You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Έργα και Ημέρες της νεοφασιστικής/ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης «Χρυσή Αυγή»
- Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 131K
- Εμφανίσεις 4M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 57 άτομα (0 μέλη και 57 επισκέπτες)
Το νεοφιλελέ τσιράκι δεν μας εξηγεί ΠΩΣ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ, τόσα χρόνια , δεν τους έπιαναν , όταν τα βίντεο τους κυκλοφορούν τόσο εύκολα. Υπάρχει φήμη ότι ο Μιχαλολιάκος πληρωνόταν από την ΕΥΠ (κομμουνιστική ΕΥΠ φαντάζομαι), έχει κυκλοφορήσει και το ανάλογο έγγραφο, αλλά η φήμη ελέγχεται ως αναληθής.
Και επειδή αυτός και ο centrino παρουσιάζονται ως φιλελεύθεροι, υπέρμαχοι της Δημοκρατίας, ας δούμε το πρότυπό τους τη Μάγκι σε τρυφερό ενσταντανέ με τον δικτάτορα - φασίστα Πινοσέτ , ο οποίος την είχε εικόνισμα.
www.independent.co.uk/voices/comment/tories-have-forgotten-thatcher-wasn-t-just-terrorist-sympathiser-close-friends-one-10507850.html]Η Θάτσερ στηρίζει τον Πινοσέτ που ανέτρεψε το δημοκρατικό πολίτευμα[/url]
Πάμε παρακάτω ( δανεισμένο από twitter) :
Μερικές συγκρίσεις…
Ο Μαζιώτης χωρίς να έχει χύσει αίμα έφαγε ισόβια. Ο Κασιδιάρης 13 χρόνια.
Οι της ΣΠΦ, χωρίς νεκρό έβγαλαν άπειρα χρόνια μέσα αντίστοιχα.
Ο Θεοφίλου που αθωώθηκε έκατσε μέσα 5,5 χρόνια. Ο Σίμος Σεισίδης ακόμα χειρότερα. Ο Μιχαλολιάκος δεν θα φτάσει τα 5.
Η καθαρίστρια με το πλαστό πτυχίο έφαγε 10 χρόνια. Η Ζαρούλια 6.
Η Ηριάννα έβγαλε έναν χρόνο φυλακή. Ο Μίχος ούτε μέρα.
Για την απόπειρα ανθρωποκτονίας στους Αιγύπτιους ψαράδες οι ΧΑίτες έφαγαν 3 χρόνια. Για τα σπασμένα τζάμια στα διόδια του Κιάτου τα μέλη του Ρουβίκωνα έφαγαν 3,5
…κι αν τελικά δεν δώσουν αναστολή ποινής στους Χαίτες μέχρι το εφετείο.
Να μην ξεχάσουμε την εμπιστοσύνη στην αστική δικαιοσύνη…
+ Για την απόπειρα ληστείας στο βελβεντό οι τρεις 20χρονοι αναρχικοί έφαγαν απο 16 χρόνια και ενώ ο Ν. Ρωμανός είχε φάει άπειρο ξύλο από την αντιτρομοκρατική (υπόθεση photoshop), είχε τα αρχίδια να φωνάξει "Ζήτω η Αναρχία ρε κουφάλες" και να φτύσει τους δημοσιογράφους , αντί να πει ότι ντύθηκε για πλάκα στις απόκριες ληστής.
Και μια τελευταία ερώτηση : αν υποθέσουμε ότι κατά τον Μπογδάνο και τους συμπαθούντες του υπάρχουν αριστεροί και δεξιοί φασίστες, πως γίνεται να έχουν φάει όλοι αυτοί πέσιμο μόνο από τους "αριστερούς φασίστες" και ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ από τους δεξιους;
Μήπως γιατί είναι φιλαράκια;
Και επειδή αυτός και ο centrino παρουσιάζονται ως φιλελεύθεροι, υπέρμαχοι της Δημοκρατίας, ας δούμε το πρότυπό τους τη Μάγκι σε τρυφερό ενσταντανέ με τον δικτάτορα - φασίστα Πινοσέτ , ο οποίος την είχε εικόνισμα.
www.independent.co.uk/voices/comment/tories-have-forgotten-thatcher-wasn-t-just-terrorist-sympathiser-close-friends-one-10507850.html]Η Θάτσερ στηρίζει τον Πινοσέτ που ανέτρεψε το δημοκρατικό πολίτευμα[/url]
Πάμε παρακάτω ( δανεισμένο από twitter) :
Μερικές συγκρίσεις…
Ο Μαζιώτης χωρίς να έχει χύσει αίμα έφαγε ισόβια. Ο Κασιδιάρης 13 χρόνια.
Οι της ΣΠΦ, χωρίς νεκρό έβγαλαν άπειρα χρόνια μέσα αντίστοιχα.
Ο Θεοφίλου που αθωώθηκε έκατσε μέσα 5,5 χρόνια. Ο Σίμος Σεισίδης ακόμα χειρότερα. Ο Μιχαλολιάκος δεν θα φτάσει τα 5.
Η καθαρίστρια με το πλαστό πτυχίο έφαγε 10 χρόνια. Η Ζαρούλια 6.
Η Ηριάννα έβγαλε έναν χρόνο φυλακή. Ο Μίχος ούτε μέρα.
Για την απόπειρα ανθρωποκτονίας στους Αιγύπτιους ψαράδες οι ΧΑίτες έφαγαν 3 χρόνια. Για τα σπασμένα τζάμια στα διόδια του Κιάτου τα μέλη του Ρουβίκωνα έφαγαν 3,5
…κι αν τελικά δεν δώσουν αναστολή ποινής στους Χαίτες μέχρι το εφετείο.
Να μην ξεχάσουμε την εμπιστοσύνη στην αστική δικαιοσύνη…
+ Για την απόπειρα ληστείας στο βελβεντό οι τρεις 20χρονοι αναρχικοί έφαγαν απο 16 χρόνια και ενώ ο Ν. Ρωμανός είχε φάει άπειρο ξύλο από την αντιτρομοκρατική (υπόθεση photoshop), είχε τα αρχίδια να φωνάξει "Ζήτω η Αναρχία ρε κουφάλες" και να φτύσει τους δημοσιογράφους , αντί να πει ότι ντύθηκε για πλάκα στις απόκριες ληστής.
Και μια τελευταία ερώτηση : αν υποθέσουμε ότι κατά τον Μπογδάνο και τους συμπαθούντες του υπάρχουν αριστεροί και δεξιοί φασίστες, πως γίνεται να έχουν φάει όλοι αυτοί πέσιμο μόνο από τους "αριστερούς φασίστες" και ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ από τους δεξιους;
Μήπως γιατί είναι φιλαράκια;
Karamanis Stratos
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 4 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 5.483
- Like
- 8.424
- Πόντοι
- 2.356
οχι μωρε δεν ειναι ναζιστες
Ε σκασε πια ρε φασιστα!!!
Μπαρμπαπήδουλας
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 10 Ιαν 2011
- Μηνύματα
- 18.625
- Κριτικές
- 78
- Like
- 8.438
- Πόντοι
- 2.786
Τελικά θα μου πεις πόσα πληρώνεις?Και μην ξεχάσετε τον ΕΝΦΙΑ να πληρωσετε
Karamanis Stratos
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 4 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 5.483
- Like
- 8.424
- Πόντοι
- 2.356
Συνεχιζει να δικαζει αριστερα σκουληκια του τυπου πουσταιγκερ η πουστη γουογκον ο τυπος ΜΠΑΡΜΠΑΠΗΔΟΥΛΑΣ!

Μπαρμπαπήδουλας
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 10 Ιαν 2011
- Μηνύματα
- 18.625
- Κριτικές
- 78
- Like
- 8.438
- Πόντοι
- 2.786
Δεν δικάζω, δεν είμαι δικαστής. Απλά τους ξεφτιλίζω γιατί είναι το χόμπι μου (μαζί με μπάσκετ και μπάλα)Συνεχιζει να δικαζει αριστερα σκουληκια του τυπου πουσταιγκερ η πουστη γουογκον ο τυπος ΜΠΑΡΜΠΑΠΗΔΟΥΛΑΣ!
![]()
Karamanis Stratos
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 4 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 5.483
- Like
- 8.424
- Πόντοι
- 2.356
Δεν δικάζω, δεν είμαι δικαστής. Απλά τους ξεφτιλίζω γιατί είναι το χόμπι μου (μαζί με μπάσκετ και μπάλα)Συνεχιζει να δικαζει αριστερα σκουληκια του τυπου πουσταιγκερ η πουστη γουογκον ο τυπος ΜΠΑΡΜΠΑΠΗΔΟΥΛΑΣ!
![]()
![]()
Συνεχισε ετσι τυπε μου!!!!
Δως τους το κωλαντερο στο χερι!
Karamanis Stratos
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 4 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 5.483
- Like
- 8.424
- Πόντοι
- 2.356
enallaktikos
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 5.490
- Like
- 281
- Πόντοι
- 86
Μη παρασύρεσαι από τον οπαδισμό τύπε 
centrino
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 6.210
- Like
- 658
- Πόντοι
- 146
@bleach,
Η Θάτσερ δεν ασκούσε εξωτερική πολιτική αρχών όπως άλλωστε και κανείς άλλος ηγέτης στην γνωστή ανθρώπινη ιστορία - στήριζε τον πινοσέτ διότι αυτός εξυπηρετούσε τα αγγλικά συμφέροντα ήδη από την περίοδο του πολέμου των φωκλαντς. Η σιδηρά Κυρία του δυτικου κόσμου, εφάρμοσε την ίδια ακριβώς realpolitik που επέλεξε να ακολουθησει η κεντροαριστερή εργατικη κυβέρνηση Μπλέρ όταν αντί να εκδώσει τον δικτάτορα Πινοσέτ στην Ισπανία, όπου θα έτρωγε ισόβια, μετά την σύλληψη του στο ΗΒ, του επέτρεψε να επιστρέψει στην Χιλή ατσαλάκωτος το 2000 - και όλα αυτά παρά τις αντιδράσεις ακομα και της ίδιας της διεθνούς αμνηστίας.
Ποιο ύψος ποινών θα θεωρούσε το τουίτερ ικανοποιητικό για του χρυσαυγίτες και με τιμή βάσης αυτή ποιά ποινή θα έπρεπε να προσμετρηθεί πχ στα στελέχη της αριστερής 17 Νοέμβρη των 23 φόνων και των 10δων άλλων ενεργειών της βάσει αναλογικότητας?
Και τέλος για πολλοστί φορά ξαναθέτω την ίδια, αναπάντητη μέχρι στιγμής ερώτηση: Ποιά είναι τα κριτήρια χαρακτηρισμού κάποιου ως "φασίστα"?
Η Θάτσερ δεν ασκούσε εξωτερική πολιτική αρχών όπως άλλωστε και κανείς άλλος ηγέτης στην γνωστή ανθρώπινη ιστορία - στήριζε τον πινοσέτ διότι αυτός εξυπηρετούσε τα αγγλικά συμφέροντα ήδη από την περίοδο του πολέμου των φωκλαντς. Η σιδηρά Κυρία του δυτικου κόσμου, εφάρμοσε την ίδια ακριβώς realpolitik που επέλεξε να ακολουθησει η κεντροαριστερή εργατικη κυβέρνηση Μπλέρ όταν αντί να εκδώσει τον δικτάτορα Πινοσέτ στην Ισπανία, όπου θα έτρωγε ισόβια, μετά την σύλληψη του στο ΗΒ, του επέτρεψε να επιστρέψει στην Χιλή ατσαλάκωτος το 2000 - και όλα αυτά παρά τις αντιδράσεις ακομα και της ίδιας της διεθνούς αμνηστίας.
Ποιο ύψος ποινών θα θεωρούσε το τουίτερ ικανοποιητικό για του χρυσαυγίτες και με τιμή βάσης αυτή ποιά ποινή θα έπρεπε να προσμετρηθεί πχ στα στελέχη της αριστερής 17 Νοέμβρη των 23 φόνων και των 10δων άλλων ενεργειών της βάσει αναλογικότητας?
Και τέλος για πολλοστί φορά ξαναθέτω την ίδια, αναπάντητη μέχρι στιγμής ερώτηση: Ποιά είναι τα κριτήρια χαρακτηρισμού κάποιου ως "φασίστα"?
Διαγραμμένο μέλος 184505
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 6 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 9.502
- Like
- 6.659
- Πόντοι
- 1.106
Διαμαντοπούλου καλά βολεύτηκε. Για γγ του ΟΟΣΑ την πρότεινε ο Μητσοτάκης.Φώφη.
Μέλημα της ο εκλογικός αποκλεισμός της χα ενώ το απόκομμα της διαλυεται
Διαμαντοπουλου παει, οσονουπω λοβερδος
Ότι να'ναι![]()
Tigerhead
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Σεπ 2020
- Μηνύματα
- 2.255
- Like
- 1.332
- Πόντοι
- 216
πολεμος ιδεων ειναι τυπε , εμεις πιστευουμε στην ειρηνη αυτοι πιστευουν στο μισος και τον διαχωρισμοΜη παρασύρεσαι από τον οπαδισμό τύπε![]()
Μπαρμπαπήδουλας
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 10 Ιαν 2011
- Μηνύματα
- 18.625
- Κριτικές
- 78
- Like
- 8.438
- Πόντοι
- 2.786
Γυναίκα! Αυτές οι καριόλες πάντα επιβιώνουν!Διαμαντοπούλου καλά βολεύτηκε. Για γγ του ΟΟΣΑ την πρότεινε ο Μητσοτάκης.Φώφη.
Μέλημα της ο εκλογικός αποκλεισμός της χα ενώ το απόκομμα της διαλυεται
Διαμαντοπουλου παει, οσονουπω λοβερδος
Ότι να'ναι![]()

Karamanis Stratos
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 4 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 5.483
- Like
- 8.424
- Πόντοι
- 2.356
Καραμανη εσενα δεν θα σε πεταγαμε στην πηγαδα θα σε κραταγαμε για κλοουν
Ωραιο βουνο ο Γραμμος...
Εχει καθαρο αερα...
politis
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 30 Νοε 2005
- Μηνύματα
- 4.497
- Like
- 4.670
- Πόντοι
- 1.706
Με γελούν τα μάτια μου ή διαβάζω έναν ανόητο νεαρό (που απαξιώ καν να παραθέσω) να δηλώνει αντίθετος στο μίσος και τον διαχωρισμό και πέντε ποστ παραπάνω μας μοστράρει την πηγάδα του Μελιγαλά;
Χαλασμένα whiskas του έδωσαν...
Χαλασμένα whiskas του έδωσαν...
Tigerhead
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Σεπ 2020
- Μηνύματα
- 2.255
- Like
- 1.332
- Πόντοι
- 216
εγω που δεν απαξιω σε κατουραω στην καρκαλαΜε γελούν τα μάτια μου ή διαβάζω έναν ανόητο νεαρό (που απαξιώ καν να παραθέσω) να δηλώνει αντίθετος στο μίσος και τον διαχωρισμό και πέντε ποστ παραπάνω μας μοστράρει την πηγάδα του Μελιγαλά;
Χαλασμένα whiskas του έδωσαν...
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 22
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 152
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 27
- Εμφανίσεις
- 4K
