ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 26 Ιαν 2016
- Μηνύματα
- 27.967
- Κριτικές
- 49
- Like
- 26.343
- Πόντοι
- 24.596
ναι αλλα 24/7 εδω μεσα εισαι τυπεΠολυ χαμηλο το επιπεδο εδω μεσα πολυ luben φαση
ναι αλλα 24/7 εδω μεσα εισαι τυπεΠολυ χαμηλο το επιπεδο εδω μεσα πολυ luben φαση
ναι αλλα 24/7 εδω μεσα εισαι τυπεΠολυ χαμηλο το επιπεδο εδω μεσα πολυ luben φαση![]()
το καινουργιο σωστο
ναι ενω τωρα που το αλλαξε ειναι σωστοτο καινουργιο σωστο
τώρα το άλλαξες, πριν είχες βάλει άλλο
ναι αλλα 24/7 εδω μεσα εισαι τυπεΠολυ χαμηλο το επιπεδο εδω μεσα πολυ luben φαση![]()
χοντρο τύπε![]()



ναι ενω τωρα που το αλλαξε ειναι σωστοτο καινουργιο σωστο
τώρα το άλλαξες, πριν είχες βάλει άλλο![]()
![]()
![]()
Σοβαροτατος τυπε ,τους χαιδευαν ολο τον καιρο ,μερικοι κι αφου εβαψαν τα χερια τους με αιμα.
Ρε τύπε είσαι σοβαρός; τι δουλειά έχουν οι Σαμαράς, Πορτοσάλτε, Μπογδάνος και Γεωργιάδης με τους Χρυσαυγίτες; Τόση μαλακία σας δέρνει πια;
το καινουργιο σωστο
τώρα το άλλαξες, πριν είχες βάλει άλλο
Μην ακους οτι ναναι ,αυτοι δικαστηκαν με τον τρομονομο,αλλες ποινες εκει.Το νεοφιλελέ τσιράκι δεν μας εξηγεί ΠΩΣ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ, τόσα χρόνια , δεν τους έπιαναν , όταν τα βίντεο τους κυκλοφορούν τόσο εύκολα. Υπάρχει φήμη ότι ο Μιχαλολιάκος πληρωνόταν από την ΕΥΠ (κομμουνιστική ΕΥΠ φαντάζομαι), έχει κυκλοφορήσει και το ανάλογο έγγραφο, αλλά η φήμη ελέγχεται ως αναληθής.
Και επειδή αυτός και ο centrino παρουσιάζονται ως φιλελεύθεροι, υπέρμαχοι της Δημοκρατίας, ας δούμε το πρότυπό τους τη Μάγκι σε τρυφερό ενσταντανέ με τον δικτάτορα - φασίστα Πινοσέτ , ο οποίος την είχε εικόνισμα.
www.independent.co.uk/voices/comment/tories-have-forgotten-thatcher-wasn-t-just-terrorist-sympathiser-close-friends-one-10507850.html]Η Θάτσερ στηρίζει τον Πινοσέτ που ανέτρεψε το δημοκρατικό πολίτευμα[/url]
Πάμε παρακάτω ( δανεισμένο από twitter) :
Μερικές συγκρίσεις…
Ο Μαζιώτης χωρίς να έχει χύσει αίμα έφαγε ισόβια. Ο Κασιδιάρης 13 χρόνια.
Οι της ΣΠΦ, χωρίς νεκρό έβγαλαν άπειρα χρόνια μέσα αντίστοιχα.
Ο Θεοφίλου που αθωώθηκε έκατσε μέσα 5,5 χρόνια. Ο Σίμος Σεισίδης ακόμα χειρότερα. Ο Μιχαλολιάκος δεν θα φτάσει τα 5.
Η καθαρίστρια με το πλαστό πτυχίο έφαγε 10 χρόνια. Η Ζαρούλια 6.
Η Ηριάννα έβγαλε έναν χρόνο φυλακή. Ο Μίχος ούτε μέρα.
Για την απόπειρα ανθρωποκτονίας στους Αιγύπτιους ψαράδες οι ΧΑίτες έφαγαν 3 χρόνια. Για τα σπασμένα τζάμια στα διόδια του Κιάτου τα μέλη του Ρουβίκωνα έφαγαν 3,5
…κι αν τελικά δεν δώσουν αναστολή ποινής στους Χαίτες μέχρι το εφετείο.
Να μην ξεχάσουμε την εμπιστοσύνη στην αστική δικαιοσύνη…
+ Για την απόπειρα ληστείας στο βελβεντό οι τρεις 20χρονοι αναρχικοί έφαγαν απο 16 χρόνια και ενώ ο Ν. Ρωμανός είχε φάει άπειρο ξύλο από την αντιτρομοκρατική (υπόθεση photoshop), είχε τα αρχίδια να φωνάξει "Ζήτω η Αναρχία ρε κουφάλες" και να φτύσει τους δημοσιογράφους , αντί να πει ότι ντύθηκε για πλάκα στις απόκριες ληστής.
Και μια τελευταία ερώτηση : αν υποθέσουμε ότι κατά τον Μπογδάνο και τους συμπαθούντες του υπάρχουν αριστεροί και δεξιοί φασίστες, πως γίνεται να έχουν φάει όλοι αυτοί πέσιμο μόνο από τους "αριστερούς φασίστες" και ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ από τους δεξιους;
Μήπως γιατί είναι φιλαράκια;
Ο μπετόβλακας ο Καρανίκας είναι τύπε η "συγκεκριμένη"; Γιατί αυτό με τα κλάσματα και τα ποσοστά που το 3 είναι μεγαλύτερο του 5 μόνον αυτό το βλήμα και άλλος ένας μεγάλος το έχει καταφέρει εδώ μέσα.Τα 3/5 του 13 ποσο ειναι ρε μεγαλε ; Τυχαινει να ειναι οικονομολογος η συγκεκριμένη
Και ενας ανθρωπος να ψηφισει, εγκυρες ειναιΕγω πιστευω οτι η Βουλη του 2023 θα εχει μονο τεσσερα κομματα.
Και κανα 70% αποχή στις εκλογές
Βασικά πόσο θέλει για να βγουν άκυρες;
Ντροπη ρε τύπε, επιμενεις κιολας?Τα 3/5 του 13 ποσο ειναι ρε μεγαλε ; Τυχαινει να ειναι οικονομολογος η συγκεκριμένη
Θα γυρισουμε και ΘΑ ΤΡΕΜΕΙ Η ΓΗ!
Υποθετω η οικονομολογος Βικουλα θα εχει κατεβασει την αναρτηση αυτη, γελανε και τα πομολα
το καινουργιο σωστο
Τωρα τα ορφανα του μιχαλολιακου σε πιο κομμα θα πανε ;
Τους ψηφοφορους εννοεις?
Μα στη ΝΔ φυσικα.
Πού ειναι το προβλημα?
Δεν υπαρχουν μη ευπροσδεκτες ψηφοι.
Ετσι δεν λεγατε το 2015?
Τωρα τα ορφανα του μιχαλολιακου σε πιο κομμα θα πανε ;
Τους ψηφοφορους εννοεις?
Μα στη ΝΔ φυσικα.
Πού ειναι το προβλημα?
Δεν υπαρχουν μη ευπροσδεκτες ψηφοι.
Ετσι δεν λεγατε το 2015?
Μπερδεύει ο Άλεξ αυτό που θέλει να γίνει με αυτό που θα γίνει .
Άλεξ ... έχουμε εκλογές συλλόγων τον άλλο μήνα !