρύβει;;;;
 
OP
OP
L

LB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.698
Like
4.103
Πόντοι
456
κάτι μου λέει ότι φταίνε κάτι τραπεζώματα που τις έκανα στη Θεσσαλονίκη και τσάκιζε κάτι μπιφτέκια... ρε μπας και είναι βαμπίρ και μας το κρύβει;;;;
Να γινεις "υπο" της κ. Ίσιδας μου λεγάνε, ωραία θα περάσεις, σαν διακοπές θα είναι:cheesy::cheesy::cheesy:
 

Spiler

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.335
Κριτικές
10
Like
3.688
Πόντοι
6.495
Να γινεις "υπο" της κ. Ίσιδας μου λεγάνε, ωραία θα περάσεις, σαν διακοπές θα είναι:cheesy::cheesy::cheesy:
Βρε συ, μια χαρά παιδί είναι η Ίσιδα, κι απ' όσο ξέρω, σε προσέχει και σε φροντίζει με τον καλύτερο τρόπο κάθε φορά που είναι επάνω. Μην κοιτάς που είναι λίγο αιμοβόρα, κάτι αρνάκια που τσάκισε της βγάλανε το Βελιγκέκα από μέσα της
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom