You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Έργα και Ημέρες της νεοφασιστικής/ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης «Χρυσή Αυγή»
- Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 131K
- Εμφανίσεις 4M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 52 άτομα (0 μέλη και 52 επισκέπτες)
alex71
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 154.287
- Κριτικές
- 1
- Like
- 32.315
- Πόντοι
- 8.006
Aπό την συγκεκριμένη πρέπει να αφαιρεθεί το δικαίωμα ψήφου.Η Μαλακισμενη της ημερας!!!!![]()
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.516
- Like
- 29.449
- Πόντοι
- 5.506
Τωρα τα ορφανα του μιχαλολιακου σε πιο κομμα θα πανε ;
Που αλλού; Στο συριζα ρε Σκατοκέφαλε.
Zane
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 2.085
- Like
- 72
- Πόντοι
- 16
Παιδια..τωρα που τελειωνει η σαπουνοπερα της Χ.Α..
να πατε να πληρωσετε την πρωτη δοση του ΕΝΦΙΑ..
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ!!!!
γιατι τυπε, ειχε κανει κι ο Μιχαλολιακος δηλωσεις οτι θα καταργησει τον Ενφια μ'ενα νομο κι ενα αρθρο?
alex71
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 154.287
- Κριτικές
- 1
- Like
- 32.315
- Πόντοι
- 8.006
Τωρα τα ορφανα του μιχαλολιακου σε πιο κομμα θα πανε ;
Τους ψηφοφορους εννοεις?
Μα στη ΝΔ φυσικα.
Πού ειναι το προβλημα?
Δεν υπαρχουν μη ευπροσδεκτες ψηφοι.
Ετσι δεν λεγατε το 2015?
alex71
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 154.287
- Κριτικές
- 1
- Like
- 32.315
- Πόντοι
- 8.006
Αυτη τη σαχλαμαρα γιατι την ποσταρεις πεντε φορες τη μερα?Παιδια..τωρα που τελειωνει η σαπουνοπερα της Χ.Α..
να πατε να πληρωσετε την πρωτη δοση του ΕΝΦΙΑ..
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ!!!!
Την ειπες σε καμια παρεα και σου ειπαν πω πω τι εξυπνο?
alex71
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 154.287
- Κριτικές
- 1
- Like
- 32.315
- Πόντοι
- 8.006
Δεν το θεωρω πιθανο. Μολις πεσει λιγο η ενταση με την Τουρκια, θα ψαχνει κι αυτος να βρει την ψηφο του.Μηπως πανε στο κομμα του τυπου με τις κεραλοιφες
Κομματα σαν του κηραλοιφή ειναι αποθήκες ηλιθίων. Και δεν κρατανε για πολυ.
Εγω πιστευω οτι η Βουλη του 2023 θα εχει μονο τεσσερα κομματα.
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.516
- Like
- 29.449
- Πόντοι
- 5.506
Φασισταριά όλα κι εντός κι εκτός ΝΔ.
Και καλά ο στέκας σοβαρός δήλωνε κάποτε!
ΟΥΣΤ!
Πίσσα και πούπουλα, μόνο!
Που χάθηκες 4,5 χρόνια πάπιε όταν κυβερνούσε ο ΣΥΡΙΖΑ;;;;
Σταλινιστές υπάρχουν εντός και εκτός ΣΥΡΙΖΑ, το είπε και ο σύντροφος Κοντονής.
Λοιπόν πίσσα και πούπουλα και στους σταλινιστές - κόκκινους φασίστες!!!
Συριζαίος είναι αυτός ο βλάκας;
Sad_man
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Αυγ 2017
- Μηνύματα
- 10.055
- Like
- 3.713
- Πόντοι
- 606
Εγω πιστευω οτι η Βουλη του 2023 θα εχει μονο τεσσερα κομματα.
Και κανα 70% αποχή στις εκλογές
Βασικά πόσο θέλει για να βγουν άκυρες;
Zane
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 2.085
- Like
- 72
- Πόντοι
- 16
Εγω πιστευω οτι η Βουλη του 2023 θα εχει μονο τεσσερα κομματα.
Και κανα 70% αποχή στις εκλογές
Βασικά πόσο θέλει για να βγουν άκυρες;
και ενας να ψηφισει σε καθε περιφερεια βγαζει κυβερνηση.
Οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοχι,ο fethrys μας δεν είναι συριζαίος.Φασισταριά όλα κι εντός κι εκτός ΝΔ.
Και καλά ο στέκας σοβαρός δήλωνε κάποτε!
ΟΥΣΤ!
Πίσσα και πούπουλα, μόνο!
Που χάθηκες 4,5 χρόνια πάπιε όταν κυβερνούσε ο ΣΥΡΙΖΑ;;;;
Σταλινιστές υπάρχουν εντός και εκτός ΣΥΡΙΖΑ, το είπε και ο σύντροφος Κοντονής.
Λοιπόν πίσσα και πούπουλα και στους σταλινιστές - κόκκινους φασίστες!!!
Συριζαίος είναι αυτός ο βλάκας;
Ο ίδιος ο ΣΥΡΙΖΑ(ς) είναι
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 22
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 152
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 27
- Εμφανίσεις
- 4K
