Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
δεν περνάει η ώρα με τίποτα!!τώρα!!!!!!σύντομαΔε μας φτιάχνεις με καμία φωτό εδώ πρώτα; καύλαΈλα παραπονιάρη μου, θα το φτιάξουμε... Στο υπόσχομαι!οχι τιποτα αλλο εμεις οι δεσμευμενοι δεν μπορουμε να κανονίζουμε οποτε και οποια στιγμη θελουμε![]()
![]()
![]()


Η πρόταση υπάρχει, κουμπάρος υπάρχει. Τι άλλο μένει;κρατάω κ τίποτα για τον γάμο ...Νομίζω αισθάνομαι υγρασία....
Αυτό το κωλαρακι σου μουρλια είναι....![]()
Αλλά δεν ε;![]()
ποιά πρόταση;; είπαμε!! μονομαχίαΗ πρόταση υπάρχει, κουμπάρος υπάρχει. Τι άλλο μένει;κρατάω κ τίποτα για τον γάμο ...Νομίζω αισθάνομαι υγρασία....
Αυτό το κωλαρακι σου μουρλια είναι....![]()
Αλλά δεν ε;![]()

Όρισε ημέρα και τοποθεσία. Τα άρματα είναι έτοιμα!!!!ποιά πρόταση;; είπαμε!! μονομαχίαΗ πρόταση υπάρχει, κουμπάρος υπάρχει. Τι άλλο μένει;κρατάω κ τίποτα για τον γάμο ...Νομίζω αισθάνομαι υγρασία....
Αυτό το κωλαρακι σου μουρλια είναι....![]()
Αλλά δεν ε;![]()
![]()
Απο το στόμα σου και στης ΘΕΑΣ ( σε εσενα δηλαδη) το αυτι . . .Έλα παραπονιάρη μου, θα το φτιάξουμε... Στο υπόσχομαι!οχι τιποτα αλλο εμεις οι δεσμευμενοι δεν μπορουμε να κανονίζουμε οποτε και οποια στιγμη θελουμε![]()


ε τότε θα την κλέψω και θα πάμε σε κανένα βουνόΡεμαλια το νου σας . . . κατω τα χερια απο το κοριτσι , ειναι λογοδοσμενη με εμενα![]()
![]()
![]()
ε τότε θα την κλέψω και θα πάμε σε κανένα βουνόΡεμαλια το νου σας . . . κατω τα χερια απο το κοριτσι , ειναι λογοδοσμενη με εμενα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Όχι βουνό ρε φίλε. Το κορίτσι είναι για Monte Carlo κλπ...ε τότε θα την κλέψω και θα πάμε σε κανένα βουνόΡεμαλια το νου σας . . . κατω τα χερια απο το κοριτσι , ειναι λογοδοσμενη με εμενα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
θα βρω τον τρόπο.....ε τότε θα την κλέψω και θα πάμε σε κανένα βουνόΡεμαλια το νου σας . . . κατω τα χερια απο το κοριτσι , ειναι λογοδοσμενη με εμενα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Τι sms θα στειλεις;
τώρα!!!!!!σύντομαΔε μας φτιάχνεις με καμία φωτό εδώ πρώτα; καύλαΈλα παραπονιάρη μου, θα το φτιάξουμε... Στο υπόσχομαι!οχι τιποτα αλλο εμεις οι δεσμευμενοι δεν μπορουμε να κανονίζουμε οποτε και οποια στιγμη θελουμε![]()
![]()
![]()
έχει καπου τηλεφωνο η μελίνα ή με pm το ζητάμε;
Μόνο μηνύματα (το κινητό είναι μόνιμα αθόρυβο) 6987417586έχει καπου τηλεφωνο η μελίνα ή με pm το ζητάμε;