Νέα

Έργα και Ημέρες της νεοφασιστικής/ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης «Χρυσή Αυγή»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 131K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 52 άτομα (0 μέλη και 52 επισκέπτες)

Συμφωνείς με τη καταδίκη της Χρυσής Αυγής;

  • Ναι

    Ψήφοι: 293 71,6%
  • Οχι

    Ψήφοι: 91 22,2%
  • ΔΞ

    Ψήφοι: 25 6,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

Tigerhead

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Σεπ 2020
Μηνύματα
2.255
Like
1.332
Πόντοι
216
Τωρα τα ορφανα του μιχαλολιακου σε πιο κομμα θα πανε ;
 

Zane

Μέλος
Εγγρ.
6 Δεκ 2013
Μηνύματα
2.085
Like
72
Πόντοι
16
Παιδια..τωρα που τελειωνει η σαπουνοπερα της Χ.Α..
να πατε να πληρωσετε την πρωτη δοση του ΕΝΦΙΑ..

ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ!!!!

γιατι τυπε, ειχε κανει κι ο Μιχαλολιακος δηλωσεις οτι θα καταργησει τον Ενφια μ'ενα νομο κι ενα αρθρο?
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Τωρα τα ορφανα του μιχαλολιακου σε πιο κομμα θα πανε ;

Τους ψηφοφορους εννοεις?
Μα στη ΝΔ φυσικα.

Πού ειναι το προβλημα?
Δεν υπαρχουν μη ευπροσδεκτες ψηφοι.
Ετσι δεν λεγατε το 2015?
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Παιδια..τωρα που τελειωνει η σαπουνοπερα της Χ.Α..
να πατε να πληρωσετε την πρωτη δοση του ΕΝΦΙΑ..

ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ!!!!
Αυτη τη σαχλαμαρα γιατι την ποσταρεις πεντε φορες τη μερα?
Την ειπες σε καμια παρεα και σου ειπαν πω πω τι εξυπνο?
 

Tigerhead

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Σεπ 2020
Μηνύματα
2.255
Like
1.332
Πόντοι
216
Μηπως πανε στο κομμα του τυπου με τις κεραλοιφες
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.516
Like
29.449
Πόντοι
5.506


Ρε λοβοτομημένε, ακολουθείς λογαριασμό "βίκυ-βικουλα" και περιμένεις να σε πάρει κανείς στα σοβαρά;;



:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Μηπως πανε στο κομμα του τυπου με τις κεραλοιφες
Δεν το θεωρω πιθανο. Μολις πεσει λιγο η ενταση με την Τουρκια, θα ψαχνει κι αυτος να βρει την ψηφο του.
Κομματα σαν του κηραλοιφή ειναι αποθήκες ηλιθίων. Και δεν κρατανε για πολυ.
Εγω πιστευω οτι η Βουλη του 2023 θα εχει μονο τεσσερα κομματα.
 

Tigerhead

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Σεπ 2020
Μηνύματα
2.255
Like
1.332
Πόντοι
216
Γιατι η χα δεν ηταν κομμα ηλιθιων ;
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.516
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Φασισταριά όλα κι εντός κι εκτός ΝΔ.
Και καλά ο στέκας σοβαρός δήλωνε κάποτε!
ΟΥΣΤ!
Πίσσα και πούπουλα, μόνο!

Που χάθηκες 4,5 χρόνια πάπιε όταν κυβερνούσε ο ΣΥΡΙΖΑ;;;;

Σταλινιστές υπάρχουν εντός και εκτός ΣΥΡΙΖΑ, το είπε και ο σύντροφος Κοντονής.

Λοιπόν πίσσα και πούπουλα και στους σταλινιστές - κόκκινους φασίστες!!!


Συριζαίος είναι αυτός ο βλάκας;
 

Zane

Μέλος
Εγγρ.
6 Δεκ 2013
Μηνύματα
2.085
Like
72
Πόντοι
16

Tigerhead

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Σεπ 2020
Μηνύματα
2.255
Like
1.332
Πόντοι
216
 

Συνημμένα

  • 75E5698C-BF4F-4AB1-B2E6-EE9AA77AF545.jpeg
    75E5698C-BF4F-4AB1-B2E6-EE9AA77AF545.jpeg
    35,4 KB · Εμφανίσεις: 33

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
λογικά ο φακίρης είναι τύπος υδραυλικός που δεν ξέρει από φόρο εισοδήματος και υποβάλει πιστωτικές δηλώσεις φπα,
ίσως πληρώνει φόρο επιτηδεύματος,
τα τελευταία χρόνια και ένφια
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.152
Like
5.585
Πόντοι
2.356
Φασισταριά όλα κι εντός κι εκτός ΝΔ.
Και καλά ο στέκας σοβαρός δήλωνε κάποτε!
ΟΥΣΤ!
Πίσσα και πούπουλα, μόνο!

Που χάθηκες 4,5 χρόνια πάπιε όταν κυβερνούσε ο ΣΥΡΙΖΑ;;;;

Σταλινιστές υπάρχουν εντός και εκτός ΣΥΡΙΖΑ, το είπε και ο σύντροφος Κοντονής.

Λοιπόν πίσσα και πούπουλα και στους σταλινιστές - κόκκινους φασίστες!!!


Συριζαίος είναι αυτός ο βλάκας;
Οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοχι,ο fethrys μας δεν είναι συριζαίος.
Ο ίδιος ο ΣΥΡΙΖΑ(ς) είναι
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
οι γερμανοι φιλοι μεταφερουν το εργοστασιο, PITSOS στην τουρκια, στο δρομο εργαζομενοι. ειπαν κατι τα καναλια?

δωσ τους κουλη χρηση αυγη να φανε

και μη ξεχνιεστε ερχεται κι ο ΕΝΦΙΑ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom